نمایشگاه جیتکس دبی - 1

نمایشگاه جیتکس دبی GITEX 2023

نمایشگاه جیتکس دبی رویدادی بسیار مهم در زمینه تکنولوژی و کامپیوتر به شمار می‏ رود. نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس با قدمت حدود 40 سال و از سال 1981 کار خود را آغاز کرده‌ است. پیشگامان حوزه تکنولوژی و بازدید کنندگان بسیاری هر ساله با رزرو تورهای نمایشگاهی دبی از این نمایشگاه دیدن می کنند. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

نمایشگاه فناوری دبیمکان و تاریخ برگزاری نمایشگاه جیتکس

نمایشگاه GITEX (Gulf Information Technology Exhibition)، به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره کامپیوتر و آی‌سی‌تی در خاورمیانه به شمار می آید. نمایشگاه فناوری دبی در تاریخ 16 الی 20 اکتبر 2023 (24 الی 28 مهر 1402) در سالن مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود. نمایشگاه جیتکس مهم‌ترین هفته در تقویم سالانه فناوری است. اینجا جایی است که رهبران فناوری، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های جهان گرد هم می‌آیند تا آینده هر کسب‌وکار و هر صنعتی را همانطور که اتفاق می‌افتد به شما نشان دهند. مباحثی که در نمایشگاه هفته فناوری دبی مورد بررسی قرار می‌گیرد، پیرامون موضوعاتی همچون شهرهای الکترونیک، انرژی و بازار دیجیتال و حمل و نقل نوین است.

نمایشگاه جیتکس دبی مزایای حضور در نمایشگاه فناوری دبی (جیتکس)  

نمایشگاه فناوری دبی این فرصت را در اختیار شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران می‎گذارد تا در خصوص ایده‌های جدید گفتگو کنند و با نمایش محصولات جدید خود، فرصت‌های تازه‌ای را در این حوزه برای خود به وجود بیاورند. مدیران ارشد و متخصصان شرکت‌های مختلف فناوری گرد هم جمع می‎شوند و تازه‌ترین تحولات جهانی در صنعت فناوری اطلاعات را ارائه می‎کنند. پس برای برخورداری از فرصت‌های جدید کسب و کار، شناسایی و ملاقات با تأمین کنندگان، خرید محصولات جدید، گرفتن سفارش و اخذ نمایندگی، در نمایشگاه جیتکس دبی شرکت کنید. جیتکس 2023 تجربه ای منحصر به فرد را به توسعه دهندگان و جامعه برنامه نویسی ارائه می دهد و تأثیرگذارترین اکوسیستم های جهان را که کسب و کار، اقتصاد، جامعه و فرهنگ را از طریق قدرت محض نوآوری پیش می برند، متحد می کند.

رویداد استارتاپ جهانی فناوری آینده، پذیرای بیش از 5000 غرفه‌دار از کشورهای مختلف خواهد بود تا آخرین محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و دنیای دیجیتال جدیدی را شکل دهند. اهمیت نمایشگاه جیتکس دبی با حضور شرکت‌ها و برندهای معروف و فعال در زمینه تکنولوژی بسیار بیشتر شده است. امکان ملاقات با برندهای معتبر دنیا که در زمینه کامپیوتر و موبایل حرف اول را می‎زنند. تبادل اطلاعات، توانمند سازی کسب و کار از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه است. امکان دسترسی به شرکت‌های فناوری جهانی و استارت‌آپ‌ها نیز از مزایای مهم شرکت در نمایشگاه جیتکس می باشد.

هتل های پیشنهادی نزدیک به محل نمایشگاه جیتکس 2023

هتل نزدیک به محل نمایشگاه جیتکس
هتل نزدیک به محل نمایشگاه جیتکس
هتل نزدیک به محل نمایشگاه جیتکس
هتل نزدیک به محل نمایشگاه جیتکس
هتل نزدیک به محل نمایشگاه جیتکس

هتل کنراد دبی (Conrad Dubai)-  این هتل 5 ستاره در نزدیکی مسجد جمیرا و با 496 متر فاصله از مرکز تجارت جهانی قرار دارد. شما می توانید همراه با خرید پرواز، رزرو هتل کنراد را از طریق سایت دبی دیسکانت انجام دهید.

هتل د اچ دبی(The H Hotel)-  هتل د اچ دبی هتلی 5 ستاره در منطقه ی شیخ زاید قرار دارد و از موقعیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این هتل لوکس برای کسانی که می خواهند اقامتی منحصر به فرد در سفر به تور دبی را تجربه کنند انتخاب مناسبی است. از جمله جاذبه های گردشگری دبی که به این هتل دسترسی دارند می توان نمایشگاه بین المللی دبی، مرکز خرید دبی مال، برج خلیفه دبی را نام برد. فرودگاه بین المللی دبی 7.4 کیلومتری از هتل د اچ واقع شده است.

هتل شرایتون گراند (Sheraton Grand Hotel)-  این هتل در خیابان شیخ زاید در دبی قرار دارد و دارای چشم اندازی زیبا از شهر دبی می باشد. در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو و مرکز تجارت جهانی واقع شده است. این هتل دارای یک استخر روباز با کنترل دما و دسترسی اینترنت رایگان در همه مناطق است. در این هتل ۵ ستاره و لوکس امکانات تفریحی از جمله استخر در فضای باز، استخر دارای منظره، آبگرم و مرکز سلامتی، مرکز تناسب اندام، کلاس های یوگا، سرگرمی های شبانه و سونا به چشم می خورد. فرودگاه بین المللی دبی با ۲۰ دقیقه رانندگی در دسترس است.

هتل 25 ساعت (25hours Hotel Dubai One )-  این هتل در منطقه تجاری دبی قرار دارد و گزینه‌ای عالی برای گشت‌و‌گذار در شهر است. این هتل لوکس از هتل‌های ۵ ستاره شهر دبی به شمار می‌رود. استخر روباز هتل ۲۵ ساعت در بام هتل قرار دارد و چشم‌انداز زیبایی از شهر از آن مشاهده می‌شود. در اوقات فراغتتان می‌توانید به دوچرخه‌سواری، بیلیارد یا پیاده‌روی مشغول شوید. برای سرگرمی بیشتر مهمانان عزیز، فعالیت‌هایی نظیر اجرای موسیقی زنده، پخش مسابقات ورزشی و تور آشنایی با فرهنگ محلی تدارک دیده شده است. این هتل در 1.5 کیلومتری مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است.

هتل فیرمونت( Fairmont)- این هتل در مرکز دبی و در بلوار شیخ زاید، نزدیک به مرکز تجارت جهانی دبی قرار گرفته است. این هتل دو استخر روباز مخصوص شنا و آفتاب گرفتن در پشت‌بام دارد. جایی که می‌توانید در حین شنا، طلوع یا غروب خورشید را تماشا کنید. فاصله این هتل از فرودگاه دبی حدود 10 کیلومتر است.

بلیط و نحوه دسترسی به نمایشگاه لوازم الکترونیک و دیجیتال (جیتکس 2023)

چند کارت ورود مختلف برای نمایشگاه جیتکس وجود دارد. کارت های بازدیدکننده برای نمایشگاه فقط 380 درهم هزینه دارد و اعتبار این قیمت تا 31 اگوست (9 شهریور 1402) است. کارت ورکشاپ برای هم نمایشگاه و هم ورکشاپ 400 درهم هزینه دارد. کارت نمایندگی نیز برای نمایشگاه، ورکشاپ ها و کنفرانس با هزینه 3000 درهم از وبسایت جیتکس ارائه می شود. درنظر داشته باشید ساده ترین راه برای رسیدن به مرکز تجارت جهانی دبی استفاده از مترو، تاکسی و یا اوبر است. برای مترو، از مترو «خط قرمز» به ایستگاه مرکز تجارت جهانی دبی بروید. مترو هر هفت دقیقه یک بار به تمام مناطق تجاری، توریستی و مسکونی اصلی حرکت دارد.

تور نمایشگاه جیتکس دبی

اگر به دنبال رزرو هتل در نزدیکی مرکز برگزاری نمایشگاه فناوری جیتکس دبی هستید، در این مقاله پیشنهادهای اقامتی مختلفی را به شما ارائه کرده ایم. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار، اجاره خودرو در دبی و همچنین تهیه ترانسفر رفت و برگشت به نمایشگاه جیتکس می باشد.

سخن پایانی

حضور در نمایشگاه فناوری دبی (جیتکس)، فرصت مناسبی جهت ایجاد ارتباط و ساخت شبکه ارتباطی، صادرات خدمات و آشنایی با جدیدترین تکنولوژی و فناوری در سطح جهان است. جیتکس میزبان یک نمایشگاه هیجان انگیز و یک کنفرانس خواهد بود. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه