آکواریوم هتل آتلانتیس - 1

آکواریوم هتل آتلانتیس: بخش‌های مختلف آکواریوم لاست چمبرز

آتلانتیس یکی از مجلل ترین هتل های امارات متحده عربی محسوب می شود. این هتل در پالم جمیرا، مکان دیدنی محبوب دبی واقع شده و یکی از بهترین جاذبه های دبی را در خود جای داده است. آکواریوم هتل آتلانتیس جاذبه ای منحصر به فرد و دنیایی شگفت انگیز در زیر آب است که می توانید آن را به همراه خانواده تان تجربه کنید. در این مطلب از دبی دیسکانت شما را با آکواریوم آتلانتیس در دبی و تفریحات آکواریوم لاست چمبرز آشنا خواهیم کرد.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید بلیط آکواریوم هتل آتلانتیس را تهیه نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

آکواریوم آتلانتیس دبیمعرفی آکواریوم آتلانتیس دبی

آکواریوم آتلانتیس دبی که به نام Lost Chambers نیز شناخته می شود، جاذبه ای خیره کننده در داخل هتل آتلانتیس است. این آکواریوم منحصر به فرد به بازدیدکنندگان خود سفری به دنیای زیر آب پر از خرابه های باستانی و زندگی دریایی پیشنهاد می دهد. آکواریوم آتلانتیس دبی با استفاده از فناوری پیشرفته به گونه ای طراحی شده که شبیه شهر گمشده آتلانتیس باشد.

آکواریوم آتلانتیس دبی خانه 65000 جانور دریایی متعلق به 250 گروه گونه در فضای 46000 فوت مربع است. شما می‌توانید جانوران آبزی مانند سفره ماهی ها، کوسه‌ها و آراپایماهای غول‌پیکر را در این مکان بیابید. فضای داخلی آکواریوم شامل سازه‌های پیچیده، مصنوعات باستانی و نمایش‌های بصری است که به بازدیدکنندگان تجربه‌ای واقعی از زندگی در شهر آتلانتیس را ارائه می‌دهد.

بخش‌های مختلف آکواریوم آتلانتیس دبی

این آکواریوم دارای 10 محفظه با موضوعات مختلف است که جنبه های مختلف دنیای دریایی را به نمایش می گذارد. در حین کاوش در این محفظه ها، می توانید از طریق مناظر و صداها، محیط فوق العاده زیر آب را نیز تجربه کنید. بیش از ۲۰ نمایش زندگی دریایی در آکواریوم لاست چمبرز وجود دارد که شامل مخزن لمسی است و در آن می توانید ستاره دریایی را بردارید یا خیار دریایی را نوازش کنید. در این بازدید هیجان انگیز می توانید تمامی اسرار شگفت انگیز زیر آب را کشف نمایید.

بخش‌های مختلف آکواریوم آتلانتیس دبیتفریحات آکواریوم آتلانتیس دبی

در آکواریوم آتلانتیس دبی می‌توانید تجربه‌های تعاملی مانند غواصی، غذا دادن به ماهی ها و موارد دیگر را تجربه نمایید. همچنین برنامه های آموزشی و تورهای راهنما در این آکواریوم ارائه می شوند. شما می‌توانید یک تور «پشت‌صحنه» را انتخاب کنید تا از نزدیک با برخی از جذاب‌ترین ساکنان این آکواریوم بی‌نظیر آشنا شوید. بهترین قسمت بازدید این است که شانس این را خواهید داشت که خودتان به برخی از حیوانات غذا بدهید.

تجربه غواصی در Ambassador Lagoon

امبسدور لاگون جاذبه اصلی آکواریوم آتلانتیس دبی است. این مکان یک زیستگاه دریایی عظیم با ظرفیت 11 میلیون لیتر می باشد که بیش از 65000 حیوان دریایی را در خود جای داده است. می توانید کوسه ها، پرتوها و دیگر ماهی های عجیب و غریب را در داخل این مخزن مشاهده کنید. تالاب Ambassador دارای یک تونل به طول 10 متر، یک پنجره شیشه ای سرتاسری و یک سکوی دید پانوراما است. این جاذبه می تواند پس زمینه ای عالی برای عکس های شما باشد.

شما می توانید با شرکت در تور امبسدور لاگون با کمک کارشناسانی که اطلاعات بسیاری در مورد حیوانات و زیستگاه آنها در اختیار شما قرار می دهند، از این بازدید لذت ببرید. در مجاورت تالاب Ambassador، مخزن های لمسی تعاملی وجود دارد که به شما امکان می دهد انواع حیوانات آبزی مانند خارپشت دریایی و ستاره دریایی را لمس کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. این تجربه تعاملی در محیط های امن و کنترل شده ارائه می شود.

تجربه غواصی در امبسدور لاگونتور آکواریوم آتلانتیس دبی

در تور آموزشی آکواریوم آتلانتیس دبی که به زبان انگلیسی است، اطلاعات جالبی مانند نحوه نگهداری گونه های موجود در این مکان و آشنایی با موجودات زنده در لاست چمبرز را به شما ارائه می دهند.

غواصی با  کوسه‌ها در آکواریوم آتلانتیس دبی

یک برنامه خاص برای غواصی در آب های این آکواریوم همراه با کوسه ها و دیگر موجودات دریایی وجود دارد که در کنار مربیان پیشرفته و با تجربه می توانید این تجربه به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنید. در ابتدا یک کلاه ایمنی شیشه ای به شما داده می شود و شما می توانید با رو در رو شدن با کوسه ها بر ترس خود غلبه کنید.

غواصی با  کوسه‌ها در آکواریوم آتلانتیس دبییوگا در زیر آب

آرامش بی پایان را در آکواریوم آتلانتیس دبی که توسط 65000 حیوان دریایی احاطه شده است با یوگا تجربه کنید و قدرت، انعطاف پذیری و تعادل خود را بهبود بخشید. یوگا در زیر آب تجربه ای به یاد ماندنی برای شما به ارمغان می آورد.

یوگا در زیر آبنمایش‌های تئاتر آکوا در آکواریوم آتلانتیس دبی 

بخش تئاتر و نمایش آکواریوم مخصوص خانواده ها و فرزندانشان است. در این قسمت غواصان نمایش هایی خلاقانه و طنز گونه را برای کودکان و خانواده هایشان اجرا می‌کنند.

نمایش‌های تئاتر آکوا در آکواریوم آتلانتیس دبی چگونه به آکواریوم آتلانتیس دبی برویم؟

آکواریوم آتلانتیس دبی در جزیره پالم دبی واقع شده است. هتل لوکس آتلانتیس این جاذبه منحصر به فرد را در خود جای داده که این امر بازدید از آن را برای گردشگران آسان تر می سازد. بهترین راه برای دسترسی به آکواریوم لاست چمبرز دبی استفاده از مونوریل یا اتوبوس است. چنانچه قصد استفاده از خودروی شخصی را داشتید، کافیست مسیری را به موازات مونوریل ادامه دهید که با تابلو به سمت هتل آتلانتیس مشخص شده است.

اگر قصد دارید با مترو سفر کنید، خط قرمز را انتخاب کنید و در ایستگاه مترو DMCC پیاده شوید، سپس از ایستگاه تراموا JLT با تراموا دبی بروید و در ایستگاه تراموا دبی مارینا مال پیاده شوید و سپس می توانید بعد از تراموا سوار مونوریل شوید تا تجربه ای بی نظیر داشته باشید.

چگونه بلیط آکواریوم آتلانتیس دبی را تهیه کنیم؟

قیمت آکواریوم آتلانتیس و نرخ بلیط ورودی آکواریوم آتلانتیس چقدر است؟ آکواریوم آتلانتیس دبی (لاست چمبرز) یکی از بهترین مکان های دبی برای بازدید محسوب می شود. جهت خرید بلیط آکواریوم لاست چمبرز با قیمت کمتر و مناسب تر می توانید آن را از سایت دبی دیسکانت تهیه نمایید. دبی دیسکانت سایت معتبر ایرانی با سابقه درخشان، ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی، اجاره خودرو و ترانسفر است.

سوئیت های زیر آب هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس 5 ستاره در جزیره پالم جمیرا دبی واقع شده و دارای بیش از 1500 اتاق و سوئیت لوکس، 23 رستوران و بار، کلوپ های شبانه و فعالیت های مختلف دیگر است. سوئیت های زیر آب هتل آتلانتیس دارای پنجره‌های عظیم از کف تا سقف با نمای آکواریوم می باشد.

 این سوئیت های 165 مترمربعی در 3 طبقه قرار گرفته اند و با چشم اندازهای بی نظیر زیر آب که متشکل از ویرانه های شهر گمشده آتلانتیس و گونه های دریایی مختلف و پنجره های بلند از کف تا سقف رو به تالاب اَمبسدور شما را شگفت زده خواهند کرد. حمام سوئیت های زیر آب پنجره های بلندی با چشم انداز تالاب اَمبسدور دارد که نهایت آرامش را برای شما فراهم می کند. بنابراین شما و عزیزانتان می توانید از هر لحظه اقامت در این سوئیت ها نهایت لذت را ببرید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: لوکس ترین هتل دبی

سوئیت های زیر آب هتل آتلانتیس دبینحوه رزرو سوئیت های زیر آب هتل آتلانتیس

جهت انجام رزرو هتل در دبی و مخصوصا برای رزرو سوئیت زیر آب هتل آتلانتیس می توانید از طریق کارشناسان سایت دبی دیسکانت اقدام نمایید. شما می توانید بسته به بودجه، تعداد افراد، سلیقه و  هتل مورد نظرتان در دبی را برای زمان مورد نظر رزرو کنید. برای پرداخت هزینه ها با توجه به محدودیت‌های ایرانیان در پرداخت های بین المللی، از طریق این سایت بسیار راحت بوده و می توانید در کل سفر، از پشتیبانی و مشاوره متخصصین دبی دیسکانت به عنوان مرجعی معتبر و مورد اعتماد بهره ببرید. راه های ارتباطی و “مشاوره رایگان” با کارشناسان دبی دیسکانت واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی می باشد.

نحوه رزرو سوئیت های زیر آب هتل آتلانتیسسخن آخر

به طور کلی بازدید از آکواریوم آتلانتیس دبی تجربه ای آموزشی و سرگرم‌کننده برای بازدیدکنندگان فراهم نموده است. شما در این آکواریوم می توانید درباره حیوانات دریایی و زیستگاه آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر بازدید شما از آکواریوم آتلانتیس به همراه اقامت در یکی از سوئیت های زیر آب دبی باشد مطمئنا تجربه ای بی نظیر و فراموش نشدنی خواهید داشت.

یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر بررسی مکان های دیدنی و تفریحی و همچنین خرید بلیط ها می باشد. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه