معرفی جاهای دیدنی ابوظبی 

معرفی جاهای دیدنی ابوظبی 

ژانویه 24, 2024
سایر مطالب

بهترین و معروف ترین جاهای دیدنی ابوظبی کدامند؟ آیا قصد سفر به کشور امارات را دارید، اما در انتخاب میان شهرهای آن مانده اید؟ با جاذبه های گردشگری شهر ابوظبی آشنایی دارید؟ اگر تاکنون همه سفرهای شما  به امارات به شهر دبی خلاصه شده است، باید بدانید شهر ابوظبی که پایتخت امارات می باشد، جاهای دیدنی شگفت انگیزی را در دل خود جای داده است که بازدید از آن خالی از لطف نمی باشد.

10 جای دیدنی شهر ابوظبی:

با ما در این مطلب از دبی دیسکانت همراه باشید تا دقایقی را به معرفی جاذبه های دیدنی شهر خارق العاده ابوظبی بپردازیم. دبی دیسکانت با ارائه بلیط تخفیف دار تفریحات دبی، لذت سفر شما را دو چندان خواهد کرد. همچنین می توانید در این سایت قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

جاهای دیدنی ابوظبی - 1

با شهر ابوظبی بیشتر آشنا شوید 

پیش از آن که به معرفی جاهای دیدنی ابوظبی بپردازیم، قصد داریم شما را بیشتر با این شهر امیر نشین آشنا کنیم. جاذبه های گردشگری این شهر رکورد دار بزرگ ترین، سریع ترین و زیباترین ها می باشد که در ادامه با هر یک از آن ها آشنا خواهید شد. اگر می خواهید ترکیبی از مدرنیته در کنار رنگ و بوی سنت را تجربه کنید، به شهر ابوظبی رفته و سفری متفاوت را رقم بزنید.

شایان به ذکر است که شهر بی نظیری که اکنون می بینید، روزی یک دهکده کوچک ماهیگیری بوده و محل سکونت قبیله عشایری به نام بنی یاس بود، اما با کشف نفت در این شهر همه چیز رنگ و بوی دیگری گرفت و تبدیل به شهری ثروتمند و مدرن شد. در ادامه جاهای دیدنی ابوظبی را معرفی خواهیم کرد که شما می توانید نسبت به علایق خود آن ها را برگزینید.

شاهکار معماری در مسجد شیخ زاید 

قطعا تصاویر مسجد زیبا و بی نظیر شیخ زاید را دیده اید، اما اگر جز آن اندک افرادی هستید که تصاویر این مسجد را ندیده اید، با دیدن آن ها قطعا در سفر خود به شهر ابوظبی، بازدید از این مسجد را در صدر لیست تفریحات خود قرار خواهید داد.

به شما توصیه می کنیم مسجد شیخ زاید را یک بار در روز و یک بار در شب بازدید کنید، زیرا که دو تصویر متفاوت و منحصر به فرد را در ذهن خود ثبت خواهید کرد که تاکنون آن را در هیچ کجای دیگر مشاهده نکرده اید. وجود بزرگ ترین لوسترهای جهان، بزرگ ترین فرش دستباف دنیا به وسعت 6000 متر و معماری مدرن و فوق لاکچری آن شما را ترغیب به بازدید از این مسجد منحصر به فرد خواهد کرد. پس به هیچ وجه فرصت تماشای این مسجد را از دست ندهید.

جاهای دیدنی ابوظبی - 2

بزرگ ترین و دیدنی ترین موزه خاورمیانه؛ موزه لوور ابوظبی 

دومین مکان دیدنی شهر ابوظبی که قصد داریم به شرح آن بپردازیم، موزه لوور ابوظبی معروف به پلی میان تمدن ها می باشد که مساحت آن 24000 متر مربع بوده و افتتاح آن در سال 2017 توسط امانوئل مکرون (رئیس جمهور وقت فرانسه) انجام گرفته است.

جاهای دیدنی ابوظبی - 3

بی شک با شنیدن موزه لوور ابوظبی به یاد موزه لوور فرانسه خواهید افتاد، اما تمامی تصورات خود از آن موزه کنار گذاشته، زیرا با دنیای تازه ای در این موزه مواجه خواهید شد، از طراحی بلند پروازانه این موزه گرفته تا آثار هنری و منحصر به فرد آن، در این موزه بی نظیر آثار هنرمندان بزرگی نظیر ون گوک، پیکاسو و لئوناردو داوینچی به چشم می خورد که هزینه های زیادی بابت امانت گرفتن آن ها صرف شده است.

البته بیش از 6000 آثار هنری دائمی نیز در این موزه وجود دارد که بارقه های نور خورشید از لا به لای سقف ساختمان بر آن ها می تابد و زیبایی های این موزه را دو چندان می کند.

هتل با شکوه قصر امارات ابوظبی 

آیا در سفر خود به ابوظبی به دنبال لاکچری ترین هتل این شهر هستید؟ قطعا یکی از جذاب ترین و با شکوه ترین بناهای شهر ابوظبی، قصر امارات می باشد که در قلب باغی 85 هکتاری واقع شده است و مکانی بی نظیر جهت اقامت و تفریح می باشد.

در صورتی که این هتل را جهت اقامت انتخاب کنید، یک آیپد به همراه اینترنت رایگان برای وبگردی و کنترل نور اتاق دریافت خواهید کرد و دسترسی راحت به ساحل اختصاصی، مرکز خرید مارینا مال و جابه جایی مسافران با 8 دستگاه BMW و 2 دستگاه رولز رویس، اقامتی لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد. البته زیبایی و امکانات این هتل در این متن گنجانده نمی شود و تنها پس از بازدید حضوری از آن متوجه عظمت و شکوه قصر امارات خواهید شد.

جاهای دیدنی ابوظبی - 4

بلندترین آسمان خراش های ابوظبی؛ برج های اتحاد 

اگر می خواهید به یکی از مرتفع ترین نقاط ابوظبی بروید و به تماشای چشم اندازهای این شهر بنشینید به برج های اتحاد ابوظبی سری بزنید. بلندترین برج این آسمان خراش های دوست داشتنی و چشم نواز، 308 متر ارتفاع داشته که با رفتن به طبقه 74 یعنی بالاترین طبقه آن نمایی 360 درجه از شهر ابوظبی را خواهید داشت. در این مکان بی نظیر دیدنی، همه چیز آماده ساختن روزی فوق العاده برای شما می باشد. به همین جهت در آخرین طبقه برج، کافه ای واقع شده است تا در کنار لذت بردن از زیبایی های شهر ابوظبی، نوشیدنی مورد علاقه خود را نیز صرف نمایید.

جاهای دیدنی ابوظبی - 5

ساحل رویایی سعدیات 

اگر با خود تصور کرده اید که جاهای دیدنی ابوظبی تنها به موارد ذکر شده در بالا خلاصه شده است سخت در اشتباهید، زیرا همچنان جاذبه های گردشگری بسیاری در این شهر وجود دارد که هنوز با آن آشنا نشده اید. پس با ما در این مطلب تا انتها همراه باشید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال دور شدن از هیاهوی شهر و گذراندن ساعاتی غرق در آرامش هستید، وقت آن است که شما را با ساحل سعدیات آشنا کنیم. ساحل سعدیات تفریحات متعددی را در بر گرفته که از جمله آن ها می توان ورزش های آبی متنوع و اقامتگاه های ساحلی پنج ستاره، تماشای لاک پشت های پوزه عقابی و ‌شنا کنار دلفین ها را اشاره نمود. در این ساحل همه چیز مهیای تعطیلاتی رویایی برای شما خواهد بود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین سواحل دبی

جاهای دیدنی ابوظبی - 6

باغ وحش دیدنی امارات 

در شهر ابوظبی یکی از بزرگ ترین باغ وحش های جهان واقع شده است که شما را دعوت به تماشای گونه های متنوع جانوری می کند. در این پارک می توانید به تماشای بیش از 200 گونه جانوری از خرس سیبری تا حیواناتی نظیر فیل و زرافه بنشینید. بازدید از این پارک خصوصا اگر به همراه کودکان به ابوظبی سفر کرده اید، توصیه می شود. بی شک پس از دیدن حیوانات این باغ وحش، شما و فرزندانتان به وجد خواهید آمد و خاطره ای شیرین در ذهن کودکتان ثبت می شود.

جاهای دیدنی ابوظبی - 7

لذت آب بازی در دنیای آبی یاس 

مگر می شود به کشور امارات سفر کرد و یک روز خود را در پارک های آبی به سر نبرد. در شهر ابوظبی نیز همانند شهر دبی، پارک آبی بی نظیری واقع شده است که با داشتن بیش از 40 وسیله بازی، روزی سرشار از هیجان را برای شما و همراهانتان رقم خواهد زد. در این پارک از استخرهای رو باز گرفته تا رودخانه های مصنوعی مهیای پذیرایی از شما می باشد.

در پارک آبی یاس ابوظبی تخت هایی نیز در کنار رودخانه قرار داده شده است که پس از بالا رفتن آدرنالین در بازی های آبی این پارک شما را غرق آرامش کرده و در نهایت با رفتن به کافه ها و رستوران های پارک، می توانید تجدید قوا کنید و به ادامه تفریحات خود بپردازید.

گشت و گذار در دنیای وارنر برادرز 

ایا به دنبال یک پارک سرپوشیده در این شهر بی نظیر هستید؟ مجموعه عظیم پارک موضوعی برادران وارنر که یک پارک سرپوشیده می باشد، با مساحت 150 هزار متر مربع به انتظار شما و کودکتان نشسته است تا شما را به گشت و گذار با شخصیت های محبوبی نظیر زن شگفت انگیز، سوپرمن، بتمن، میگ میگ و … ببرد.

قطعا در چنین مجموعه ای علاوه بر وسایل بازی برای کودکان، بازی های مخصوص بزرگسالان نیز قرار داده شده است و به گونه ای شما را غرق لذت و تفریح خواهد کرد که زمان و مکان را فراموش خواهید کرد. به شما توصیه می کنیم که پس از پایان بازی، سری به فروشگاه محصولات وارنر بزنید. بی شک محصولات بی نظیری را در آن جا خواهید دید که ترغیب به خرید می شوید.

اوج هیجان در پیست یاس مارینا ابوظبی 

یکی از معروف ترین جاهای دیدنی ابوظبی، پیست یاس مارینا می باشد که 162 هکتار مساحت داشته و دومین پیست بزرگ اتوموبیلرانی در خاورمیانه محسوب می شود.  پس اگر به تماشای مسابقات ماشین سواری، دومیدانی و دوچرخه سواری علاقه دارید، حتما سری به پیست یاس مارینا بزنید.

بلوار ساحل کورنیش ابوظبی، جنگل حرا ابوظبی، جزیره صید بنی یاس، دنیای فراری، مارینا مال و … را می توان از دیگر جاهای دیدنی ابوظبی معرفی کرد که می توانید نسبت به علایق خود آن ها را در سفر چند روزه خود بگنجانید. شایان به ذکر است که کارشناسان دبی دیسکانت شما را در انتخاب این مراکز تفریحی راهنمایی خواهند کرد.

جاهای دیدنی ابوظبی - 8

خرید بلیط تفریحات ابوظبی 

دبی دیسکانت سایتی ایرانی و معتبر بوده که ارائه دهنده انواع خدمات سفر به امارات می باشد. بنابراین با آسودگی خاطر می توانید علاوه بر خرید بلیط تخفیف دار تفریحات ابوظبی، صفر تا صد سفر خود را به این سایت سپرده و تنها از سفر خود لذت ببرید. پایه گذاری این سایت با هدف سفرهای کم هزینه و با کیفیت انجام شده است. پس با سپردن سفر خود به دبی دیسکانت لذت سفر خود را دو چندان کنید. راه های ارتباطیواتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی

سخن پایانی 

بی شک در سفر به پایتخت امارات باید منتظر جاذبه های منحصر به فرد و بی نظیری باشید که در این مطلب به شرح برخی از آن ها پرداختیم. نکته قابل توجه در خصوص جاهای دیدنی ابوظبی، تنوع تفریحات آن می باشد که همه افراد با هر سلیقه ای را به وجد خواهد آورد.

پس اگر قصد سفر به شهر ابوظبی را دارید، سفر خود را به سایت دبی دیسکانت سپرده تا کارشناسان این مجموعه سفری با کیفیت و بی کم و کاست را نسبت به بودجه شما برنامه ریزی کنند. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد.

در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی در دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه