مرکز خرید ابن بطوطه - 1

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

مرکز خرید ابن بطوطه که یکی از بهترین مراکز خرید دبی به حساب می آید، یکی از منحصر به فردترین مقاصد خرید و سرگرمی در امارات است. این مرکز خرید با پذیرایی از حدود 20 میلیون بازدید کننده در سال، همه چیزهایی را که برای یک روز امیدوارکننده از خرید و سرگرمی نیاز دارید، در بر می گیرد.

در این مقاله از سایت دبی دیسکانت به معرفی مرکز خرید ابن بطوطه دبی و خدمات آن می پردازیم. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

معرفی مرکز خرید ابن بطوطه دبی

مرکز خرید ابن بطوطه دبی که توسط نخیل ساخته شده است، یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان است. این مرکز خرید که به نام محقق و کاشف مشهور ابن بطوطه نامگذاری شده است، دارای شش منطقه مختلف است که فرهنگ و معماری کشورهایی را که او به طور مشهور کاوش کرده است، تقلید می کند. شش منطقه، اندلس، چین، مصر، هند، ایران و تونس، بیش از 500 فروشگاه، رستوران و مقصد تفریحی را در خود جای داده است. این مرکز خرید مساحت چشمگیری در حدود 521000 متر مربع را پوشش می دهد و با حمل و نقل عمومی به راحتی قابل دسترسی است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

آدرس مرکز خرید این بطوطه دبی

مرکز خرید ابن بطوطه در دبی در جبل علی در جاده شیخ زاید بین تقاطع 5 و 6 واقع شده است. محل خرید ابن بطوطه به راحتی برای ساکنان باغ ها، باغ دیسکاوری، جبل علی و پارک جمیرا قابل دسترسی است.

فروشگاه ها و برندهای مرکز خرید ابن بطوطه

فروشگاه‌ ها و برندهای موجود در مرکز خرید ابن بطوطه شامل همه چیز از برندهای مد بین‌المللی، شرکت‌های پیشرو الکترونیک، لوازم آرایشی، مبلمان، دکوراسیون منزل، لوازم جانبی و … هستند. چه به دنبال اقلام مارک دار با کیفیت بالا باشید یا محصولات با کیفیت بالا از خرده فروشان مشهور محلی و بین المللی، فروشگاه های ابن بطوطه همه ی آنها را دارند. بیایید به محبوب ترین فروشگاه ها و برندهای موجود در مرکز خرید ابن بطوطه دبی نگاهی بیندازیم:

کارتر (CARTER’S): اگر به دنبال مغازه های لباس کودک در دبی هستید، Carter’s یک گزینه عالی برای خرید است.

کیدستون (CATH KIDSTON): در این فروشگاه لباس‌ها و اکسسوری ‌های بچگانه مارک‌ توسط طراح مشهور کاترین ایزابل آدری طراحی و تولید می شود.

آلدو (ALDO): آلدو با اکسسوری های مد با قیمت مناسب و قفسه‌ کفش ‌های خیره‌کننده، مکانی عالی برای کسانی است که علاقه مند به پیروی از مد هستند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین تفریحات دبی

آلدو (ALDO):

سواروفسکی (SWAROVSKI): سواروسکی با نمایشی خیره کننده از جواهرات و اکسسوری با جواهرات زیبا، نیازی به معرفی ندارد.

سفورا (SEPHORA): برای خرید بهترین برندهای آرایش از سراسر جهان، هیچ توقفی بهتر از فروشگاه بزرگ Sephora در ابن بطوطه دبی وجود ندارد.

اکو (ECCO): بهترین کفش های چرمی را در دبی کجا پیدا می کنید؟ در Ecco جایی که برای همه کفش‌ های شیک و راحت دارند.

استیو مدن (STEVE MADDEN): اگر به دنبال فروشگاه های کفش مارک دار در ابن بطوطه هستید، بهتر از استیو مدن نیست.

شرف دی جی (SHARAF DG): فروشگاه یکپارچه شما برای همه چیزهای الکترونیکی، شرف دی جی جایی است که می توانید لوازم خانگی، لپ تاپ، دوربین و سایر وسایل را خریداری کنید.

اچ اند ام (H&M): این فروشگاه پر از لباس‌های مد روز و اکسسوری ‌هایی که مد خیابانی را مشخص می‌کنند است و H&M طرفداران زیادی در میان برندها دارد.

هومز آر آس (HOMES R US): یکی از بهترین فروشگاه های مبلمان در دبی، هومز آر اوس است که همه چیز را برای دنج و راحت کردن خانه های شما دارد.

علاوه بر این فروشگاه ‌های محبوب، سایر برندها و فروشگاه‌های معروف در مرکز خرید ابن بطوطه عبارتند از: Wrangler، Cotton On، Koton، Miniso، Aeropostale، Max، Zippy، Oshkosh B’gosh، Accessorize، Pandora، Inglot، Nyx، MAC، Foot Locker. ، Nine West ، Borders ، Flower Box و …

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: معرفی بهترین مراکز خرید دبی

رستوران های مرکز خرید ابن بطوطه

هنگامی که می خواهید از خرید و تفریح ​​استراحت کنید، می توانید در یکی از رستوران های مرکز خرید ابن بطوطه یک غذا یا یک لقمه سریع بخورید. خوشبختانه، تعداد زیادی کافه و رستوران مختلف در مرکز خرید ابن بطوطه وجود دارد که می توانید امتحان کنید. در اینجا لیستی از محبوب ترین آنها آورده شده است:

  • کاخ هند (INDIA PALACE)
  • پیتزا اکسپرس (PIZZA EXPRESS)
  • SHAKESPEARE AND CO
  • KAHVE DUNYASI
  • نانوایی و رستوران پاول (PAUL BAKERY & RESTAURANT)
  • YAKITATE
  • زنیا (XENIA)
  • وردورا (VERDURA)
  • ZAROOB

اگر به دنبال گزینه های بیشتری هستید، تعدادی غذاخوری دیگر در مرکز خرید ابن بطوطه وجود دارد که می توانید امتحان کنید. رویال ارکید و سویا غذاهای آسیایی لذیذی ارائه می دهند، در حالی که تونی روما و اسپایکی هاوس آف چیکن همه در مورد گریل، فست فود و استیک آمریکایی هستند. همچنین La Brioche، Yo! سوشی و باربیکیو کره ای کوریو برای نمونه غذاهای خوشمزه از سراسر جهان در دسترس هستند. برای قهوه و دسر نیز می توانید به Costa Coffee، Cold Stone Creamery، Starbucks یا Kulfilicious بروید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین اوت لت های دبی

رستوران های مرکز خرید ابن بطوطهسرگرمی و تفریحات مرکز خرید ابن بطوطه دبی

مرکز خرید ابن بطوطه یک مقصد تفریحی کامل با فعالیت هایی برای تمام اعضای خانواده است. می توانید در سینما ابن بطوطه فیلم تماشا کنید یا با دوستانتان به بازی بولینگ بروید. در حالی که کارهای زیادی برای انجام دادن در مرکز خرید ابن بطوطه وجود دارد، ما مقصدهای سرگرم کننده ای را که برای افراد در هر سنی عالی هستند، فهرست کرده ایم:

FUN CITY در مرکز خرید ابن بطوطه

شهر سرگرم کننده ترکیبی از یادگیری و سرگرمی را ارائه می دهد، این مرکز بازی برای کودکان بین 1 تا 12 سال ایده آل است. بچه های کوچک تا زمانی که در شهر سرگرمی هستند می توانند بپرند، بدوند، بالا بروند و سر بخورند.

آدرس: بخش اندلس

زمان: 10:00 صبح تا 10:00 شب | پنجشنبه تا شنبه 10:00 صبح تا 12:00 شب

FUN CITY در مرکز خرید ابن بطوطهSKY ZONE در مرکز خرید ابن بطوطه

آخرین مورد اضافه شده به مرکز بازی های ابن بطوطه، اسکای زون دبی است. این پارک ترامپولین دارای طیف گسترده ای از فعالیت ها از جمله یک زمین مانع جنگجو، پرش آزاد، بسکتبال و دجبال و سایر موارد است.

آدرس: پرشیا کورت

زمان: 10:00 صبح تا 10:00 شب | پنجشنبه تا شنبه 10:00 صبح تا 12:00 شب

SKY ZONE در مرکز خرید ابن بطوطهNOVO CINEMAS – IMAX در مرکز خرید ابن بطوطه

می‌توانید جدیدترین فیلم ‌های هالیوود و بالیوود را در سینما نوو در مرکز خرید ابن بطوطه تماشا کنید. این Novo Cinema پرچم‌دار 21 صفحه‌ای، تجربه فیلمی همه جانبه با آخرین فناوری‌های بصری و صوتی را برای شما فراهم می‌کند.

آدرس: بخش چین

زمان: 10:00 صبح الی 12:00 شب

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین شهربازی‌ دبی

NOVO CINEMAS – IMAX در مرکز خرید ابن بطوطهCHUCK E. CHEESE در مرکز خرید ابن بطوطه

با انواع بازی های تعاملی و بازی های ویدیویی، مناطق بازی و غذاهای تازه، این مکان ایده آلی برای بازی و لذت بردن بچه ها در حین خرید روز است.

آدرس: بخش چین

زمان: 11:00 صبح تا 10:00 شب | پنجشنبه و شنبه 10:00 صبح تا 23:00 شب | جمعه 10:00 صبح تا 12:00 شب

SWITCH BOWLING در مرکز خرید ابن بطوطه

احتمالاً یکی از بهترین کارهایی که می‌ توان در مرکز خرید ابن بطوطه دبی انجام داد، گذراندن وقت با دوستان و خانواده در Switch Bowling است. در بولینگ Ibn Battuta Mall با یکدیگر رقابت کنید، بیلیارد بازی کنید. این مرکز بولینگ یکی از بهترین مراکز بولینگ در دبی است.

آدرس: بخش هند

زمان: 10:00 صبح تا 12:00 شب | پنجشنبه و جمعه 10:00 صبح تا 12:00 شب

خدمات مرکز خرید ابن بطوطه

علاوه بر همه چیزهای سرگرم کننده ای که این مرکز خرید ارائه می دهد، مدیریت آن اطمینان حاصل می کند که از بازدیدکنندگان به خوبی مراقبت می شود. مجموعه ای جامع از خدمات در مرکز خرید ابن بطوطه وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. خدمات مرکز خرید ابن بطوطه عبارتند از:

  • پارکینگ رایگان
  • سرویس رفت و برگشت
  • تسهیلات خودپرداز
  • ویلچر
  • خدمات شستشوی خودرو
  • نمازخانه ها
  • اتاق نوزاد
  • تبدیل ارز

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین صرافی های دبی

ساعت کاری مرکز خرید ابن بطوطه دبی

ساعات کاری ابن بطوطه در طول هفته:

  • یکشنبه تا چهارشنبه: 10:00 صبح تا 10:00 شب
  • پنجشنبه تا شنبه: 10:00 صبح تا 12:00 شب

همه رستوران ها و مغازه ها به استثنای کارفور و داروخانه های موجود در مرکز خرید ابن بطوطه، ساعت باز و بسته شدن یکسانی دارند. مدیکلینیک ابن بطوطه که جزو بهترین کلینیک های دبی به شمار می رود نیز ساعات کاری خاص خود را دارد که به شرح زیر می باشد:

  • مرکز خرید کارفور ابن بطوطه: 08:00 صبح تا 08:00 شب
  • بخش پزشکی: 09:00 صبح تا 06:00 بعد از ظهر | جمعه ها تعطیل است.
  • داروخانه ها: 09:00 صبح تا 12:00 شب

چگونه به مرکز خرید ابن بطوطه در دبی برویم؟

ساده ترین راه برای رسیدن به مرکز خرید این است که تا آنجا رانندگی کنید و با ماشین شخصی خود به آنجا بروید. در جاده شیخ زاید، مستقیم به سمت جبل علی برانید و از خروجی تقاطع 5 خارج شوید. سپس در چهارراه به سمت راست بپیچید و به سمت ورودی مرکز خرید ابن بطوطه خواهید رفت.

کسانی که نمی‌دانند چگونه می‌توانند با متروی دبی به مرکز خرید ابن بطوطه برسند، باید روی خط قرمز سوار شوند و در ایستگاه ابن بطوطه پیاده شوند. ارزان ترین راه برای رسیدن به مرکز خرید، اتوبوس مسیر 8 است که شما را در ایستگاه اتوبوس ابن بطوطه پیاده می کند. همچنین می توانید برای رفتن به مرکز خرید تاکسی نیز رزرو کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: نقشه مترو دبی

جمع بندی

مرکز خرید ابن بطوطه دبی، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان است. این مرکز خرید شامل بسیاری از فروشگاه ها و برندهای معروف جهان می باشد. علاوه بر خرید در این فروشگاه ها، می توان از سرگرمی و تفریحات این مرکز خرید نیز لذت برد.

دبی دیسکانت  یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی  و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه