بهترین صرافی - 1

بهترین صرافی های دبی (آنلاین/ایرانی)

بهترین صرافی های دبی کدامند؟ آشنایی با صرافی آنلاین در دبی و خدماتی که ارائه می دهند. بانک های ایرانی واقع در دبی و ابوظبی چه بانک هایی هستند؟ برای پاسخ به کلیه سوالات خود در حوزه ارزی، این مقاله را دنبال کنید.

دبی به دلیل جاذبه های گردشگری و معماری مدرن، سالانه گردشگران بسیاری را جذب می کند و همچنین در مقوله تجارت و تبادل ارز، رابطه چشم گیری بین ایران و امارات برقرار است. بنابراین یکی از اصلی ترین نیاز گردشگران و تاجران تبدیل پول ایران (تومان) به دبی (درهم) و بالعکس می باشد. یافتن صرافی مجاز و قابل اطمینان که به قیمت مناسب پول ها را تبدیل کند تا افراد دچار ضرر زیان نگردند کمی دشوار است. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که بهترین صرافی های دبی را شناسایی نمایید.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

صرافی ایرانی در دبی

علاوه بر صرافی های بین المللی و اماراتی، می توانید از صرافی‌های ایرانی که دارای مجوز کار در دبی می باشند، نسبت به انجام خدمات ارزی اقدام کنید. همچنین بسیاری از صرافی های ایرانی به دلیل تحریم ها، در دبی فعالیت کرده و با تاجران اماراتی و دبی جهت ارائه خدمات ارزی در ارتباط می باشند. صرافی ایرانی در دبی، برای مسافرینی که کارت های بین المللی ندارند، بسیار حائز اهمیت است. زیرا هنگام سفر ملزم به استفاده از پول نقد بوده که اساس آن استفاده از خدمات ارزی صرافی های  ایرانی می باشد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: راهنمای جامع سفر به دبی

صرافی آنلاین در دبی

صرافی های آنلاین که به عنوان هسته اصلی تجارت نیز شناخته می شوند، وب سایت هایی هستند که خریداران و فروشندگان در آن خدمات ارزی را به صورت آنلاین انجام می دهند. صرافی آنلاین برای تبدیل یک ارز به ارز دیگر با قابلیت شفافیت فوری، به طرف های مربوطه اجازه می دهند تا همه جنبه های تراکنش را زیر نظر داشته باشند که این امر موجب افزایش کارایی، کاهش هزینه ها و افزایش امنیت می شود. صرافی های آنلاین دبی باعث شده اند تا به ‌جای مراجعه به شعب بانک، به‌سرعت به تبادل آنلاین پول بپردازید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

نحوه خرید درهم در دبی با کارت های عضو شتابنحوه خرید درهم در دبی با کارت های عضو شتاب

آسان ترین و راحت ترین راه تبدیل ارز، از طریق دستگاه های عابر بانک محلی است. نرخ ارزی که از بانک های عضو شتاب دریافت می شود با نرخ صرافی عمده فروشی برای تبادلات کلان بین بانکی، برابر است. با مراجعه به نزدیک ترین دستگاه های خودپرداز یا شعب بانک، می توانید از خدمات ارزی در سریع ترین زمان ممکن بهره مند شوید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برای سفر به دبی چقدر پول ببریم؟

حواله درهم از دبی و انتقال پول از ایران به دبیحواله درهم از دبی و انتقال پول از ایران به دبی

برای این امر، انجام تحقیقات ضرورت دارد؛ زیرا انتقال پول و حواله درهم هزینه دارد. برای انتخاب آگاهانه باید نرخ ارز، هزینه انتقال و زمان پردازش را به دقت مقایسه کنید. انتقال پول از ایران به دبی از چندین روش متفاوت از جمله از طریق صرافی ها، از طریق بانک، حواله درهم به دبی، به صورت آنلاین، سیستم های انتقال پول آنلاین برای حواله های درهم به دبی و سیستم های انتقال پول آنلاین برای حواله های درهم از دبی امکان پذیر می باشد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: در سفر به دبی و امارات چه پولی ببریم؟ دلار یا درهم؟

لیست صرافی های دبی

ساده ترین و راحت ترین راه برای انجام خدمات ارزی، مراجعه به صرافی ها در مراکز خرید است. هر مرکز خرید حداقل یک شعبه صرافی زنجیره ای معتبر دارد که ساعات کار شعبه های صرافی با ساعات کاری مرکز خرید یکی می باشد. در صورتی که قصد سفر به دبی با چک های مسافرتی دارید، برنامه خود را ادامه دهید، زیرا این نوع چک ها به طور گسترده پذیرفته خواهند شد. در ادامه با بهترین صرافی های دبی که دارای بهترین نرخ‌ ها و بالاترین کیفیت خدمات می باشند، آشنا خواهیم شد:

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: معرفی بهترین مراکز خرید دبی

بهترین صرافی های دبی - صرافی انصاریصرافی الانصاری دبی

صرافی الانصاری در سال 2015 به عنوان یکی از برترین شرکت‌های فوربس خاورمیانه در جهان عرب فهرست شد. این صرافی امروزه بیش از 70 شعبه در دبی دارد. خدمات آنها شامل خرید و فروش ارزهای خارجی، انتقال پول، پرداخت قبض و پذیرفتن چک های مسافرتی است. ارائه دهنده بهترین نرخ ارزهایی مانند دلار آمریکا، یورو، OMR، INR، MYR، QAR، CNY/RMB، TWD/NT و … می باشد. از شعبه های اصلی صرافی الانصار می توان به مرکز تجاری انصاری، بازار الفهیدی و بازار مینا، ایستگاه اتوبوس الغبیبه، مرکز شهر دیره و مرکز خرید در دبی مال اشاره نمود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: دبيت كارت دبی – نحوه خرید با کردیت کارت امارات

بانک های ایرانی در دبی و ابوظبی

بهترین صرافی آنلاین در دبی

در دبی می توان از انواع خدمات ارزی مانند صرافی بانک ها، صرافی های مستقل و صرافی های زنجیره ای استفاده کرد. با توجه به اینکه نرخ تمامی ارزها پویا است و به طور منظم تغییر می کند نمی توان قیمت ثابتی برای تبدیل ارزها اطلاع رسانی کرد. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند با صرافی‌های زنجیره‌ای پول خود را تبدیل کنند، زیرا ارائه دهنده بهترین نرخ‌ها بوده و دارای مراکز فروش زیادی در بهترین مکان‌ها می باشند. صرافی های زنجیره‌ ای معمولاً نرخ‌های یکسانی را در سراسر فروشگاه‌های خود ارائه می‌دهند.

بانک های ایرانی در دبی و ابوظبی

با وجود تحریم های دو بانک ایرانی ملی و صادرات مجوز فعالیت در دبی را دارند تا آماده ارائه خدمات با ایرانیان مقیم آنجا باشند. همچنین تمامی افراد اعم از گردشگران، تاجران و افراد مقیم دبی از طریق دستگاه خودپرداز و شعبه های این دو بانک قادر به انجام تمامی خدمات ارزی خواهند بود.

بانک های ایرانی در دبی

بانک ملی شعبه دبی کد 43 آدرس : دبی- – – – – P.O.Box : 1894, Baniyas St., Deira, Dubai. U.A.E. بانک صادرات شعبه دبی آدرس : Al Manal Tower – Dubai – United Arab Emirates

بانک های ایرانی در ابوظبی

بانک ملی شعبه دبی کد 66 بانک صادرات شعبه دبی آدرس : Hamadan Street – Abu Dhabi – United Arab

لیست صرافی های ابوظبیلیست صرافی های ابوظبی

مراکز مبادله پول نقش اساسی و مهمی برای مسافران و مهاجران در ابوظبی دارد. بسیاری از صرافی ها و مراکز انتقال ارز در ابوظبی علاوه بر ارائه نرخ های رقابتی، مجموعه ای از خدمات ارزی دیگری را نیز ارائه می دهند. در ادامه لیستی از بهترین مراکز مبادله ارز در ابوظبی آورده شده است:

  • بورس امارات متحده عربی(UAE Exchange)
  • بورس انصاری  (Al Ansari Exchange)
  • صرافی بین المللی لولو  (Lulu International Exchange)
  • بورس الرضا الانصاری (Redha Al-Ansari Exchange)
  • صرافی آحلیا (Ahalia Exchange Bureau)
  • بورس الفردان (Al Fardan Exchange)
  • بورس وال استریت (Wall Street Exchange)
  • تراولکس (Travelex)
  • تبادل شرق (Orient Exchange)

نتیجه گیری

صرافی آنلاین دبی کمک می کند تا افراد با اطمینان خاطر و با کم ترین هزینه هنگام سفر به دبی پول نقد و غیرنقدی را از تومان به درهم و برعکس، تبدیل نمایند. واحد پول نقدی و غیرتقدی هر کشور دارای ارزش متفاوتی نسبت به سایر کشورها است که در ایران به اسم ارز شناخته شده و به قیمت های مختلفی خرید و فروش می شوند. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه