مرکز خرید مرکاتو دبی؛ مرکز خریدی متفاوت در شهر دبی 

مرکز خرید مرکاتو دبی: مرکز خریدی متفاوت در شهر دبی 

آیا از خرید در هنگام سفر به دبی لذت می برید؟ آیا تماشای بناهایی به سبک معماری ایتالیایی شما را به وجد می آورد؟ اگر پاسختان به پرسش های ذکر شده مثبت است، با ما در این مطلب از دبی دیسکانت همراه باشید تا یکی از بهترین مراکز خرید شهر دبی را که مرکز خرید مرکاتو دبی نام دارد، به شما معرفی کنیم. بی شک با قدم زدن در این مرکز خرید با حال و هوای ایتالیا مواجه خواهید شد، به گونه ای که فراموش می کنید در شهری با فرهنگ و تاریخ عرب زبان قرار دارید.

با تهیه بلیط مراکز تفریحی شهر دبی از سایت دبی دیسکانت و سپردن صفر تا صد سفر خود به این سایت بی رقیب، با تمامی مراکز تفریحی و خرید در این شهر آشنا شوید و نسبت به علایق خود بهترین آن ها را انتخاب نمایید.  دبی دیسکانت با ارائه بلیط تخفیف دار تفریحات دبی، لذت سفر شما را دو چندان خواهد کرد. همچنین می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

مرکز خرید مرکاتو دبی 

معماری مرکز خرید مرکاتو دبی 

یکی از دلایل محبوبیت مرکز خرید مرکاتو دبی، معماری بی نظیر آن می باشد که یادآور ساختمان های جذاب ایتالیا است. دور از انتظار نیست که چنین سازه ای توسط یکی از معماران متبحر ایتالیایی طراحی شده باشد. نام این معمار معاصر دانیل مورلی است که استاد تاریخ هنر و متخصص دوره رنسانس می باشد. این معمار ایتالیایی تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا حال و هوای دوره رنسانس در ایتالیا را با این سازه به تصویر بکشد.

شایان به ذکر است که طراحی سقف این مرکز خرید به صورت طاقی شکل بوده که فضایی بسیار نورگیر ایجاد کرده است. وجود درختچه های متعدد و پنجره های بزرگ، موجب ایجاد حس و حالی بی نظیر و متفاوت در این مرکز خرید شده که آن را در هیچ یک از مراکز خرید دبی تجربه نخواهید کرد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین مراکز خرید دبی

معماری مرکز خرید مرکاتو دبی 

فروشگاه های مرکز خرید مرکاتو دبی 

همان طور که در بالا نیز به این نکته اشاره شد، معماری بی نظیر این مرکز خرید سبب جذب گردشگران بسیاری در سراسر جهان شده است، اما آیا تصور می کنید تنها دلیل محبوبیت این مرکز خرید معماری آن می باشد؟ در این مرکز خرید بیش از 140 فروشگاه قرار دارد که ارائه دهنده برندهایی از قبیل Diesel، Armani jeans، Massimo Dutti و … می باشند و امکان خریدی بی نظیر را برای شما مهیا کرده اند. بنابراین آماده خرید از برند مورد علاقه خود باشید و لذت سفر به شهر دبی را دو چندان کنید. در ادامه بیشتر به شرح برندهای موجود در این مرکز خرید خواهیم پرداخت:

فروشگاه های مرکز خرید مرکاتو دبی 

برند H&M 

اگر از طرفداران برند H&M هستید، باید به شما مژده دهیم که در فروشگاه این مرکز خرید، امکان تهیه محصولات برند H&M وجود دارد. این فروشگاه بسیار محبوب بوده و در آن امکان تهیه انواع کیف، لباس، کفش، لوازم آرایشی و … برای شما و فرزندانتان وجود دارد. شایان به ذکر است که اگر قصد مراجعه به این فروشگاه را دارید، باید در طبقه همکف مرکاتو به دنبال آن باشید.

برند Gap 

آیا به دنبال لباس های راحت و ساده هستید؟ پس مراجعه به فروشگاه برند Gap را فراموش نکنید. در این فروشگاه انواع ژاکت، لباس خواب، کت و شلوار استرچ و … ارائه می شود که می توانید محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید. لازم به ذکر است که محصولات این برند، در کنار شیک و زیبا بودن مقرون به صرفه نیز می باشد.

برند Diesel 

قطعا می دانید که برند دیزل به دلیل محصولات جین باکیفیت خود از محبوبیت بسیاری میان افراد برخوردار است. خوشبختانه این برند بین المللی در مرکز خرید مرکاتو وجود داشته و امکان تهیه انواع لباس، کفش و لوازم جانبی را برای همه افراد و همه سنین فراهم کرده است. پس اگر به لباس های جین علاقه مندید، حتما سری به طبقه اول این مرکز خرید زده و از محصولات متنوع آن بهره مند شوید. حتما فکر کرده اید که تنها فروشگاه های موجود در این مرکز به 3 فروشگاه محدود شده است، اما مرکز خرید مرکاتو برندهای معروف متعددی را در دل خود جای داده که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فروشگاه برند  Pull & Bear
  • فروشگاه برند  Massimo Dutti
  • فروشگاه برند Bershka 
  • فروشگاه برند Balmain Paris 
  • فروشگاه برند  Sacoor Brothers 
  • فروشگاه برند Mango 

در صورتی که قصد مراجعه به هر یک از این فروشگاه ها را دارید، می توانید در طبقه همکف به آن ها دست یابید و محصولات مورد نیاز و مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

بخش های مختلف مرکز خرید مرکاتو 

قطعا در چنین سازه بی نظیری، علاوه بر فروشگاه ها جهت خرید، بخش های تفریحی، رستوران و کافه هایی قرار داده شده است تا گردشگران پس از یک خرید دلچسب، به تفریح و استراحت بپردازند. در زیر بخش های مختلف این مرکز خرید را شرح داده ایم:

فروشگاه های مرکاتو 

همان طور که پیش از این هم گفته شد و با برندهای موجود در این فروشگاه ها آشنا شدید، بخش عمده ای از این مرکز خرید به فروشگاه هایی که ارائه دهنده اجناس متنوع از اسباب بازی گرفته تا طلا و جواهر اختصاص داده شده است. بنابراین می توانید کتاب، بلیط کنسرت، شکلات، شیرینی، لوازم الکترونیکی، ساعت، زیور آلات و … را با قیمت های نسبتا مناسب تر از سایر مراکز خرید تهیه نمایید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین اوت لت های دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی - 1

غذا خوری ها و کافه های مرکاتو 

وقت آن است که پس از خریدی جذاب، به سراغ کافه و رستوران های مرکاتو بروید. در این مرکز خرید، ده ها کافی شاپ و رستوران در انتظار پذیرایی از شما گردشگران عزیز می باشد. در صورتی که میل به نوشیدنی های سرد و گرم دارید، می توانید به طبقه همکف و اول این مرکز خرید رفته و نوشیدنی مورد علاقه خود را از House، Slab، Star bucks و … تهیه نمایید.

اگر احساس گرسنگی می کنید و به دنبال غذاهای فست فودی هستید، حتما سری به یکی از فست فودهای معروف مک دونالد، Food Trends وKFC  بزنید و غذای مد نظر خود را سفارش دهید. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که علاوه بر کافه و رستوران، می توانید به فروشگاه های مخصوص دسر و بستنی نیز مراجعه کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفريحات خانوادگی دبی

غذا خوری ها و کافه های مرکاتو 

مرکز تفریحی مرکاتو 

اگر به دنبال گذراندن لحظاتی مفرح و شاد در کنار کودکان و همراهان خود هستید، سری به مراکز بازی و سرگرمی مرکز خرید مرکاتو دبی بزنید. در این بخش انواع بازی ها و حتی سینما واقع شده است به گونه ای که زمان و مکان را فراموش کرده و تنها به تفریح خواهید پرداخت. در زیر برخی از این تفریحات را معروفی کرده ایم:

LANES N GAMES: این بخش تفریحی به تازگی در این مرکز خرید افتتاح شده و امکان بازی های ویدئویی، واقعیت مجازی و بولینگ را برای شما فراهم کرده است. اگر می خواهید بازی های این مرکز سرگرمی را تجربه کنید، به طبقه همکف بروید.

FUN CITY: اگر به دنبال تفریحی امن و مهیج برای کودکانتان هستید، از فان سیتی مرکاتو غافل نشوید. در این بخش بازی های متنوعی قرار دارد که کودکانتان هرگز آن را فراموش نخواهند کرد.

VOX CINEMAS: مگر ممکن است در چنین مرکز خریدی، سینمای سه بعدی و دو بعدی وجود نداشته باشد، پس دست فرزند خود را گرفته و محو تماشای تصاویر باکیفیت این سینما شوید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو تفریحات دبی

موقعیت مکانی مرکز خرید مرکاتو دبی 

مرکز خرید مرکاتو دبی در ناحیه جمیرا قرار دارد که دسترسی مناسبی داشته و یکی از پر ترددترین مناطق دبی می باشد. گرین ‌پلنت یا سیاره سبز دبی، برج خلیفه، موزه اتحاد دبی، دبی مال، ساحل جمیرا و قاب دبی همگی در نزدیکی این مرکز خرید واقع شده اند که می توانید به راحتی به تمامی این جاذبه های دیدنی مراجعه نمایید.

مرکز خرید مرکاتو دبی - 2

خرید و بازدید راحت از مرکز خرید مرکاتو دبی 

اگر قصد سفر به شهر دبی را دارید، اما در انتخاب سایتی معتبر جهت خرید بلیط تفریحات دبی، رزرو هتل در دبی و … دچار تردید هستید، با آسودگی به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید و از خدمات بی نظیر و باکیفیت این مجموعه بهره مند شوید. بی شک با سپردن سفر خود به دبی دیسکانت، سفری منحصر به فرد و به یادماندنی برایتان رقم خواهد خورد. سایت دبی دیسکانت تفریحات شما را به گونه ای خواهد چید که در کنار تفریحات متعدد، بتوانید از مرکز خرید این شهر از قبیل مرکز خرید مرکاتو دبی بازدید کنید و خریدهای خود را انجام دهید.

نتیجه نهایی 

سال ها است که مراکز خرید دبی به جایگاه ویژه ای در میان جاذبه های گردشگری این شهر دست یافته است که یکی از آن ها، مرکز خرید مرکاتو دبی می باشد. این مرکز خرید با معماری ایتالیایی خود و در بر گرفتن فروشگاه های برند، خریدی رویایی و جذاب را برای گردشگران فراهم کرده است. شما عزیزان می توانید با تهیه بلیط تفریحات تخفیف دار دبی از سایت دبی دیسکانت و رزرو تورهای این سایت، علاوه بر بازدید از مراکز خرید و مراکز تفریحی متعدد از هزینه های سفر خود بکاهید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه