هتل نزدیک به فرودگاه دبی:هتل میلینیوم ایرپورت

هتل میلینیوم ایرپورت: هتل نزدیک به فرودگاه دبی

هتل میلینیوم ایرپورت دبی، فراتر از یک هتل 4 ستاره، دروازه‌ای برای ورود به دنیای پرشور و هیجان‌انگیز دبی است. با اقامت در این هتل، نه تنها از امکانات رفاهی مدرن و خدماتی متنوع بهره‌مند می‌شوید، بلکه به مرکز تجارت و گردشگری دبی نیز دسترسی خواهید داشت.

هتل میلینیوم ایرپورت دبی یک هتل ۴ ستاره در منطقه‌ی القرهود، نزدیک فرودگاه دبی می باشد که دارای ۳۴۱ اتاق و سوئیت از جمله اتاق‌های سوپریور، دلوکس، گرند و همچنین سوئیت‌های مختلف می باشد. مرکز تجارت جهانی، مرکز مالی بین‌المللی دبی، برج خلیفه، دبی مال، ورزشگاه تنیس دبی، بازار طلا و ادویه و بیزنس بی، همگی به راحتی در دسترس هستند و هتل میلینیوم را به انتخابی ترجیحی برای اقامت زوج‌ها، خانواده‌ها و مهمانان شرکت ها تبدیل کرده‌اند.

در ادامه این مطلب از دبی دیسکانت با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این هتل 4 ستاره  در دبی کسب نمایید. همچنین می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید، دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

معرفی هتل میلینیوم ایرپورت دبی

هتل میلینیوم ایرپورت دبیMillennium Airport، پذیرای تجار و مسافران تفریحی بین‌المللی خاص است و به ارائه خدمات عالی شهرت دارد. این هتل ۴ ستاره در منطقه‌ی القرهود که نزدیک فرودگاه دبی قرار دارد، دارای ۳۴۱ اتاق و سوئیت از جمله اتاق‌های سوپریور، دلوکس ،گرند و همچنین سوئیت‌های مختلف می باشد.

هتل میلینیوم ایرپورت، به‌عنوان هتل پیشرو فرودگاهی در خاورمیانه در جوایز جهانی گردشگری 2023شناخته شد. این هتل استثنایی تنها ۵ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) فاصله دارد و در چند قدمی ایستگاه متروی GGICO با دسترسی آسان به سایر وسایل حمل و نقل عمومی واقع شده است. مناطق تجاری دیره، منطقه‌ی آزاد فرودگاه دبی و جاذبه‌های محلی از جمله سیتی سنتر دیره، باشگاه گلف و دبی فستیوال سیتی همگی کمتر از ۱۵ دقیقه فاصله دارند.

مرکز تجارت جهانی، مرکز مالی بین‌المللی دبی، برج خلیفه، دبی مال، ورزشگاه تنیس دبی، بازار طلا و ادویه و بیزنس بی همگی به راحتی در دسترس هستند و هتل میلینیوم را به انتخابی ترجیحی برای اقامت زوج‌ها، خانواده‌ها و مهمانان شرکت ها تبدیل کرده‌اند.

هتل میلینیوم ایرپورت

موقعیت مکانی هتل میلینیوم ایرپورت دبی

  • فاصله کوتاه تا فرودگاه: مهم‌ترین مزیت هتل میلینیوم ایرپورت، موقعیت مکانی فوق‌العاده آن در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دبی است. با وجود شاتل فرودگاهی رایگان، رفت و آمد به فرودگاه به آسانی و بدون دغدغه انجام می‌شود. این امر، این هتل را به گزینه‌ای ایده‌آل برای مسافرانی که در ترانزیت هستند یا قصد اقامت کوتاه‌مدت دارند، تبدیل می‌کند.
  • دسترسی به جاذبه‌های گردشگری: هتل میلینیوم ایرپورت، به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری دبی مانند مرکز خرید دیره سیتی سنتر، فستیوال سیتی دبی، بازار طلا و دهکده میراث دبی دسترسی آسان دارد. با صرف زمان و هزینه اندکی می‌توانید از این مکان‌ها دیدن کنید و خاطرات فراموش‌نشدنی را برای خود رقم بزنید.
  • همجواری با مراکز تجاری: اگر به دنبال سفر کاری هستید، هتل میلینیوم ایرپورت دبی انتخابی مناسب برای شماست. این هتل در نزدیکی مناطق تجاری مهم دبی قرار دارد و دسترسی آسانی به آنها را فراهم می‌کند.

 خدمات متنوع هتل میلینیوم ایرپورت دبی

  • اتاق و سوئیت های هتل میلینیوم ایرپورت هر کدام به امکانات رفاهی مدرن مانند تلویزیون،Wi-Fi رایگان، مینی‌بار و سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، از میان انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها انتخاب کنید.
  • هتل میلینیوم ایرپورت با ارائه رستوران و بار با منوهای متنوع، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. از غذاهای بین‌المللی گرفته تا غذاهای محلی عربی، می‌توانید طعم لذیذ غذاهای مختلف را در رستوران‌های این هتل تجربه کنید.
  • در اوقات فراغت خود می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند استخر روباز، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، سالن اسپا، سونا و جکوزی استفاده کنید. همچنین هتل دارای یک مرکز خرید است که می‌توانید از آن سوغاتی و هدایایی برای دوستان و خانواده خود تهیه نمایید.
  • پرسنل مجرب و خوش‌برخورد هتل میلینیوم ایرپورت همواره آماده ارائه بهترین خدمات به مهمانان هستند. خدمات نگهداری از کودکان، خدمات عروسی و کنفرانس و پارکینگ رایگان تنها بخشی از خدمات متنوع این هتل می باشند.

امکانات تفریحی هتل میلینیوم ایرپورت دبی

هتل میلینیوم ایرپورت دبی  دارای طیف  گسترده‌ای از امکانات تفریحی  برای  مهمانان  در  هر  سنی  است.  با  استفاده  از  امکانات  تفریحی  هتل،  اوقات  فراغتی  خوش  و  به  یاد  ماندنی  را  برای  خود  و  خانواده  رقم  بزنید. برخی از  این  امکانات  عبارتند از:

استخر روباز: یک استخر روباز بزرگ در محوطه هتل وجود دارد که مکانی ایده‌آل برای آبتنی و استراحت در زیر آفتاب دبی است.

استخر کودکان :یک استخر کودکان نیز در محوطه هتل وجود دارد تا کودکان نیز از شنا لذت ببرند.

مرکز تناسب اندام: یک مرکز تناسب اندام مدرن در هتل وجود دارد که مجهز به جدیدترین دستگاه‌های بدنسازی است، می‌توانید در این مرکز به ورزش بپردازید.

سالن اسپا: یک سالن اسپا در هتل وجود دارد که خدمات متنوعی مانند ماساژ، سونا و جکوزی را ارائه می‌دهد. می‌توانید در این سالن استراحت کنید و از خستگی سفر رهایی یابید.

مرکز خرید: یک مرکز خرید در هتل وجود دارد که می‌توانید از آن سوغاتی و هدایایی برای دوستان و خانواده خود تهیه کنید.

دیگر امکانات تفریحی هتل عبارتند از:

  • زمین تنیس
  • سالن بیلیارد
  • اتاق بازی
  • اتاق بازی کودکان
  • و…

انواع اتاق های هتل میلینیوم ایرپورت دبی

هتل میلینیوم ایرپورت دبی دارای 341 اتاق و سوئیت بزرگ است که برای پاسخگویی به نیازها و سلیقه‌های مختلف مسافران، در انواع مختلف ارائه می‌شوند. برخی از انواع اتاق‌های این هتل عبارتند از:

اتاق سوپریور: این نوع اتاق برای دو نفر مناسب است (حداکثر ظرفیت 3 نفر) و با یک تخت اکسترا لارج یا دو تخت تک نفره، متراژ این اتاق ها 40 متر مربع با منظره شهر یا استخر می باشد.

اتاق گرند: این نوع اتاق برای دو نفر مناسب است (حداکثر ظرفیت 3 نفر) و با یک تخت کینگ، فضای نشیمن و متراژ این اتاق ها 46 متر مربع با منظره شهر یا استخر می باشد.

سوئیت Executive دلوکس: این نوع سوئیت برای دو یا سه نفر مناسب با متراژ 85 متر مربع است و دارای یک اتاق خواب با یک تخت کینگ سایز، یک نشیمن، یک حمام و یک آشپزخانه کوچک می باشد.

سوئیت خانوادگی: این نوع سوئیت با حداکثر ظرفیت سه نفر و دارای متراژ 80 متر مربع می باشد و دارای یک اتاق خواب، یک نشیمن، یک حمام و یک آشپزخانه کوچک است.

اتاق دلوکس: این نوع اتاق برای دو نفر مناسب بوده (حداکثر ظرفیت 3 نفر)، متراژ این اتاق ها 38 متر مربع و دارای یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره است.

اتاق با ویو استخر: این نوع اتاق برای دو نفر مناسب است (حداکثر ظرفیت 3 نفر) با متراژ 40 متر مربع، منظره استخر و دارای یک تخت کینگ یا دو تخت تک نفره می باشد.

انواع اتاق های هتل میلینیوم ایرپورت دبی

رستوران های هتل میلینیوم ایرپورت دبی

هتل میلینیوم ایرپورت دبی با ارائه چندین رستوران و بار با منوهای متنوع، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. در ادامه به معرفی کوتاهی از معروف ترین این رستوران‌ها می‌پردازیم:

رستوران های هتل میلینیوم ایرپورت دبی

رستوران لومی Lumi

رستوران لومی یک رستوران بین‌المللی می باشد که در تمام وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام به مهمانان خدمات ارائه می‌دهد. این رستوران دارای یک بوفه غذا با تنوع زیاد برای هر سلیقه ای می باشد.

رستوران ایتالیایی داوینچی Da Vinci’s Italian Restaurant

رستوران ایتالیایی داوینچی در هتل میلینیوم ایرپورت دبی، مکانی عالی برای لذت بردن از طعم‌های اصیل ایتالیایی در فضایی شیک و مدرن است. این رستوران با منوی متنوع خود از غذاهای پیش‌غذا، پاستا، پیتزا، غذاهای اصلی و دسر، هر ذائقه‌ای را راضی می‌کند.

رستوران ایتالیایی داوینچی Da Vinci's Italian Restaurant

رستوران Cactus Jacks

رستوران کاکتوس یکی از رستوران‌های هتل میلینیوم ایرپورت دبی است که غذاهای مکزیکی و آمریکای لاتین را با طعم اصیل و دلچسب ارائه  می‌دهد. این رستوران فضایی گرم و صمیمی دارد و برای صرف ناهار، شام و همچنین سرگرمی شبانه مناسب است. منوی رستوران کاکتوس جکس شامل طیف گسترده‌ای از غذاهای مکزیکی و آمریکای لاتین از جمله  بوریتو،  تاکو، فاهیتا، سالاد، برگر، استیک و غذاهای دریایی است. همچنین این رستوران دارای منوی کودکان نیز می باشد.

بار D70

بار D70 در طبقه‌ همکف هتل میلینیوم ایرپورت دبی قرار دارد. این محل گزینه‌ای مناسب برای گذراندن یک عصر مفرح در کنار دوستان است تا در حالی که از نوشیدنی‌ها و گفتگو لذت می‌برید، اوقات خوشی را سپری کنید. D70 Bar دارای فضای داخلی دنج و یک تراس باز با صندلی‌های راحتی است تا بتوانید با توجه به سلیقه‌ی خود، محل نشستن را در نظر بگیرید. همچنین از تراس باز این بار می‌توان نمای استخر را نیز مشاهده کرد.

نحوه رزرو هتل میلینیوم ایرپورت دبی

هزینه اقامت در هتل میلینیوم ایرپورت دبی با توجه به خدمات و امکانات رفاهی هتل، در مقایسه با سایر هتل‌های 4 ستاره دبی، کاملاً مقرون به صرفه و مناسب است. جهت رزرو هتل در دبی با قیمت مناسب، می توانید از طریق صفحه تماس با ما با پشتیبانی سایت دبی دیسکانت تماس بگیرید. هنگام رزرو می بایست نوع اتاق یا سوئیت مورد نظر خود را مشخص نمایید.

سخن آخر

هتل میلینیوم ایرپورت دبی با ارائه ترکیبی از خدمات عالی، موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی متنوع، انتخابی ایده‌آل برای مسافران با سلیقه‌های مختلف است. در این مطلب از دبی دیسکانت با امکانات و رستوران های این هتل 4 ستاره در دبی آشنا شدید. جهت رزرو این هتل می توانید به سایت دبی دیسکانت مراجعه کنید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه