اجاره خودرو در ابوظبی 

شرایط و مدارک اجاره خودرو در ابوظبی 

آیا امکان اجاره خودرو در ابوظبی وجود دارد؟ یکی از شهرهای پر طرفدار امارات که سالانه گردشگران بسیاری به قصد بازدید از آن به امارات سفر می کنند، شهر ابوظبی می باشد که در حاشیه خلیج فارس قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری متعددی برخوردار است. اگر شما نیز قصد بازدید از جاهای دیدنی ابوظبی را دارید و مایل به اجاره خودرو در این شهر هستید، با ما در این مطلب از دبی دیسکانت همراه باشید تا مدارک و شرایط لازم جهت اجاره خودرو در ابوظبی و مراحل رنت خودرو در این شهر را شرح دهیم و سفری راحت و بی دغدغه در این شهر را تجربه نمایید.

مدارک اجاره خودرو در ابوظبی:

  • کپی پاسپورت 
  • کپی ویزا 
  • کپی گواهینامه بین المللی 
  • پرداخت ودیعه نقدی ضمانت 

دبی دیسکانت سایتی معتبر و بسیار حرفه ای در زمینه خدمات سفر به دبی می باشد که امکان اجاره خودرو در دبی و ابوظبی را فراهم کرده است. همچنین شما می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

 اجاره خودرو در ابوظبی

رنت خودرو در شهر ابوظبی 

ابوظبی که به عنوان پایتخت و یکی از بزرگ ترین شیخ نشینان کشور امارات به شمار می آید، از نظر سیستم حمل و نقل با سایر شهرهای مدرن جهان فاصله داشته و در این شهر خبری از مترو و مونوریل نمی باشد. از آن جایی که هزینه های تاکسی نیز در این شهر بالا است، بهترین گزینه جهت رفت و آمد و گشت و گذار در ابوظبی، رنت خودرو می باشد. بنابراین اگر شما نیز قصد سفر به شهر ابوظبی و اجاره خودرو در این شهر را دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید تا به شرح شرایط و‌ مدارک اجاره خودرو در ابوظبی بپردازیم.

 مدارک مورد نیاز جهت اجاره خودرو در ابوظبی 

در شهر ابوظبی همانند دبی، امکان اجاره خودرو به دو صورت با راننده و بدون راننده برای گردشگران فراهم شده است تا گردشگران نگرانی بابت تردد در سطح این شهر نداشته باشند. از جمله مدارک مورد نیاز جهت اجاره خودرو بدون راننده در ابوظبی به شرح زیر می باشد:

  • کپی پاسپورت 
  • کپی ویزا 
  • کپی گواهینامه بین المللی 
  • پرداخت ودیعه نقدی ضمانت 

در صورت رنت خودرو به همراه راننده در ابوظبی دیگر نیاز به ارائه مدارک ذکر شده در بالا نبوده و تنها ملزم به پرداخت هزینه اجاره خودرو خواهید بود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اجاره خودرو با راننده در دبی

 مدارک مورد نیاز جهت اجاره خودرو در ابوظبی 

نحوه اجاره خودرو در ابوظبی 

همان گونه که در بالا نیز به این نکته اشاره شد، می توانید در شهر ابوظبی نسبت به شرایط خود، اقدام به اجاره ماشین با راننده یا بدون راننده نمایید و لذت سفر چند روزه خود در این شهر را دو چندان کنید. در وهله اول می توانید به صفحه اجاره خودرو در دبی و ابوظبی در سایت دبی دیسکانت رفته و پس از انتخاب خودرو و استعلام موجود بودن آن از طریق واتساپ، خودرو مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید. البته پیش از نهایی کردن رزرو، باید تاریخ، ساعت ‌‌و محل تحویل خودرو تعیین گردد تا در زمان و ساعت تعیین شده، خودرو خود را تحویل گرفته و سفر در شهر ابوظبی را آغاز کنید.

اجاره خودرو ارزان قیمت در ابوظبی 

حتما تصور کرده اید که تمامی خودروهای ارائه شده در سایت، هزینه های بالایی دارند، باید بدانید که در سایت دبی دیسکانت انواع خودروها با قیمت هایی متفاوت وجود دارد که شما می توانید نسبت به بودجه خود، جهت اجاره خودرو ارزان در دبی و ابوظبی اقدام کرده و تنها با پرداخت هزینه ای کم و به دور از هر گونه نگرانی و دغدغه به تفریح در شهر ابوظبی بپردازید.

در صورتی که با هر گونه پرسش در این زمینه مواجه شدید، می توانید از طریق واتس آپ، تلگرام، تلفن ثابت و پست الکترونیک با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سفری لذت بهش و فراموش نشدنی را تجربه نمایید. فراموش نکنید که در صورت اجاره خودرو در ابوظبی از طریق سایت دبی دیسکانت، علاوه بر کاهش هزینه های سفر، می توانید از پشتیبانی کارشناسان این سایت بهره مند شوید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: شرایط قرارداد اجاره خودرو در دبی

اجاره خودرو ارزان قیمت در ابوظبی 

قوانین و مقررات رانندگی در ابوظبی 

قطعا جهت تجربه سفری جذاب در ابوظبی، نیاز به اجاره خودرو در این شهر می باشد، اما پیش از رنت ماشین در ابوظبی بهتر است از قوانین رانندگی در امارات مطلع شوید تا در طی سفر، خطر و مشکلی شما را تهدید نکند. قطعا می دانید که یکی از مهم ترین قوانین رانندگی در این شهر، دارا بودن گواهینامه معتبر رانندگی می باشد. رعایت محدودیت های سرعت در ابوظبی از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه نمایید، در غیر این صورت ملزم به پرداخت جرائم سنگین خواهید شد. عدم مصرف الکل به هنگام رانندگی یا پیش از آن و بستن کمربند ایمنی نیز در این شهر بسیار حائز اهمیت بوده و عدم توجه به آن ها جرائم سنگینی را به همراه خواهد داشت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه اجاره خودرو در دبی

قوانین و مقررات رانندگی در ابوظبی 

سخن پایانی 

در این مطلب از دبی دیسکانت به شرح نحوه اجاره خودرو در ابوظبی، اجاره خودرو ارزان قیمت در ابوظبی و مدارک و شرایط لازم جهت رنت خودرو در این شهر پرداختیم تا پیش از سفر خود، اقدام به رنت خودرو نمایید و لذت سفر خود را دو چندان کنید. شایان به ذکر است که سایت دبی دیسکانت با هدف کاهش هزینه های سفر شما به دبی و ابوظبی و سپری کردن سفری مهیج و بی نظیر در این شهرها، خدمات متعددی از رنت خودرو گرفته تا بلیط تخفیف دار تفریحات دبی و ابوظبی را ارائه می دهد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

بنابراین با آسودگی خاطر می توانید صفر تا صد سفر خود به هر یک از شهرهای ذکر شده را به سایت حرفه ای دبی دیسکانت سپرده و تنها به فکر تفریح و گردش در سفر خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه