قیمت ویزای دبی - 1

قیمت ویزای دبی و برآورد هزینه ها

قیمت ویزای دبی چقدر است؟ برای گرفتن انواع ویزای دبی چقدر هزینه باید کرد؟ در این مطلب قیمت و هزینه ویزای دبی را در حالت های مختلف بررسی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید. امارات یکی از کشورهای مدرن و پیشرفته حاشیه خلیج فارس به شمار می رود. وجود تفریحات متنوع در دبی، هتل های لوکس و مدرن، جاذبه های گردشگری، مراکز خرید پر زرق و برق و … موجب این شده که هر ساله مسافرین زیادی علاقه مند به سفر به این کشور شوند. دبی یکی از معروف ترین و خاص ترین شهرهای کشور امارات محسوب می شود که در میان مسافران و گردشگران از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر شهرهای این کشور نیز برخوردار است. بخش عظیمی از مسافرانی که هر ساله به شهر دبی سفر می کنند، ایرانیانی هستند که با هدف های مختلف نظیر تفریح، تحصیل، کار، تجارت و … به این شهر می روند. یکی از مسائلی که برای سفر به دبی احتمالا با آن برخورد خواهید کرد، ویزای دبی و قیمت آن می باشد.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا قیمت ویزای دبی و هرآنچه لازم است راجع به آن بدانید را مورد بررسی قرار دهیم. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

قیمت ویزای دبیقیمت ویزای دبی

قیمت ویزای دبی با توجه به نوع ویزا و هدفی که برای آن سفر می کنید، متفاوت خواهد بود که قیمت انواع ویزا دبی در سال 2022 به شرح زیر می باشد:

  • 96 ساعته + بیمه: 185 درهم
  • 48 ساعته + بیمه: 150 درهم
  • توریستی 14 روزه (زیر 18 سال): 99 درهم
  • 14 روزه توریستی + بیمه: 290 درهم
  • 30 روزه + بیمه (یکبار ورود): 310 درهم
  • 30 روزه + بیمه (چندبار ورود): 700 درهم
  • 3 ماهه + بیمه (یکبار ورود): 700 درهم
  • 3 ماهه + بیمه (چندبار ورود): 1750 درهم

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین روش مهاجرت ایرانیان به امارات

قیمت ویزای دبیقیمت ویزای دبی در سال 2022

هزینه ویزای دبی در سال 2022، همان قیمت هایی است که در سال 2021 برای ویزای دبی تعیین شده و می توان گفت در سال جدید هیچ افزایش یا کاهش قیمتی نداشته است. در سال 2022 نیز مانند سال گذشته به دلیل کرونا، هزینه ی بیمه همراه با هزینه ی ویزا خواهد بود. همانطور که گفتیم ویزای دبی انواع مختلفی اعم از ویزای فوری، ویزای 3 ماهه، ویزای عادی، ویزای 1 ماهه و … دارد که قیمت هر یک از آنها با دیگری متفاوت است. در ادامه قیمت انواع ویزای دبی را بررسی خواهیم کرد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اخذ اقامت دبی

ویزای 96 ساعته دبی: افرادی که نمی خواهند مدت زیادی در شهر دبی یا کشور امارات بمانند و فقط قصد عبور از این کشور را دارند، باید ویزای 96 ساعته تهیه کنند. این ویزا، از ارزان ترین ویزاهای دبی است که قیمت آن همراه با بیمه 185 درهم می باشد. با این ویزا به مدت 4 روز می توانید در شهر دبی یا کشور امارات بمانید.

ویزای 14 روزه عادی دبی: ویزای 14 روزه عادی، همان ویزایی است که اغلب برای سفرهای تفریحی و توریستی دریافت می شود و این ویزا یکی از پرطرفدارترین ویزاهای امارات نیز به شمار می شود. قیمت ویزای توریستی دبی یا 14 روزه عادی، 290 تا 300 درهم می باشد.

ویزای فوری امارات: افراد ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به اخذ ویزای فوری داشته باشند. روند اقدام و دریافت این ویزا حدودا 2 الی 3 روز طول می کشد و هزینه ی آن 330 درهم است.

ویزای سینگل دبی: ویزای سینگل اجازه ی سفر فقط برای یکبار را به امارات در اختیار مسافران قرار می دهد. مدت ویزای سینگل، 1 ماهه و 3 ماهه است که قیمت ویزای سینگل 1 ماهه، 310 درهم و ویزای سینگل 3 ماهه 700 تا 800 درهم می باشد.

ویزای مولتی امارات: ویزای مولتی امارات این امکان را به مسافران می دهند که بتوانند چند بار به این کشور سفر کنند. این ویزا به صورت 1 و 3 ماهه صادر می شود که هزینه ویزای مولتی 1 ماهه 700 درهم و مولتی 3 ماهه 1750 درهم می باشد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

قیمت ویزای دبی در سال 2022نحوه پرداخت هزینه ویزای دبی

هزینه ویزای دبی را می توانید به صورت درهم یا معادل ریالی آن را پرداخت نمایید. همچنین می توانید با تماس به کارشناسان سایت های مربوطه نظیر سایت دبی دیسکانت به صورت آنلاین و اینترنتی هزینه ویزای خود را پرداخت نمایید. در این سایت شما قادر به دریافت بهترین قیمت ویزای دبی خواهید بود و نسبت به سایر روش های دریافت ویزا و پرداخت، مبلغ کمتری را پرداخت خواهید کرد. در سایت دبی دیسکانت مشاوران شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید ویزای ارزان دبی را در کمترین زمان دریافت کنید. دبی دیسکانت سایت ایرانی و معتبر است که آماده ارائه انواع ویزاهای دبی می باشد. (راه های ارتباطی با کارشناسان دبی دیسکانت: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی).

چک کردن اعتبار ویزای دبی

ممکن است به دلایل مختلفی بخواهید برای اخذ و پرداخت قیمت ویزای دبی، به صورت آنلاین و از طریق سایت های مختلف اقدام نمایید. در این صورت شما می توانید به راحتی اعتبار ویزای خود را چک کنید و از صادق بودن سایت مورد نظر اطمینان حاصل نمایید. برای چک کردن اعتبار ویزای خود کافیست به سایت https://amer.gdrfad.gov.ae/visa-inquiry مراجعه کرده و با پر کردن مشخصات خود اعم از شماره ویزا، نام و نام خانوادگی به انگلیسی، ملیت و تاریخ تولد به میلادی و … به راحتی اطلاعات ویزای خود را بررسی نمایید.

چک کردن اعتبار ویزای دبیمدارک لازم جهت اخذ ویزای دبی

برای دریافت هر یک از انواع ویزاهای دبی، باید مدارکی را ارائه دهید. کسری هر یک از مدارک شما، باعث ایجاد اختلال در روند اخذ ویزای شما خواهد شد. توجه داشته باشید تمام امور مربوط به اخذ ویزا توسط کارگزار یا کفیل شما انجام می شود. بنابراین باید تمامی مدارک را به کارگزار یا سازمان مورد نظر تحویل دهید. مدارک لازم جهت اخذ ویزای دبی عبارتند از:

  • کپی پشت و روی کارت ملی
  • کپی تمام صفحات شناسنامه
  • اصل گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار
  • یک قطعه عکس 3 در 4 با پس زمینه سفید

جمع بندی

همانطور که گفتیم انواع مختلفی از ویزای دبی وجود دارد که هر فرد بسته به هدف خود برای دریافت هر یک از آنها اقدام می کند. قیمت ویزای دبی بسته به نوع ویزا متفاوت است. این قیمت ها در سال 2022 نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و افراد می توانند با همان قیمت های قبلی جهت اخذ انواع ویزای دبی اقدام نمایند. یکی از بهترین و سریع ترین روش های اخذ ویزای دبی و پرداخت هزینه ی آن، مراجعه به سایت های مرتبط می باشد. دبی دیسکانت این امکان را فراهم کرده تا افراد بتوانند در کمترین زمان ویزای مورد نیاز خود را با بهترین قیمت دریافت نمایند. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه