بهترین هتل های دبی در دیره

بهترین هتل های دبی در دیره

بهترین هتل های دبی در دیره کدامند؟ آیا مایلید در سفر خود به دبی با فرهنگ مردم محلی این شهر آشنا شوید؟ بهترین مناطق دبی برای اقامت و رزرو هتل در دبی کجا است؟ اگر قصد سفر به شهر بلند آوازه دبی را دارید و به دنبال بهترین مناطق گردشگری و اقامت در این شهر هستید، ما به شما منطقه دیره را توصیه می کنیم.

منطقه دیره که از قدیمی ترین مناطق تجاری این شهر محسوب می شود، جاذبه های گردشگری بسیاری را دارا می باشد، از معابد قدیمی گرفته تا بازارهای محلی. در صورتی که انتخاب شما جهت اقامت و رزرو هتل منطقه دیره است، با ما در این مطلب از  دبی دیسکانت  همراه باشید تا به معرفی بهترین هتل های دبی در دیره بپردازیم. همچنین می توانید در این سایت  قیمت تفریحات دبی  را بررسی نمایید، دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

با بهترین هتل های دبی در منطقه دیره آشنا شوید 

با بهترین هتل های دبی در منطقه دیره آشنا شوید 

دیره یکی از بهترین مقاصد گردشگری و توریستی شهر دبی می باشد که سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر جهان می باشد. ترکیب مدرنیته و بافت سنتی در این محله به همراه اقامت در هتل هایی با امکانات رفاهی، سفر شما را بیش از پیش مهیج خواهد کرد. در ادامه به معرفی بهترین هتل های این منطقه خواهیم پرداخت.

بهترین هتل های دبی در دیره

هتل کرون پلازا دیره دبی 

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره واقع در منطقه دیره دبی، هتل کرون پلازا دیره دبی می باشد که اقامتی لذت بخش را در این شهر برای شما و همراهانتان رقم خواهد زد. این هتل به دلیل قرار داشتن در موقعیت ایده آل و نزدیکی به جاذبه های دیدنی از قبیل بازارهای ادویه و طلا، نهر دیره و بزرگ ترین مرکز خرید جهان، یکی از بهترین گزینه ها برای گردشگران خواهد بود. شایان به ذکر است که این هتل به تازگی بازسازی شده و با داشتن 300 اتاق و 38 سوئیت از تنوع بالایی برای اقامت برخوردار است. دسترسی به وای فای، تهویه مطبوع، گاو صندوق ایمن و استند اتصال آی پد از جمله امکانات اتاق های این هتل بوده و به دلیل وجود 348 جای پارک در این هتل، گردشگران به راحتی می توانند وسایل نقلیه خود را پارک نمایند. از آن جایی که این هتل تنها 15 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد، راحتی بسیاری را برای گردشگران فراهم کرده است.

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی 

از دیگر هتل هایی که اقامت در آن خالی از لطف نمی باشد، هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی است که فاصله دو دقیقه ای آن تا مترو، امکان دسترسی راحت به سایر نقاط دبی را فراهم می کند. از جمله مزایای این هتل که سبب جذب گردشگران شده، می توان به داشتن اتاق های مهمان، پارکینگ، سرویس شاتل رایگان به ساحل الممرز، داشتن دو رستوران و یک غذاخوری اشاره نمود. پس اگر به دنبال مکانی ایده آل برای اقامت در دبی هستید، هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی که در قلب منطقه دیره واقع شده را از دست ندهید. دسترسی راحت به محل برگزاری اکسپو دبی، نزدیکی به باشگاه گلف، بازارهای طلا و ادویه و … همگی از دلایلی است که شما را ترغیب به انتخاب این هتل خواهد کرد.

هتل سوئیس تونل الغریر دبی 

اگر به دنبال لوکس ترین هتل دیره هستید، اقامت در هتل سوئیس الغریر دبی با معماری با شکوه و مجلل را از دست ندهید. بی شک این هتل تجربه ای به یاد ماندنی را برای شما و همراهانتان به ارمغان خواهد آورد. به دلیل تنوع بالای اتاق ها و سوئیت های این هتل و امکانات رفاهی ویژه و عالی نظیر باشگاه بدنسازی و امکانات اسپا، شنا، تنیس و … سفری لذت بخش و متفاوت را تجربه خواهید کرد. این هتل با شکوه و مجلل در جاده عمر بن الخطاب واقع شده و انتخاب بسیار مناسبی برای گردشگرانی است که به دنبال امکانات متنوع هستند.

هتل سوئیس تونل الغریر دبی 

هتل آوانی دیره دبی

برای دیدن دبی قدیم و جدید در کنار هم، هتل آوانی دیره را از دست ندهید. این هتل که از بهترین هتل های منطقه دیره محسوب می شود، در میان مراکز خرید مجلل و پر زرق و برق و آسمان خراش ها قرار گرفته و اقامتی متفاوت و به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. اتاق های این هتل کاملا مجهز بوده و امکان استفاده از استخر پشت بام و باشگاه ورزشی وجود دارد. فاصله 10 دقیقه ای هتل آوانی از فرودگاه بین المللی دبی، بازار و نهر دبی، همگی سبب ترغیب گردشگران برای انتخاب این هتل شده است. در صورتی که قصد اقامت در این هتل را دارید، باید به خیابان صلاح الدین دیره نبش ابوبکر صدیق بروید.

هتل آوانی دیره دبی

هتل لند مارک گرند 

هتل لند مارک گرند، از دیگر هتل های چهار ستاره در دیره بوده که به جهت نزدیکی به ایستگاه مترو، رفت و آمد و تردد را در سطح دبی آسان کرده است. علاقه مندان به ورزش می توانند از امکانات ورزشی نظیر بدنسازی و شنا بهره مند شوند و از سایر امکانات این هتل نظیر اینترنت پر سرعت، خدمات ماساژ و اسپا بهره ببرند. با وجود امکانات متعدد این هتل، قیمت آن بالا نمی باشد.

هتل سان اند سندز 

از پر طرفدارترین هتل های منطقه دیره، می توان به هتل سان اند سندز اشاره نمود که در خیابان الریگا واقع شده است و به مراکز خرید ‌و اماکن تفریحی این شهر نزدیک می باشد. یکی از امکانات ویژه و پر طرفدار این هتل، کلوب های شبانه آن می باشد که غذاهای عربی و اجرای زنده موسیقی در آن شما را به وجد خواهد آورد. گردشگران می توانند غذاهای لذیذ آفریقایی را در کلوب افریکن، غذاهای هندی را در کلوب شبانه ساوی و انواع غذاهای سبک و نوشیدنی را در کافی شاپ آن میل نمایند. علاوه بر موارد ذکر شده، امکانات متعدد دیگری در این هتل 3 ستاره وجود دارد که از جمله آن ها، می توان به سالن اسپا، استخر، باشگاه بدنسازی، حمام ترکی و … اشاره نمود. بی شک شنا در استخر پشت بام این هتل به همراه صرف اسنک ها و نوشیدنی های لذیذ، روزی متفاوت و بی نظیر را برای شما رقم خواهد زد.

هتل حیات ریجنسی دبی 

هتل 5 ستاره ریجنسی دبی، یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های دیره می باشد که به بازار ادویه، طلا و پارچه نزدیک بوده و از امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده رو باز، زمین تنیس، سالن اسپا، باشگاه ورزشی مجهز، سونا و جکوزی، اینترنت رایگان و … برخوردار است و در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی قابل سفارش می باشد. شایان به ذکر است که امکان تماشای مسابقات ورزشی به صورت زنده در بار ورزشی آن وجود دارد.

هتل حیات ریجنسی دبی 

هتل الخوری اسکای گاردن دبی

در منطقه دیره دبی، هتل های متعدد و بی نظیری قرار دارد که یکی از آن ها هتل الخوری اسکای گاردن می باشد که نزدیک به ایستگاه مترو قرار دارد و از امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری برخوردار بوده و فاصله آن تا مرکز شهر دبی، آن هم با پای پیاده تنها 25 دقیقه می باشد. تصور نکنید که هتل های این منطقه تنها به موارد ذکر شده در بالا محدود می شود، بلکه هتل های دیگری نظیر هتل روستا کانتیننتال، هتل رادیسون بلو دبی دیره کریک و هتل کارلتون پالاس و … در این منطقه قرار دارد که می توانید در هر یک از آن ها اقامتی راحت و متفاوت را تجربه نمایید.

هتل الخوری اسکای گاردن دبی

سخن پایانی 

در این مطلب از دبی دیسکانت به معرفی بهترین هتل های دبی در دیره پرداختیم تا در صورتی که قصد اقامت در هتل های این منطقه را دارید، تصمیم گیری برایتان تسهیل شود. با مراجعه به سایت دبی دیسکانت می توانید هتل های ذکر شده در بالا را پیش از سفر رزرو نمایید. سایت دبی دیسکانت با هدف سپری کردن سفری راحت و بدون دغدغه در کنار شما خواهد بود. بنابراین علاوه بر رزرو هتل مورد علاقه خود از طریق این سایت، می توانید صفر تا صد سفر به دبی را به این مجموعه حرفه ای سپرده و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه