شرایط و مدارک لازم اجاره خودرو در دبی 

مدارک مورد نیاز اجاره خودرو در دبی چیست؟

مدارک مورد نیاز رنت خودرو در دبی چیست؟ اگر قصد اجاره خودرو در دبی را دارید، اما از مدارک لازم اجاره خودرو در دبی مطلع نیستید، با ما در این مطلب از دبی دیسکانت همراه باشید تا به شرح تمامی شرایط و مدارک مورد نیاز در این زمینه بپردازیم.

بی شک رنت خودرو در دبی، علاوه بر عدم اتلاف وقت، کاهش هزینه های تردد در این شهر را نیز به همراه خواهد داشت. به همین جهت سایت دبی دیسکانت امکان اجاره خودروهای لوکس در دبی و اجاره خودروهای ارزان را برای رفاه حال گردشگران عزیز فراهم نموده است تا سفری به یاد ماندنی را در این شهر تجربه نمایند. همچنین می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید، دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

مدارک مورد نیاز رنت خودرو در دبی

مدارک مورد نیاز جهت رنت خودرو در دبی 

شاید تا به حال به گوشتان خورده باشد که برخی از مسافران جهت جا­به­جایی و حمل و نقل در شهر دبی با مشکل مواجه می شوند و از اتلاف وقت و هزینه های بالای حمل و نقل در دبی شکایت دارند که کلید حل این مشکل، رنت خودرو در دبی می باشد. اما باید بدانید که اجاره خودرو در شهر دبی نیاز به مدارکی دارد که در زیر به شرح آن ها پرداخته ایم:

  • ارائه تصویر پاسپورت 
  • ارائه تصویر ویزا 
  • کپی گواهینامه بین المللی 

بنابراین در صورتی که قصد رنت خودرو در دبی را دارید، پس از ارائه مدارک ذکر شده در بالا، می توانید خودرو‌ مورد علاقه خود را در زمان و مکان دلخواه تحویل گرفته و سفری فراموش نشدنی را در این شهر تجربه کنید. البته شایان به ذکر است که امکان اجاره خودرو با راننده در دبی نیز وجود داشته که در این صورت نیاز به ارائه گواهینامه بین المللی نبوده و تمامی مسئولیت ها اعم از خسارت ها و تصادفات در طی رانندگی به عهده راننده شرکت خواهد بود.

شرایط رنت خودرو در دبی 

حال که به شرح مدارک لازم جهت اجاره خودرو در دبی پرداختیم، قصد داریم شرایطی که باید به هنگام اجاره خودرو دارا باشید را شرح دهیم که مهم ترین آن برخوردار بودن از شرایط سنی می باشد. به طور کلی سن قانونی رانندگی در دبی، همانند بسیاری از کشورها 18 سال به بالا بوده که برخی از شرکت ها جهت اجاره ماشین در این شهر، سن بالای 21 و برخی سن بالای 25 سال را در نظر گرفته اند. همچنین علاوه بر پرداخت مبلغ کرایه، ملزم به پرداخت ودیعه نقدی جهت ضمانت می باشید که پس از تحویل خودرو به شرکت، این مبلغ مجددا به شما باز خواهد گشت.

آگاهی از قوانین و مقررات رانندگی در این شهر نیز از دیگر مواردی است که باید با آن آشنایی کامل داشته باشید تا مشمول هزینه های هنگفت در دبی نشوید. بنابراین توصیه می شود که پیش از رنت خودرو در دبی از قوانین راهنمایی و رانندگی این شهر مطلع شوید تا بدون هیچ نگرانی در شهر تردد کنید.

شرایط رنت خودرو در دبی 

نحوه دریافت گواهینامه بین المللی 

همان طور که گفته شد، از جمله مهم ترین مدارک لازم اجاره خودرو در دبی، گواهینامه بین المللی می باشد که نحوه دریافت آن، از پر تکرارترین پرسش های گردشگران است.

جهت دریافت گواهینامه بین المللی دو راه وجود دارد که اولین روش مراجعه به دفاتر اصلی یا نمایندگی کانون جهانگردی و اتوموبیلرانی می باشد و دومین روش مراجعه به سامانه فروش اینترنتی بوده که جهت انتخاب این روش، باید نکات ذکر شده در زیر را مد نظر قرار دهید:

  • حضور در کشور الزامی می باشد.
  • با این روش تنها امکان دریافت گواهینامه بین المللی یک ساله وجود دارد.
  • به هنگام ثبت درخواست باید حداقل اعتبار باقی مانده گواهینامه، یک ماه و ده روز باشد.

لازم به ذکر است که در این روش، پس از 7 تا 10 روز کاری گواهینامه خود را دریافت خواهید کرد.

مدارک لازم جهت دریافت گواهینامه بین المللی 

در صورتی که هریک از روش های ذکر شده در بالا را جهت دریافت گواهینامه بین المللی انتخاب کنید، ملزم به ارائه مدارکی می باشید که در زیر به شرح آن ها پرداخته ایم:

  • ارائه اصل گواهینامه معتبر با حداقل اعتبار یک ماه و سه سال جهت دریافت گواهینامه بین المللی یک ساله و داشتن حداقل 3 سال اعتبار جهت دریافت گواهینامه بین المللی 3 ساله 
  • ارائه یک قطعه عکس تمام رخ 
  • ارائه اصل یا تصویر صفحه اول پاسپورت 
  • تکمیل فرم درخواست 
  • پرداخت مبلغ تعیین شده

پس از ارائه مدارک و دریافت گواهینامه بین المللی، می توانید به راحتی جهت رنت خودرو در دبی اقدام کرده و دیگر مشکلی بابت هزینه های بالای تاکسی یا اتلاف وقت در ایستگاه مترو و اتوبوس نداشته باشید.

مدارک لازم جهت دریافت گواهینامه بین المللی 

نحوه رنت خودرو در دبی 

اکنون که با تمامی شرایط و ‌مدارک لازم اجاره خودرو در دبی آشنا شدید، می توانید جهت رنت خودرو از سایت دبی دیسکانت اقدام نمایید. خوشبختانه در سایت دبی دیسکانت جهت رفاه حال گردشگران عزیز، خودروهای متعددی با رنج قیمت های متفاوت ارائه شده است تا گردشگران عزیز نسبت به بودجه و علایق خود، بهترین و مناسب ترین خودرو را اجاره نمایند. در صورتی که تصمیم نهایی خود برای اجاره خودرو را گرفته اید، باید ابتدا خودرو مورد نظر را انتخاب کرده و از موجود بودن آن از طریق واتساپ اطمینان حاصل نمایید و سپس اقدام به اجاره خودرو از سایت دبی دیسکانت کنید.

سخن پایانی 

در این مطلب از دبی دیسکانت به شرح شرایط و مدارک لازم اجاره خودرو در دبی پرداختیم تا با آسودگی خاطر اقدام به رنت خودرو پیش از سفر به دبی نمایید. قطعا با اجاره خودرو از سایت دبی دیسکانت، علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، استقلال، راحتی و آسایش بیشتری را در سفر خود به دبی تجربه خواهید کرد.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه