معرفی سرسره های پارك آبي دبي و خرید بلیط سرسره آبی در دبی

سرسره آبی دبی: معرفی سرسره پارک آبی دبی

دبی به خاطر پارک های آبی هیجان انگیزش معروف است. هیچ چیز را نمی توان با تجربه یک روز سواری، خنده و تفریح نامحدود در پارک های آبی و سرسره های آبی دبی مقایسه کرد. در این مطلب از دبی دیسکانت سعی داریم تا بهترین سرسره های آبی دبی را به شما معرفی کنیم.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

سرسره پارک آبی دبی

هيجان انگيزترين سرسره ها در پارک های آبی دبی كدامند؟

هیجان در بهترین پارک های آبی دبی در انتظار شماست. در پارک های آبی سرسره های متنوعی را خواهید یافت که از مرتفع ترین سقوط های در آب گرفته تا ماجراجویی های پر از کوسه را ارائه می کنند. شما می توانید سواری ها و سرسره های هیجان انگیز انفرادی یا خانوادگی را در پارک های آبی دبی امتحان کنید. در ادامه با بهترین سرسره های پارک آبی دبی آشنا خواهید شد.

بهترین سرسره پارک آبی دبی در آتلانتيس آكواونچر

آتلانتیس آکواونچر دبی یک پارک آبی برتر در آتلانتیس مجلل، در جزیره پالم جمیرا است. در میان بسیاری از جاذبه‌های دبی، پارک آبی Aquaventure یکی از بهترین تجربه های سفر به دبی را برای شما و همسفرهایتان فراهم می‌کند. پارک آبی آکواونچر بهترین سرسره‌های آبی جهان را در خود جای داده است.

این پارک آبی بزرگ، دارای بیش از 105 سرسره، تجربه و جاذبه است و برای هر گروه سنی تجربه ای بی نظیر در اختیارتان قرار می دهد. حتماً باید سواری‌های مختلف پارک آبی آکواونچر، از سواری‌های گروهی، سرسره‌های انفرادی گرفته تا ترن‌های آبی و … را امتحان کنید. در ادامه معروف ترین سرسره های پارک آبی آکواونچر را معرفی می کنیم.

سرسره آبی پرش با ایمان Leap of Faith

آیا برای کشف اسرار آتلانتیس آماده هستید تا از ارتفاع 98 فوتی در آتلانتیس آکواونچر دبی وارد پرش ایمان شوید؟ این سرسره نمادین، نه طبقه است که شما را از طریق تونلی که توسط مردابی در «برج نپتون» احاطه شده است، به حرکت در می آورد. در این سرسره آبی تقریباً عمودی به سمت پایین سر می خورید و به داخل استخر پرت می شوید. با این سرسره آبی، هجوم آدرنالین را تجربه خواهید کرد.

سرسره آبي پرش با ایمان Leap of Faith

سرسره آبی زوم رنگو zoomerango

سرسره های پارک آبی آتلانتیس دبی بسیار متنوع هستند و Zoomerango یکی از مواردی است که باید امتحانش کنید. در این سرسره قبل از بالا رفتن از دیواره عمودی U شکل،  یک ماجراجویی گرانشی خواهید داشت، سپس یک سقوط سریع به پایین در انتظار شما می باشد. در این سرسره در ارتفاع 24 متری احساس بی وزنی را تجربه می کنید.

سرسره آبی زوم رنگو zoomerango

سرسره آبی انتقام خدای دریا Poseidon’s Revenge 

این سرسره با دریچه ای شروع می شود که شما را با یک سقوط عمودی در تونل رها می کند. در یک سقوط چشمگیر تقریباً 20 متری با سرعت زیاد در یک حلقه تقریبا عمودی شتاب می گیرید. Poseidon`s Revenge یکی دیگر از ماجراجویی های آتلانتیس آکواونچر دبی است که باید امتحان کنید. این سرسره آبی هیجان‌انگیز در نهایت با پرت شدن در استخر به پایان می رسد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قوانین پارک آبی های دبی

سرسره آبي انتقام خدای دریا Poseidon's Revenge 

سرسره آبی رقابتی Slitherine

Slitherine اولین سرسره آبی دوقلو است که در آن می‌توانید از میان پیچ و خم‌های شدید اطراف Aquaconda سر بخورید. با ارتفاع 31 متر و طول 182 متر، تیوب های مسابقه ای سرسره دوقلو دارای لوله هایی هستند که تا حدی شفاف بوده و به شما امکان می دهند با دوستان و خانواده خود مسابقه دهید، زیرا در انتهای سرسره های آبی تایمرهایی وجود دارد که به شما می گوید سرعت شما چقدر بوده و سریع ترین زمان را به تصویر می کشد.

سرسره آبي رقابتی Slitherine

 سرسره آبی حمله كوسه Shark Attack

یکی دیگر از سرسره های هیجان انگیز آتلانتیس آکواونچر دبی، حمله کوسه است. در این سرسره آبی در تاریکی کامل از پیچ و خم ها عبور می کنید و سپس در تونلی غوطه ور در تالاب پر از کوسه فرو می روید. قبل از پرت شدن به تالاب، توسط کوسه ها محاصره می شوید. غوطه ور شدن ناگهانی در میان کوسه ها به جویندگان آدرنالین تجربه ای هیجان انگیز می دهد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: پارک آبی اتلانتیس بهتر است یا وایلد وادی دبی

 سرسره آبي حمله كوسه Shark Attack

سرسره آبی ترن آبی water coaster

در ترن آبی باید سوار بر تیوب های یک یا دو نفره شوید و بدون هیچ اختیاری در میان زمین و هوا معلق شده و از تونل های رو باز و سربسته این طرف و آن طرف بروید. این سرسره آن قدر ارتفاع دارد که دور تا دورش را با توری هایی محفوظ کرده اند.

سرسره آبی ترن آبی water coaster

سرسره آبی گرداب Vortex

Vortex یکی از سرسره‌های با سطح هیجان متوسط در میان انواع سواری‌های پارک آبی Aquaventure است. این سرسره لوله ای با سرعت بالا با یک سقوط تند شروع می شود و سپس شما را به یک سفر چرخشی از طریق یک سری حلقه ها و منحنی های تند و تیز می برد. در این سرسره آبی زمانی هیجان انگیز را سپری خواهید کرد، زیرا در هنگام پایین آمدن از سرسره بی وزنی را تجربه می کنید.

Vortex یکی از پرطرفدارترین وسایل سواری در پارک آبی است و مطمئناً هنگام سوار شدن به این جاذبه، آدرنالین، قلب شما را به تپش می‌اندازد.

سرسره آبي گرداب Vortex

سرسره آبی خاموشی Blackout

سرسره خاموشی، سرسره ای ترسناک تر از Leap of Faith، فقط برای افراد شجاع می باشد. در این تفریح یک سقوط تقریباً عمودی رو به پایین برای ایجاد حس هیجان بسیار شدید دارید و از ابتدا تا انتها سرعت های بالایی را تجربه می کنید.

سرسره آبي خاموشی Blackout

بهترین سرسره پارک آبی دبی در وايلد وادی

تنها پارک آبی دبی با مضمون عربی روبروی برج العرب دیدنی قرار دارد. در پارک آبی وایلد وادی دبی شما می توانید شجاعت خود را در سرسره آبی Jumeirah Sceirah، سرسره ای با ارتفاع 108 فوت امتحان کنید و از سواری های دیگری مانند برج سورج، مستر بلاسترز و غیره لذت ببرید. این پارک آبی دارای بیش از 100+ فعالیت هیجان‌انگیز می باشد. در ادامه با بهترین سرسره های وایلدوادی دبی آشنا می شوید.

بهترین سرسره پارك آبي دبي در وايلد وادي

سرسره سقوط آزاد جمیرا اسکرا Jumeirah Sceirah

این سرسره با ارتفاع 32 متر و سرعت 80 کیلومتر در ساعت، بلندترین و سریع ترین سرسره آبی سقوط آزاد در خاورمیانه است. شما وارد یک کپسول در بالای برج خواهید شد و سپس در عرض چند ثانیه از یک سرسره 120 متری پایین می آیید.

شما باید هنگام بسته شدن درهای کپسول دست ها و پاهای خود را روی هم بگذارید، غافل از اینکه چه چیزی در انتظارتان است. با شروع شمارش معکوس، احساس اضطراب و انتظار جاری می شود. سپس کف پایتان باز می شود و در عرض چند ثانیه، با شور و هیجان به انتهای سرسره می رسید. مهمانان می توانند از دوربین های Go Pro خود در همه سواری ها به جز در جمیرا اسكرا استفاده کنند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفريحات خانوادگی دبی

سرسره آبی برج سورج Burj Surj

در برج سورج پرماجرا مهمانان روی یک حلقه لاستیکی چهار نفره می‌نشینند، از میان دو کاسه بزرگ و یک سرسره مارپیچ می گذرند و به سمت استخر آب پایین می روند.

سرسره آبی برج سورج Burj Surj

سرسره آبی مستر بلاسترز Master Blasters

برای یک سری جت های آبی پرقدرت آماده شوید تا شما را به یک ترن هوایی آبی ببرند. سرسره های Master Blaster سواری هایی هستند که جاذبه را به چالش می کشند.

سرسره آبی مستر بلاسترز Master Blasters

سرسره آبی کوچه خشم Tantrum Alley

در این تجربه دو سرسره آبی و سه گرداب هیجان انگیز شما را به سمت پایین می برند. مهمانان روی یک حلقه چهار نفره روی اولین گرداب حرکت می‌کنند و به سمت جلو و عقب می‌لغزند، سپس دور چشم طوفان حلقه می‌زنند و می‌چرخند، به گرداب دوم و سوم برخورد می‌کنند و در نهایت با هیجان به داخل استخر پرت می شوند.

سرسره آبی کوچه خشم Tantrum Alley

بهترین سرسره پارک آبی در دنیای آبی یاس

پارک آبی یاس ابوظبی با بیش از 40 سواری، سرسره و جاذبه طرفداران مخصوص به خود را دارد. در ادامه با بهترین سرسره های آبی پارک آبی یاس آشنا می شوید.

بهترین سرسره پارك آبي در دنیای آبی یاس

سرسره آبی Sebag

شما می توانید در این 6 سرسره کنار هم،به طور همزمان با دوستان خود به سمت پایین مسابقه بدهید. گرانش، قدرت اراده و تکنیک را به کار ببرید تا به نقطه برنده برسید.

سرسره آبی Liwa Loop

با حلقهLiwa، تنها سرسره آبی چرخان در خاورمیانه، وارد ماجراجویی شوید. اگر به دنبال هیجانی هستید که قلب شما را به تپش بیاندازد، امتحان این سرسره آبی ضروری است. با شجاعت وارد یک سرسره آبی چرخان برقی شوید، این سرسره مهیج مورد علاقه جویندگان آدرنالین است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفریحات دبی برای کودکان

سرسره آبی Jebel Drop

در سکوی سقوط جبل در منطقه‌ دیدنی پارک نهایت هیجان را تجربه خواهید کرد. در پرشیب‌ترین سرسره‌ی آبی پارک، در هیجانی تپنده غوطه‌ور می شوید و هنگام پایین آمدن، مناظر پانورامای خیره‌کننده ای از کل پارک آبی را می توانید تماشا کنید.

سرسره آبي Jebel Drop

سرسره آبی Hamlool’s Humps

در سرسره سرعتی کوهان حملول  با دو برآمدگی عظیم احساس خواهید کرد که در هوا هستید. اگرچه راه زیادی به سمت بالا دارید، اما سقوط شما به پایین سریع خواهد بود.

سرسره آبي Hamlool's Humps

قيمت و نحوه تهيه بليط برای سرسره آبی دبی

شما می توانید بلیط پارک آبی وایلد وادی، پارک آبی آتلانتیس دبی و پارک آبی یاس ابوظبی را هم آنلاین و هم به صورت حضوری در پارک ها خریداری کنید. البته توجه داشته باشید با خرید بلیط به صورت آنلاین از شرکت های ایرانی معتبر مانند دبی دیسکانت، قیمت کمتری نسبت به گیشه فروش پارک پرداخت خواهید کرد. برای تهیه بلیط هر کدام از این پارک های آبی، کافیست وارد سایت دبی دیسکانت شوید و بلیط مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

سخن آخر

اگر به دنبال راهی سرگرم کننده و هیجان انگیز برای گذراندن روزهای سفرتان در دبی هستید، از پارک های آبی دبی بازدید کرده و سرسره های آبی هیجان انگیز آنها را امتحان کنید. یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر، بررسی مکان های دیدنی و تفریحی و همچنین خرید بلیط تفریحات دبی می باشد.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه