دبی دیسکانت

قوانین پارک های آبی دبی چیست؟

قوانین پارک های آبی دبی چیست؟ باید ها و نبایدهای پارک آبی های دبی چیست و در پارک های آبی کشور امارات چه کارهایی ممنوع است؟ دبی یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در بین توریست ها و گردشگران است. یکی از بهترین مکان های تفریحی در این شهر که طرفداران زیادی دارد، پارک های آبی متنوع آن است. در این مقاله قصد داریم شما را با قوانین معروف ترین و پرطرفدارترین پارک های آبی دبی آشنا کنیم. هر پارک آبی قوانین مختص به خود را دارد که در صورت مراجعه به هرکدام، باید آنها را رعایت کنید. برخی از این قوانین عبارتند از ورود نوشیدنی و خوراکی از بیرون، مجاز نبودن لنز در چشم و غیره که در ادامه به صورت کامل به آنها اشاره خواهیم کرد.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

قوانین پارک آبی های دبی - 1قوانین پارک آبی های محبوب دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی علاوه بر اینکه یکی از بهترین های دبی است، بلکه در دنیا نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد و جزو ده پارک آبی برتر دنیا خودنمایی می کند. وسایل بازی و سرگرمی های گوناگون در این پارک به قدری شهرت دارند که هر گردشگری علاقه مند می شود برای یک بار هم که شده طعم هیجان را در وایلد وادی تجربه کند. پارک وایلد وادی برای امنیت بیشتر میهمانانش قوانینی را وضع کرده که با اطلاع از آن ها می توانید لحظه های بهتری را در این پارک سپری کنید. با هم مروری می کنیم بر این قانون ها:

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: معرفی بهترین پارک آبی های دبی

قوانین لباس شنا در پارک آبی وایلد وادی:

برای حفظ و سلامتی خود و دیگر بازدیدکنندگان لازم است در هنگام حضور در پارک آبی وایلد وادی لباس شنای مناسب به تن داشته باشید. در صورتی که لباس شما هماهنگ با قوانین نباشد، از شما خواسته می شود لباس خود را عوض و یا محوطه را ترک کنید. از جمله لباس ها و وسایل ممنوع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در ادامه، به تفکیک قوانین و هشدارهای بازی های پارک آبی وایلد وادی را خواهیم گفت:

1- سرسره سقوط آزاد جمیرا سکیرا|Jumeirah Sceirah

جمیرا سکیرا از محبوب ترین سرسره های موجود در این مجموعه است که اغلب صف های طویلی برای تجربه آن تشکیل می شود. هنگامی که به بالای سرسره جمیرا سکیرا می رسید با دو محفظه رو به رو خواهید شد که پس از ورود به یکی از آنها، شمارش معکوس اعلام می شود. خیلی زودتر از آن که آمادگی کامل را پیدا کنید، زیر پای تان خالی می شود و به معنای واقعی سقوط می کنید. قوانین این بازی پر هیجان را در زیر مشاهده خواهید کرد.

2- برج سورج | Burj Surj

برج سورج سرسره ای است که بارها و بارها شما را می چرخاند و در نهایت به داخل یک استخر بزرگ پرتاب می کند. این سرسره از جالب ترین وسایل موجود در پارک آبی وایلد وادی محسوب می شود. برای تفریح در این سرسره، می توانید دو نفری سوار بر تیوپ شوید و یا همراه با دوستان تان جمعی 5 نفره تشکیل دهید و خودتان را وارد این چالش آبی کنید. قوانین این سرسره عبارتند از:

3-  مستر بلسترز  | Master Blasters

مستر بلسترز مانند ترنی است که شما را در میان آب ها پیش می برد. قدرت بالای آب کاری می کند تا مسیر پر پیج و خم این سرسره را با سرعت و هیجان بی مانند طی کنید.  قوانین مستر بلسترز:

4- تنتروم اَلی  | Tantrum Alley

تنتروم الی ظرفیتی 2 تا 4 نفره دارد و می توانید هیجانش را با دوستان و همراهان خود تقسیم کنید. در این سرسره دو بخش بزرگ و پرشیب و 3 گرداب هیجان انگیز را پشت سر می گذارید و در نهایت به درون استخر پرتاب می شوید. قوانین این بازی شامل موارد زیر است:

5- قایق و دریاچه یوها|Juha’s dhow and lagoon

قایق و دریاچه یوها مجموعه ای از سرگرمی های مخصوص کودکان و خانواده است. در یوها بیش از 100 بازی مختلف وجود دارد که والدین هم اجازه دارند در کنار کودکان شان تفریح کنند. قوانین این قسمت از مجموعه:

8- موج سواری | Wipeout and Riptide

با ورود به بخش موج سواری وایلد وادی می توانید اوج هیجان را در این پارک تجربه کنید.  محوطه ای شبیه به رودخانه در این مجموعه ساخته شده که در آن به وسیله شبیه ساز، موج هایی ایجاد می شوند و علاقه مندان می توانند سوار بر تخته های موج سواری شده و در این رود باریک اما پرخروش از موج ها لذت ببرند. قوانین بخش موج سواری عبارتند از:

قوانین مخصوص کم توانان و ناتوانان جسمی در پارک آبی دبی

قوانین پارک آبی آتلانتیس آکواونچر

پارک آبی آتلانتیس در کنار هتل آتلانتیس دبی، منتهی الیه پالم دبی واقع شده است. مانند هر مکان دیگری این مجموعه نیز قوانین مختص به خود را دارد که عبارتند از:

قوانین پارک آبی لاگونا

یکی دیگر از پارک های آبی تازه تاسیس و محبوب در دبی، پارک آبی لاگونا است که موقعیت مناسب و نوساز بودن این پارک آبی در کنار قیمت بسیار مناسب آن، توانسته محبوبیت نسبتاً خوبی در بین مردم کسب کند. قوانین این مجموعه آبی نیز شامل موارد زیر است:

جمع بندی

دبی شهری است مملو از انواع تفریحات که در این میان، تفریحات آبی می توانند بهترین تفریحات دبی برای کسانی باشد که در فصل تابستان قصد سفر به این شهر را دارند. این شهر چندین پارک آبی متفاوت دارد که از نظر جذابیت در بین بازدید کنندگان می توان پارک آبی وایلد وادی را در رتبه نخست، پارک آبی آکواونچر را در رتبه دوم و پارک آبی لاگونا را در رتبه سوم قرار داد. در این مطلب علاوه بر معرفی بهترین پارک های آبی دبی، شما را با قوانین آنها نیز آشنا کردیم. اگر به این شهر رفتید، حتما در یکی از این مجموعه‌ها یک تنی به آب بزنید و مهم تر از همه، قوانین آنها را رعایت کنید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده خدمات اخذ اقامت دبی، اخذ ویزا دبی، انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین واچر دبی می باشد. در این سایت، انواع بلیط های تفریحات دبی و تورهای مختلف با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

خروج از نسخه موبایل