بهترین مراکز خرید دبی - 1

معرفی بهترین مراکز خرید دبی

بهترین مرکز خرید دبی کجاست؟ دبی از جمله مقاصد گردشگری جهان می باشد که برای خرید گزینه بسیار مناسبی است. در این شهر انواع قیمت ها و برندهای مختلف و مشهور دنیا را می توانید بیابید. از خوبی هایی که این شهر دارد، برای تمامی سلیقه ها با قیمت های مختلف جنس وجود دارد و همه افرادی که قصد خرید دارند، دست خالی به خانه خود باز نمی گردند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید دبی آشنا شوید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی  و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

بهترین مراکز خرید دبیمعرفی 9 مرکز خرید برتر و پرطرفدار در دبی

دبی مال

مرکز خرید دبی مال یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید در این شهر است که بیش از 200 فروشگاه، محبوب ترین برندهای لوکس دنیا را در خود جای داده است. دبی مال با ابعاد بسیار بزرگ، مکانی منحصر به فرد برای خرید است. برای دیدن نقشه طبقات مختلف این مرکز خرید، اینجا کلیک کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: 20 تفریح هیجان انگیز دبی

دبی مال در مرکز شهر دبی واقع شده است و یکی از پربازدیدترین مقاصد خرید های خرده و سرگرمی می باشد که سالانه بیش از 80 میلیون بازدید کننده دارد. مرکز خرید دبی مال بیش از 1300 فروشگاه خرده‌فروشی، دو فروشگاه بزرگ Galeries Lafayette و Bloomingdale’s و بیش از 200 فروشگاه غذا و نوشیدنی دارد. در سرتاسر این مرکز خرید، 9 میز اطلاعات را خواهید دید که در مورد سوالات و راهنمایی‌ها به شما کمک می کنند. خدمات قابل ارائه در این مرکز خرید عبارتند از:

  • وای فای رایگان
  • راهنما و نقشه دبی مال
  • پاور بانک
  • بخش اشیا گم شده و پیدا شده
  • دستگاه های خودپرداز
  • نمازخانه برای مردان و زنان
  • کالسکه کودک و ویلچر
  • اتاق تعویض لباس نوزاد
  • پارکینگ
  • حمل و نقل Careem و Uber
  • تاکسی سرویس
  • حمل و نقل عمومی
  • اتوبوس های RTA
  • 4 ایستگاه شارژ ماشین های برقی

قوانین و مقررات دبی مال

  • هنگام ورود به این مرکز خرید شانه ها و بازوهایتان باید پوشیده باشند. پس حتما در انتخاب لباستان دقت نمایید.
  • ورود حیوانات خانگی به این مرکز خرید ممنوع است.
  • کشیدن سیگار ممنوع است.
  • از انجام دادن کارهای خطرناک مانند اسکیت بازی بپرهیزید.
  • بوسیدن و یا ابراز محبت آشکار نیز ممنوع است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: جشنواره و فستیوال های خرید دبی

مرکز خرید دبی مالامارات مال

امارات مال اولین مرکز خرید در قلب دبی است که دارای بیش از 630 برند در مساحت 233467 متر مربع است. این مرکز خرید دارای فروشگاه های بزرگ، وسایل ورزشی، الکترونیک، اثاثیه منزل و بزرگترین کارفور در شهر دبی است. مرکز خرید امارات مقصد مناسبی برای خانواده هاست که جاذبه ها و فعالیت های سرگرم کننده ای مانند سیاره جادویی، سینماهای VOX و اسکی دبی را ارائه می دهد. علاوه بر این، با بیش از 100 غذاخوری و کافه، این مرکز خرید برای هر سلیقه ای مناسب می باشد. این مرکز خرید همچنین با بیش از 80 برند از مشهورترین برندهای جهان، وسایل لوکس بی نظیری را ارائه می دهد. برای راحتی میهمانان، این مرکز خرید دو هتل در مجاورت خود دارد. خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود تا بازدید شما را به یک تجربه به یاد ماندنی و بدون دغدغه تبدیل کند، عبارتند از:

  • کرایه اتومبیل
  •  صرافی
  • دستگاه های خودپرداز
  • وای فای رایگان
  • کالسکه کودک و ویلچر

برای استفاده از این خدمات، بازدیدکنندگان از مرکز خرید می توانند با یکی از چهار میز خدمات مشتری تماس بگیرند. میزها را می توانید در مکان های مختلف طبقه همکف پیدا کنید.

مرکز خرید امارات مالسیتی سنتر دیره

سیتی سنتر دیره واقع در شهر دبی، برای اولین بار درب های خود را در نوامبر 1995 برای عموم گشود. این مرکز خرید به عنوان اولین مقصد خرید در مقیاس بزرگ، با فروشگاه‌های خرده‌فروشی، رستوران‌ها، امکانات تفریحی و هتل، بعد بین‌المللی را برای خرید و سرگرمی در یک مکان در خاورمیانه ایجاد کرد. سیتی سنتر دیره بیش از 123028 متر مربع فضای خرده فروشی را در بر می گیرد و دارای بیش از 371 فروشگاه و خدمات خرده فروشی است. امکانات سرگرمی آن عبارتند از:

  •  Magic Planet، یکی از محبوب ترین مراکز سرگرمی خانوادگی سرپوشیده منطقه.
  • سینماهای VOX، یک مولتی سینما با 20 صفحه با 3000 صندلی.

سیتی سنتر دیره یکی از مراکز خرید شاخص در مجموعه املاک مجید الفتیم است و به عنوان یکی از موفق ترین مراکز خرید در جهان رتبه بندی می شود. با میانگین ترافیک سالانه بیش از 22 میلیون نفر، مرکز شهر دیره همچنان یکی از پربازدیدترین مقاصد منطقه برای ساکنان و گردشگران است. از جمله خدماتی که این مرکز خرید برای بازدید کنندگان ارائه می دهد عبارتند از:

  • اجاره خودرو
  • صرافی
  • دستگاه های خودپرداز
  • وای فای رایگان
  • کالسکه کودکان

همچنین برای اینکه تجربه شما تا حد امکان از بازدید و خرید در این مرکز خرید لذت بخش باشد، کارکنان خدمات مشتری همیشه آماده استقبال و کمک به شما در انجام کلیه نیازهای خرید هستند.

سیتی سنتر دیرهبازار ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه با طیف گسترده ای از فروشگاه ها در مجاورت جاده شیخ زاید بین تقاطع 5 و 6 قرار دارد. این مرکز خرید با طراحی خاصی که دارد، دارای 6 بخش می باشد که هر بخش نمادی از کشورهایی از جمله چین، هند، ایران، تونس و اندلس می باشد که ابن بطوطه به آن ها سفر کرده است.

اگر به دنبال بزرگترین فروشگاه ها و خرید هدایایی منحصر به فرد برای مناسبت های خاص خود هستید، این مرکز خرید تمام نیازهای شما را پوشش می دهد. علاوه بر مد و فروشگاه‌های بزرگ، برخی از بهترین باشگاه‌ها و مراکز تغذیه، فروشگاه‌های تخصصی، خدماتی مانند صرافی و خیاطی و غیره نیز در این مرکز خرید ارائه می شود.

بازار ابن بطوطهفستیوال سیتی

فستیوال سیتی یکی از محبوب ترین مقاصد خرید دبی است که با بیش از 400 فروشگاه، دارای نمایندگی IKEA و برندهای مد مشهور مانند Zara، H&M، Coach و Kate Spade است. وقتی از فستیوال سیتی مال بازدید می کنید، از یکی از نمادین ترین مقاصد منطقه لذت خواهید برد. با لذت خرید کنید، زیرا این مرکز خرید محبوب در دبی، خانه صدها برند در سطح جهانی است. همچنین با دلپذیرترین غذاها و رستوران ها می توانید طعم بی نظیر و جدیدی را امتحان نمایید.

فستیوال سیتیدبی مارینا مال

دبی مارینا مال از جمله مراکز خریدی است که در کنار آب و در منطقه مارینا واقع شده است. این مرکز خرید، مکانی مدرن برای خرید، اوقات فراغت و آشنایی با شیوه زندگی ساکنان این منطقه می باشد. از نظر مقیاس، دبی مارینا مال به وسعت 390000 فوت مربع، دارای 140 فروشگاه است که برندهای مد خیابانی، لباس های به روز، غذاخوری در فضای باز در نزدیکی اسکله، سینمای Reel Cinemas و سرگرمی جذاب کودکان را شامل می شود.

مرکز خرید دبی مارینا مالمدینه جمیرا

مدینه جمیرا یک مینی شهر نمادین یکی از بهترین مقاصد خرید و دیدنی در شهر دبی بوده و تلفیقی از سنت و مدرنیته را به نمایش آورده است. این بازار شامل هتل های پنج ستاره، بازارهای زیبا و مکان های دیدنی است. بازارهای موجود در این مکان بسیار دیدنی است و شما می توانید خریدی لذت بخش را در این مجموعه داشته باشید. این مکان که توسط جمیرا اینترنشنال اداره می شود، دارای دو هتل پنج ستاره نیز می باشد.

بازار مدینه جمیرا سیتی سنتر میردیف

سیتی سنتر میردیف یک مرکز خرید فوق العاده است که در خیابان شیخ محمد بن زاید و خیابان طرابلس واقع شده است. این مرکز خرید دارای امکانات گسترده ای از قبیل کلینیک های پزشکی، اسپا و مرکز تناسب اندام است. همچنین اولین مرکز خرید در منطقه است که تکنیک های ساخت و ساز سازگار با محیط زیست را از مراحل اولیه طراحی خود دنبال می کند. سیتی سنتر میردیف آخرین توسعه از املاک مجید الفتیم، مالک و توسعه دهنده چشمگیرترین مراکز خرید خاورمیانه از جمله مرکز خرید امارات و دیگر برندهای سیتی سنتر است.

سیتی سنتر میردیفمرکاتو

Mercato، تعریف واقعی از تجربه خرید و غذاخوری منحصر به ‌فردی را در محیطی آرام و با معماری رنسانس ایتالیایی ارائه می‌کند. این مرکز خرید در محله جمیرا و در کنار خیابان جمیرا واقع شده است. در این مرکز خرید حدود ۱۲۰ مغازه و فروشگاه، یک مجتمع سینمایی، مرکز تفریحات و سرگرمی های خانوادگی و مکان هایی مناسب برای صرف غذا و نوشیدنی قرار دارد.

مرکاتولوکس ترین مراکز خرید دبی

دبی مال

مرکز خرید دبی که پیشتر کامل درباره آن توضیح داده ایم، یکی از لوکس ترین مراکز خرید در دبی می باشد، زیرا در این مرکز خرید شما می توانید بهترین و محبوب ترین برند های دنیا را بیابید و با خیال آسوده خرید نمایید. دبی مال یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید در این شهر می باشد که علاوه بر بازدید از آکواریوم دبی مال و باغ وحش سرپوشیده، در حیاط آن می توانید از آب نمای موزیکال منحصر به فردش دیدن کنید و لحظات خوبی را در این مرکز خرید سپری کنید.

دبی مالسیتی والک

سیتی واک مرکز خریدی لوکس است که خرده‌فروشی‌های سطح بالا، رستوران‌ها، هتل‌ها، املاک مسکونی و مراکز سلامتی را دارد. این مرکز خرید در تقاطع جاده الوصل و الصفا، قابل دسترسی از جاده شیخ زاید، از طریق خروجی D71 به سمت جمیرا واقع شده است.

مرکز خرید سیتی والکارزانترین مراکز خرید دبی

دراگون مارت

دراگون مارت یا بازار اژدها یکی دیگر از مراکز خرید در دبی است که متعلق به چینی ها می باشد. این بازار یکی از فروشگاه های ارزان قیمت برای مد، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، جواهرات، موبایل، مبلمان و موارد دیگر است که می توانید بهترین وسایل را با بهترین قیمت از اینجا خرید کنید. دراگون مارت را با نام دراگون مال نیز می شناسند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد : ارزان ترین زمان سفر به دبی

مرکز خرید دراگون مارتBrands for less

این مرکز خرید یکی از پیشروترین خرده‌فروشان ارزان قیمت مد و لوازم خانگی در جهان است. در تمام موارد، هدف اصلی رضایت مشتری است. در برندز فرلس، هدف گسترش دامنه محصولات مطابق با اصول مشتری و اطمینان از حفظ کیفیت محصولات در کنار قیمت  مقرون به صرفه است. در این مرکز خرید می توانید با خیال راحت از کیفیت و قیمت، خریدی لذت بخش را تجربه نمایید.

Brands for lessبهترین اوت لت های دبی

دبی اوتلت مال

دبی اوت لت مال اولین مرکز خرید اوتلت در خاورمیانه است که بیش از 1200 برند برتر مد و 240 فروشگاه را در خود جای داده است. دبی اوت لت مال قصد دارد مقصد خرده فروشی با ارزش بالا باشد، جایی که می توانید از معاملات و تخفیف های فشرده تا 90 درصد در اکثر برندها، لذت ببرید. دبی اوت لت مال مقصدی عالی در طول سال است. در حالی که از خرید لذت می برید، خانواده شما از اولین مرکز سرگرمی خانوادگی Chuck E Cheese و همچنین از انتخاب های غذایی و نوشیدنی جامع لذت خواهند برد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد : بهترین اوت لت های دبی

دبی اوتلت مالاوتلت ویلیج

اوتلت ویلیج بهترین برندهای مد و سبک زندگی و همچنین مقاصد غذاخوری فوق العاده را در خود جای داده است. خیابان‌های اوتلت ویلیج که از توسکانی الهام گرفته‌اند، سبب می شود تجربه یک سفر ایتالیایی را کسب نمایید. این مرکز خرید دارای برندهای سطح بالا با قیمت های فوق العاده مقرون به صرفه است.

اوتلت ویلیجبهترین مراکز خرید سوغاتی دبی

دی تو دی Day to day

دی تو دی به عنوان یک مرکز تخفیف پیشرو در نظر گرفته شده‌ است که طیف گسترده‌ای از لباس‌های با کیفیت، کفش، لوازم مد، وسایل خانگی، لوازم آرایشی و مواد غذایی را ارائه می‌دهد و نیازهای گروه‌های سنی مختلف را برای کل خانواده برآورده می‌کند. خدمات مشتریان این فروشگاه با پاسخگویی به نیازها و درخواست مشتریان وفاداری که بارها و بارها به اینجا مراجعه کرده اند، کمک می کند.

Day to day دی تو دی دبیگیفت لند Gift land

گروه گیفت لند یک شرکت خصوصی است که جا پای محکمی در بازار دارد و در سال 1979 با اولین فروشگاه خرده فروشی خود که در ابوظبی تاسیس شد، شروع شد. بر اساس موفقیت این فروشگاه، شعبه دوم در دبی در مدت 2 سال افتتاح شد و با افتتاح شعبه های بیشتری در ابوظبی و دبی ادامه یافت. در حال حاضر این گروه 7 شعبه در دو شهر دارد. به دلیل موقعیت مکانی، سرزمین گیفت در بین مشتریانش به عنوان یک «فروشگاه تخفیفی منحصر به فرد» شناخته می شود، جایی که می توانید تمام اقلام خانه را پیدا کنید.

Gift land گیفت لند دبی

جمع بندی

در این مقاله به معرفی انواع مراکز خرید در دبی پرداختیم. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه