دبیت کارت دبی - 1

دبيت كارت دبی: خريد با كارت در دبی چگونه است؟

به همراه داشتن دبيت کارت دبی راهی آسان برای پرداخت هزینه‌های مختلف در سفر به دبی است، هر چند که دبیت کارت مختص شهر دبی نیست و این روزها از این کارت می‌توان در شهرها و کشورهای دیگر نیز استفاده کرد. مسلما در طول سفر آن هم به شهری همانند دبی، همراه داشتن پول نقد کمی غیرمعقول به نظر می‌رسد. دبیت کارت‌ها به عنوان یک کیف پول می‌توانند راحتی در خرید و گردش را برای شما فراهم كنند.

کارت‌های پرداخت براساس ویژگی‌ها و نوع خدماتی که دارند به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. شما به عنوان يك مسافر باید در مورد انواع کارت‌‌های بین‌المللی اطلاعات کاملی را کسب كرده تا براساس شرایط خود بهترین نوع کارت بین المللی را تهیه کنید. سايت هاي ايراني معتبري وجود دارند كه به عنوان واسطه مي توانند كارت هاي پرداخت معتبري براي شما فراهم كنند.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

دبيت کارت دبیآيا مي توانم از كارت نقدی يا همان دبيت كارت در دبی استفاده كنم؟

 شما به راحتی می‌توانید از دبیت کارت دبی برای پرداخت هزینه خرید خود در هر نقطه از جهان استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از دبیت کارت دبی فقط در مراکز پذیرنده این کارت مجاز می‌باشد. مسافران کشور امارات و شهر دبی مي توانند حداقل ۱۰۰ هزار درهم یا معادل آن به سایر ارزهای خارجی را همراه خود وارد این کشور کنند. به همین دلیل استفاده از دبیت کارت دبی برای مسافران بهتر است، زیرا محدودیتی برای سقف موجودی کارت وجود ندارد. دبیت کارت دبی می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای شما به عنوان پول نقد در زمان سفر به شهر دبی باشد تا بدون نگراني خریدهای خود را انجام دهید و از تفريحات دبي لذت ببرید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو تفریحات دبی

دبیت کارت دبی چیست و چه كاربردي دارد؟

در واقع دبیت کارت دبی نوعی کارت اعتباری یا کارت پرداخت نقدی است که به حساب بانکی فرد متصل شده و موجودی آن در هر زمانی به وسیله دستگاه‌های خودپرداز و یا کارتخوان در دسترس صاحب کارت می‌باشد. این کارت دقیقا مشابه کارت‌های عضو شتاب در ایران است، یعنی شما با توجه به سقف موجودی حسابتان در بانک می‌توانید به همان اندازه از مراکز خرید و یا فروشگاه‌های سطح شهر دبی خرید کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برای سفر به دبی چقدر پول ببریم؟

نحوه استفاده از دبيت کارت دبی

نحوه استفاده از این کارت بسیار راحت است و مانند ساير کارت‌های اعتباری، دبیت کارت دبی هم خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌کند. زمانی که شما با دبیت کارت خود خرید می‌کنید مبلغ مورد نظر از کارت اعتباری شما کسر شده، اما به حساب فروشنده واریز نمی‌شود. این مبلغ به‌صورت موقتی در بانک شما مسدود شده و پس از گذشت ۲۴ ساعت به حساب مشتری منتقل می‌شود. دبیت کارت‎ها معمولاَ محدودیت و سقف خرید روزانه دارند به این معنی که خریدهای بسیار بزرگ و ویژه را نمی‌توان با دبیت کارت دبی انجام داد. در واقع این کارت‌ها جایگزینی برای پول نقد می‌باشند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: خرید سیم کارت در دبی

مزایای استفاده از دبيت كارت ها در سفر به دبی

با استفاده از این نوع کارت ها شما می توانید علاوه بر خريد حضوري، به‌راحتی و بدون حمل پول نقد و همچنین امن بودن اطلاعات شخصی از این کارت استفاده کنید.

مهمترین مزاياي این نوع کارت های ارزی عبارت است از:

  • پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت در دبي مانند سفارت آمریکا، سفارت کانادا و …
  • خرید از سایت های خارجی معتبري مانند خرید از آمازون و …
  • رزرو هتل هاي دبي از سایت هایی مانند بوکینگ دات کام، Hotels و …
  • خرید بلیط پرواز دبي از شرکت های خارجي مختلف.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین صرافی های دبی

استفاده از پول نقد یا دبيت کارت در دبی

در دبي مرسوم است که کارت‌های اعتباری یا همان دبیت کارت استفاده شود. اغلب مردم به ویژه گردشگران ترجیح می‌دهند تا برای انجام خرید و تراکنش‌های بانکی خود از کارت به جای پول نقد استفاده کنند. در کنار استفاده از دبیت کارت، داشتن مسترکارت و ویزا کارت این امکان را به افراد می‌دهد تا به صورت بین المللی خرید داشته باشند. این کارت‌ها در دبی قابل قبول هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از دبیت کارت به جای پول نقد بسیار رایج است و شما در همه جا می‌توانید از این کارت‌ها استفاده کنید. فقط در مواردی مانند کرایه تاکسی، انعام دادن یا خریدهای جزئی نیاز به پرداخت پول نقد خواهید داشت. در کل، داشتن يك کارت پرداخت بين المللي، تمامی نیاز و مایحتاج شما را در طول اقامت و سفر در این شهر تامين می‌کند.

استفاده از پول نقد یا دبيت کارت در دبیتفاوت دبيت كارت و كرديت كارت چيست؟

معمولا کردیت كارت برای افراد شاغل مناسب است. در واقع کارت اعتباری یا همان کردیت کار برای کسانی که شغل ثابت و تجارت دارند، صادر می‌شود. کردیت کارت را می‌توان بیشتر یک اعتبار برای شخص در نظر گرفت. او بایستی شغل و درآمد خود را به بانک ثابت کند تا این کارت برایش صادر شود. پس از آن با هر خرید و تراکنش امکان آن وجود دارد که مبلغ مشخص شده را بعدا پرداخت نماید. به این معنی که اگر حساب شما هم خالی بود، با کردیت کارت امکان خرید برایتان مهیا بوده و می‌توانید بعدا هزینه را بپردازید.

در مقابل، دبیت کارت دبی مشابه کارت‌های اعتباری است که به صورت روزمره در داخل ایران استفاده می‌کنیم. این کارت‌ها به بانک متصل هستند و مادامی که موجودی شما اجازه می‌دهد، می‌توانید از آن برداشت و خرید کنید.

هزينه استفاده از دبيت كارت در دبي چقدر است؟

کارمزد استفاده از دبیت کارت دبی ۲.۵ الی ۳.۵ درصد از مبلغ تراکنش مي باشد. برای هر تراکنش از دبيت كارت کارمزد دریافت وجه تعلق می‌گیرد. به این صورت که هر بار برداشتی انجام دهید، کارمزدی از شما کسر خواهد شد. استفاده از دبیت کارت‌ها بسیار آسان‌تر از کردیت کارت می‌باشد و در زمان انجام معاملات فقط نیاز به پین کد و شماره کارت می‌باشد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: مراحل اخذ ویزای دبی

كدام دبيت كارت دبی بهتر است؟

ویزا کارت یکی از برندهای اصلی دبیت کارت در دبی است که توسط بانک‌های معروفی همچون مشرق بانک، سیتی بانک،NBD امارات، بانک تجاری ابوظبی و سایر بانک‌های این کشور صادر می‌شود. ویزا کارت را می‌توان محبوب‌ترین کارت بانکی نقدی در بین گردشگران داخلی و خارجی کشور امارات دانست.

ویزا کارت طیف وسیعی از خدمات پرداخت ارزی را در سراسر جهان به کاربران خود ارائه می‌دهد. با استفاده از ویزا کارت شما می‌توانید در اکثر کشور‌های دنیا از جمله امارات خرید کرده و هرگونه عملیات پرداخت و انتقال وجه را انجام دهید.

استفاده از دبیت کارت دبی که توسط شرکت ویزا صادر شده در دبي بسیار متداول است و این کارت‌ها در اغلب مراکز خرید و فروشگاه‌های سطح شهر دبی پذیرفته می‌شوند. مهم ترین نکته در رابطه با این کارت ها شرایط دریافت آن هاست، به دلیل تحریم ها امکان افتتاح حساب ارزی در ایران وجود ندارد و برای دریافت ویزا کارت فیزیکی در ایران باید به خارج از کشور سفر کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اجاره خودرو در دبی با صرفه تر است یا کرایه تاکسی؟

كدام دبيت كارت دبی بهتر است؟بهترين نحوه پرداخت هزينه تفريحات دبی براي ايرانيان     

همان طور که می‌دانید صدور برخی از کارت‌های اعتباری برای ایرانیان تحریم مي باشد، اما خوشبختانه این مشکل توسط سایت‌های معتبر واسط ایرانی برطرف شده است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید ایرانیان به هنگام صدور کارت های بین المللی به آن توجه کنند کشور صادر کننده کارت، وضعیت شارژ کارت و هزینه صدور و تمدید کارت است. براي پرداخت هزينه تفريحات دبی و تهيه بليط نيز مي توانيد با مراجعه به سايت دبي ديسكانت به راحتي و تنها با داشتن كارت هاي بانكي عضو شبكه شتاب بليط هاي مورد نظر خود را خريداري نماييد.

همچنين برای این که در سفر به دبی در زمینه حمل و نقل آزادی عمل بیشتری داشته باشید، بهتر است به جای استفاده از وسایل نقلیه عمومی همچون تاکسی، مترو و اتوبوس، از اجاره خودرو در این شهر استفاده نمایید. شما می توانید کرایه خودرو در دبی را با سایت معتبر و ایرانی دبی دیسکانت تجربه كنيد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: نقشه مترو دبی

بهترين نحوه رزرو هتل های دبی برای ايرانی ها

برای پرداخت هزینه ی هتل به صورت ارزی می توانید از طریق دبيت کارت هايي نظیر ویزا کارت هزینه ی هتل را پرداخت نمایید، اما اگر هيچ گونه كارت بين المللي براي پرداخت هزينه هتل در دسترس نداشتيد، فقط كافي است براي پرداخت هزينه ها به صورت ريالي، پس از انتخاب هتل موردنظر جهت رزرو و یا مشاوره در خصوص هتل های دبی با کارشناسان سايت معتبر و ايراني دبی دیسکانت در ارتباط باشید. راه های ارتباطی و “مشاوره رایگان” با کارشناسان دبی دیسکانت واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو هتل در دبی

سخن آخر

دبیت کارت دبی همانند کارت‌های اعتباری داخل ایران این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نگراني براي تبدیل ارز یا همراه داشتن پول نقد به تفریح و خرید بپردازید. این روزها وجود این کارت‌ها سفر و تجارت را بسیار راحت کرده‌اند و امنیت را تا حد بالایی افزایش داده‌اند. کافی است به دستگاه خودپرداز مراجعه کرده و پول رایج کشور را دریافت کنید یا هزینه خریدهای خود را پرداخت نمایید.

برخی از سایت‌های واسطه با ارائه خدمات گسترده و نوین و از طریق برقراری ارتباط با بانک‌های کشورهای مجاور مانند امارات، امکان صدور این دسته از کارت‌هاي اعتباري برای ایرانیان را فراهم کرده‌اند. همچنین جهت پرداخت ريالي هزينه هاي سفر مي توان از سايت معروف دبي ديسكانت استفاده نمود. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه