اسپلش پد: پارک آبی کودکان در دبی

پارک آبی اسپلش پد دبی: پارک آبی کودکان در دبی

بهترین پارک آبی کودکان در جی‌بی‌آر را می شناسید؟ پارک آبی اسپلش پد دبی (Splash Pad) یک پارک آبی خنک‌کننده و شاد برای کودکان است که در ساحل “The Beach” و روبروی منطقه‌ “جی‌بی‌آر” (JBR) واقع شده است. هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از یک عصر خنک و مفرح تو پارک آبیِ “اسپلش پد” واقع در شهر دبی نیست. با وجود سطل آب‌پاش، حلقه‌های آبی و سرگرمی‌های دیگه، بچه‌ها ساعت‌ها مشغول بازی خواهند شد، در حالی که والدین می‌توانند تو فضای سبز و گسترده این پارک استراحت کنند.

پارک آبی اسپلش پد را می توان بهترین پارک آبی دبی برای کودکان و انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌هایی که به دنبال مکانی خنک و تفریحی برای کودکان خود در گرمای دبی هستند در نظر گرفت. این پارک آبی در ساحل “The Beach” و روبروی منطقه‌ “جی‌بی‌آر” (JBR) واقع شده است و با ارائه‌ی فضایی شاد و مفرح، تجربه‌ای خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را برای کودکان رقم می‌زند.

 در ادامه این مطلب از سایت دبی دیسکانت شما را با این پارک آبی مخصوص کودکان بیشتر آشنا خواهیم کرد. همچنین می توانید در این سایت  قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید، دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

معرفی پارک آبی اسپلش پد دبی

این پارک آبی روباز، مکانی امن، سرگرم‌کننده و ایده‌آل برای گذراندن یک روز به یادماندنی با کودکان در جی‌بی‌آر می باشد. کودکان شما می‌توانند در حالی که از گرما در امان هستند، در این پارک بازی کنند و از فعالیت‌های آبی متنوعی مانند آب‌نماها، سطل‌های آب‌پاش، فواره‌ها و بلوک‌های بازی لذت ببرند.

در اسپلش پد دبی فضای سایه‌دار کافی برای زمانی که دما به شدت بالا می‌رود، وجود دارد و آب نیز در فصول خنک‌تر، گرم می‌شود تا اطمینان حاصل شود که کودکان در حین تفریح همیشه احساس راحتی می‌کنند. این محوطه‌ بازی آبی برای کودکان با سنین مختلف، از یک تا ۱۲ سال مناسب است و پرسنل حرفه‌ای و غریق‌ نجات های آموزش‌دیده برای آرامش خاطر بیشتر شما، همواره در دسترس هستند.

بزرگسالان می‌توانند در حالی که مراقب فرزندان خود هستند، در کنارشان بمانند یا در زمان بازی کودکان، در ساحل آفتاب بگیرند یا در امتداد “The Walk” به خرید بروند. گزینه‌های بلیط ساعتی و روزانه اسپلش پد دبی انعطاف‌پذیری بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر این، امکانات رفاهی دیگری از جمله رختکن‌های خصوصی، کمد قفل دار و خوراکی‌هایی مانند آب، آبمیوه و بستنی نیز وجود دارد تا در صورت تمایل، بتوانید یک خوراکی خوشمزه به تفریح خود اضافه کنید.

پارک آبی اسپلش پد

ویژگی‌های پارک آبی اسپلش پد

مکانی ایده‌آل برای خنک شدن در گرمای تابستان دبی: اسپلش پد با داشتن استخرهای کم‌عمق، فواره‌های آب و …، مکانی ایده‌آل برای کودکان است تا در گرمای طاقت‌فرسای تابستان دبی خنک شوند و از تفریح آبی لذت ببرند.

مناسب برای کودکان: عمق کم استخرها و تنوع فواره‌های آب، این پارک آبی را به مکانی امن و مناسب برای کودکان در سنین مختلف تبدیل کرده است.

موقعیتی عالی: این پارک آبی در ساحل “The Beach” و روبروی منطقه‌ “جی‌بی‌آر” (JBR) واقع شده است که دسترسی به آن را برای ساکنین و گردشگران این منطقه آسان می‌کند.

تفریحی شاد و خاطره‌انگیز: اسپلش پد با ارائه‌ی فضایی شاد و مفرح، تجربه‌ای خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را برای کودکان رقم می‌زند.

با داشتن ساحل زیبا به عنوان پس‌زمینه، این مکان همچنین برای برگزاری رویدادها و جشن‌های تولد یا به سادگی برای داشتن یک روز به یادماندنی خانوادگی در تمام طول سال ایده‌آل می باشد.

ویژگی‌های پارک آبی اسپلش پد

امکانات پارک آبی اسپلش پد

  • محوطه سایه‌دار و محصور: برای امنیت و آسایش کودکان
  • آب با دمای کنترل‌شده در تمام طول سال: برای لذت بردن از آب بازی در هر فصلی
  • غریق‌ نجات آموزش‌دیده: برای آرامش خاطر والدین
  • محوطه‌های بازی خشک و خیس: برای تنوع تفریحی کودکان
  • خوراکی‌های موجود: برای رفع گرسنگی و تشنگی
  • بازی‌ها و فعالیت‌های روزانه: برای سرگرمی بیشتر کودکان
  • بلوک‌های بازی Imagination Playground: برای تقویت خلاقیت کودکان
  • رختکن‌های داخلی: برای راحتی استفاده‌ بازدیدکنندگان

چگونه به پارک آبی اسپلش پد برویم؟

آدرس پارک آبی اسپلش پد دبی کجاست؟ این پارک آبی در ساحل THE BEACH، روبروی سینما روکسی – JBR واقع شده است. نزدیکترین ایستگاه مترو، ایستگاه Damac Properties (JLT) در خط جبل علی است که در این ایستگاه می بایست پیاده شوید و از آنجا می‌توانید با تاکسی به ساحل JBR بروید. همچنین می توانید با اتوبوس شماره 8 از جمیرا بیچ رزیدنس 1 به ساحل JBR برسید.

هزینه پارک آبی اسپلش پد دبی

هزینه پارک آبی در دبی مناسب و مقرون به صرفه است. دو نوع بلیط ساعتی و بلیط روزانه برای پارک آبی اسپلش پد کودکان در دسترس می باشد. توجه داشته باشید که قیمت بلیط‌ها در روزهای تعطیل و آخر هفته ممکن است کمی بیشتر باشد. شما می‌توانید بلیط‌های اسپلش پد را از طریق گیشه پارک خریداری کنید. علاوه بر هزینه ورودی، هزینه‌های دیگری نیز ممکن است برای اجاره کمد و حوله و یا خرید خوراکی پرداخت نمایید.

هزینه پارک آبی اسپلش پد دبی

سخن پایانی

پارک آبی اسپلش پد را می توان بهترین پارک آبی دبی برای کودکان و انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌هایی در نظر گرفت که به دنبال مکانی خنک و تفریحی برای کودکان خود در گرمای دبی هستند. این مکان همچنین برای برگزاری رویدادها و جشن‌های تولد یا یک روز به یادماندنی خانوادگی در تمام طول سال ایده‌آل می باشد. در این مطلب از دبی دیسکانت با پارک آبی اسپلش پد دبی آشنا شدید . امیدواریم کودکان شما لحظات شادی را در این پارک تجربه کنند.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه