نمایشگاه بیوتی دبی 2023 - 1

تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه بیوتی دبی 2023

چنانچه قصد حضور در بزرگ ترین نمایشگاه بیوتی دبی 2023 را دارید، با این مطلب از دبی دیسکانت همراه باشید تا از تمامی جزئیات این نمایشگاه مطلع شوید. نمایشگاه آرایشی بهداشتی دبی یا Beautyworld یک رویداد تجاری شناخته شده در صنعت برندهای زیبایی پوست، مو، آرایش و ناخن می باشد. در این نمایشگاه بازدیدکنندگان قادر به مشاهده آخرین نوآوری ها در زمینه آرایشی و بهداشتی بوده و از برنامه های آرایشی در این صنعت مطلع خواهند شد. اگر شما نیز قصد حضور در این نمایشگاه را دارید، با ما در ادامه همراه باشید تا ضمن معرفی کامل این نمایشگاه و تاریخ آن، چگونگی تهیه بلیط برای حضور در تاریخ مذکور را شرح دهیم. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

نمایشگاه بیوتی دبی

تاریخ برگزاری نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی

یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های آرایشی و زیبایی خاورمیانه، نمایشگاه Beautyworld دبی می باشد که در تاریخ 30 اکتبر الی 1 نوامبر 2023 (8 تا 10 آبان 1402) در کشور امارات برگزار می گردد. تعداد کمی رویداد تجاری در مقیاس جهانی را می توان یافت که از نظر اعتبار و تاثیر گذاری در مقایسه با این نمایشگاه باشد. در این نمایشگاه هزاران بازدید کننده آینده نگر حضور دارند که در صدد یافتن محصولات و خدمات شرکت کنندگان جهانی می باشند. حقیقتا می توان نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی را یک رویداد جهانی دانست که در طی 19 سال متوالی تکامل یافته و اکنون نقش اساسی و تعیین کننده ای در صنعت زیبایی، مو، عطر و سلامتی ایفا می کنند. بازدیدکنندگان می تواند در طی 3 روز با بیش از 1300 شرکت در زمینه صنعت سلامت و زیبایی به صورت رو در رو بازدید کنند. در صورتی که شما نیز از تولید کنندگان و صنعت گران در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی هستید، می توانید در این گردهمایی محصولات خود را عرضه نمایید.

مزایای شرکت در نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی

قطعا شرکت در بزرگ ترین نمایشگاه بیوتی خاورمیانه مزایای متعددی را به همراه خواهد داشت. جهت حضور در این نمایشگاه می توانید با تور دبی به این شهر رفته و از محصولات زیبایی، مو، سلامتی و انواع عطر بازدید کنید. همان طور که گفته شد این نمایشگاه که در مقیاس جهانی برگزار می گردد، از اعتبار بسیار بالایی برخوردار بوده و بازدید کنندگان متعددی را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. این نمایشگاه سالی یک بار در شهر مدرن و زیبای دبی برگزار می گردد و می توان این رویداد را به عنوان سکوی ارتباطی در خاورمیانه معرفی کرد، زیرا این نمایشگاه موجب پیوندهای مهمی میان شرکت های بزرگ در سراسر جهان شده و یک فرصت بی نظیر و طلایی را برای فروش و بازاریابی به غرفه داران  خواهد داد. از مخاطبان اصلی نمایشگاه بیوتی دبی، می توان به شرکت های برند، استارت اپ ها، علاقه مندان به صنعت آرایشی و بهداشتی و فعالان در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره کرد. اگر شما نیز از طرفداران این حوزه می باشید و قصد حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بیوتی دبی را دارید، می توانید جهت رزرو تور دبی به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید. این سایت ارائه دهنده انواع تورهای دبی، خدماتی نظیر اخذ ویزا، اقامت، رزرو هتل، رنت خودرو، بلیط مراکز تفریحی با تخفیفات باورنکردنی می باشد. پس هر چه سریع تر جهت تهیه تور دبی از سایت دبی دیسکانت اقدام نمایید و در کنار بازدید از این نمایشگاه، از مراکز تفریحی دبی با تخفیفات سایت دبی دیسکانت بهره مند شوید.

هدف از حضور در نمایشگاه بیوتی دبی

نمایشگاه بیوتی دبی که در تاریخ 8 تا 10 آبان 1402 برگزار می گردد، یک فرصت دیده شدن برای افرادی است که قصد دارند به تبلیغ و فروش محصولات خود بپردازند. قطعا قرار گرفتن در کنار برندهای شناخته شده و حضور در این رویداد، موجب هموار شدن مسیر و توسعه کسب و کار شما خواهد شد. شرکت کنندگان در این نمایشگاه هر ساله از جوایز Beautyworld نیز بهره مند می شوند. شاید با این پرسش مواجه شوید که هدف اصلی شرکت در این نمایشگاه چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هدف شرکت کنندگان در نمایشگاه بیوتی دبی، بازدید و آشنایی با محصولات جدید، کسب یک فرصت عالی برای تجارت، برند سازی، رونق کسب و کار و عرضه محصولات در کنار برندهای معروف می باشد. از دیگر اهداف شرکت در این نمایشگاه، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دریافت راهنمایی های روشنگرایانه از کارشناسان صنعت زیبایی در مورد چگونگی رشد کسب و کار
  • ارتقا مهارت و حرفه خود با بهره مندی از سخنان سخنرانان بین المللی در رابطه با موضوعات روز
  • دریافت ایده های عملی از متخصصین جهت بهبود بخشیدن عملکرد و درآمد سالن
  • یافتن نحوه گسترش دامنه خدمات سالن های آرایشی و زیبایی
  • آموختن تکنیک های مدیریتی و استراتژی ها در طی جلسات تعاملی با متخصصین این صنعت

بی شک شرکت در این نمایشگاه دستاوردهای بزرگی را به همراه خواهد داشت. البته فراموش نکنید که جهت شرکت در این رویداد انحصاری و برجسته نیاز به دعوت نامه می باشد تا بتوانید در کنار شرکت های مطرح آرایشی و بهداشتی قرار بگیرید.

چه محصولاتی در نمایشگاه Beautyworld دبی ارائه می شود؟

در این نمایشگاه محصولات متعدد و متنوعی از برندهای شناخته شده جهانی در زمینه آرایشی، بهداشتی و مراقبتی ارائه می شود که در زیر به شرح آن ها پرداخته ایم:

  • محصولات مرتبط با مانیکور و پدیکور (زیبایی ناخن های دست و پا)
  • انواع لوازم ناخن و مو
  • لوازم مورد نیاز در سالن های زیبایی
  • محصولات مراقبت از پوست
  • تجهیزات اسپا
  • انواع عطر و رایحه درمانی
  • محصولات مراقبتی مو
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • انواع ادکلن ها و عطرها
  • ماشین آلات جهت بسته بندی و مواد اولیه
  • انواع کرم های ضد آفتاب
  • محصولات مراقبتی دهان
  • تجهیزات و محصولات مرتبط با سلامتی و زیبایی
  • تخت های برنزه کننده
  • اقلام داروخانه و مکمل های غذایی

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

نمایشگاه بیوتی دبی

نکات مهم جهت حضور در نمایشگاه

پیش از سفر به شهر دبی و حضور در نمایشگاه بیوتی دبی، بهتر است نکاتی را شرح دهیم تا در هنگام بازدید از نمایشگاه با مشکل مواجه نشوید.

  1. اولین نکته جهت بازدید از نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی، تهیه بلیط پیش از حضور در نمایشگاه می باشد. تهیه این بلیط هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد. در صورتی که قصد تهیه بلیط دیجیتال را دارید، باید از 1 ماه قبل بلیط را از سایت های معتبر خریداری نمایید، اما جهت انجام این کار ابتدا نیاز به ثبت نام اینترنتی برای بازدید از نمایشگاه می باشد.
  2. پیش از تهیه بلیط باید به سایت مربوطه رفته و ثبت نام خود را نهایی کنید. شایان به ذکر است که در پروسه ثبت نام، گزینه های متعددی قرار داده شده است که هدف آن جمع آوری آمار شرکت کنندگان و بازدید کنندگان در جهت پیشبرد کیفی نمایشگاه می باشد.
  3. با طی کردن پروسه ثبت نام و تهیه بلیط، یک پنل کاربری در اختیار شما قرار می گیرد که در آن بلیط دیجیتالی برای شما صادر گردیده است تا حین ورود به نمایشگاه توسط دستگاه های بارکد خوان دیجیتالی، صحت ثبت نام شما تایید گردد.
  4. در صورت تمایل می توانید بلیط فیزیکی را نیز جهت حضور در نمایشگاه تهیه نمایید. اما تهیه بلیط به صورت حضوری باید حداقل 1 ساعت پیش از رفتن به نمایشگاه انجام شود. البته فراموش نکنید که حتی در صورت تهیه بلیط به صورت حضوری، نیاز به ثبت نام در سایت نمایشگاه می باشد. ضرورت این امر به جهت دریافت کیوآرکود می باشد.
  5. چه شما به عنوان تولید کننده در این نمایشگاه بیوتی حضور یافته اید و چه به عنوان بازدید کننده، با ثبت نام در نمایشگاه و دریافت تیکت یا کیوآرکود و انداختن آن به گردن خود، امکان ارتباط با غرفه داران را برای خود فراهم کرده اید. در واقع می توان گفت که این کیوآرکودها لینک ارتباط شما با غرفه داران می باشد.از آن جایی که در این زمان بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر جهان جهت حضور در نمایشگاه به شهر دبی سفر می کنند، بهتر است هر چه سریع تر اقدام به رزرو هتل مورد علاقه خود نمایید، زیرا احتمال دارد در زمان مذکور قادر به رزرو هتل مد نظر خود نباشید. بنابراین جهت رزرو هتل و اقامت چند روزه خود، می توانید از سایت دبی دیسکانت کمک بگیرید و نزدیک ترین هتل به نمایشگاه را رزرو نمایید.

تاریخ و مکان برگزاری نمایشگاه بیوتی دبی

در تاریخ 30 اکتبر الی 1 نوامبر 2023 که مصادف با 8 تا 10 آبان 1402 می باشد، نمایشگاه بیوتی دبی برگزار می گردد که یک رویداد تجاری مهم در زمینه آرایشی و بهداشتی می باشد. این نمایشگاه مزایای بسیاری برای فعالان در این حوزه را به همراه خواهد داشت. بنابراین اگر شما نیز قصد رونق کسب و کار خود را دارید و به دنبال افزایش مهارت های خود در این زمینه هستید، می توانید در این نمایشگاه حضور یافته و با حداقل سرمایه گذاری، بازدهی سالن خود را بهبود بخشید. در این نمایشگاه خدمات متعددی توسط صاحبان و مدیران برندهای آرایشی و سالن های زیبایی ارائه می شود که می توان از خدمات آن ها بهره برد و از استراتژی های متنوع مدیریتی و تکنیک های لازم در این باره مطلع شد.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه