بهترین رستوران های دبی - 1

معرفی بهترین رستوران های دبی

بهترین رستوران دبی کجاست؟ در این مطلب علاوه بر شناخت بهترین رستوران های ایرانی و خارجی و شعب معروف ترین رستوران های زنجیره ای در دبی، به قیمت گران ترین و ارزان ترین غذاها در رستوران های امارات آشنا خواهید شد. دبی یک شهر بسیار زیبا و شگفت انگیز در کشور امارات متحده عربی است. جاذبه های گردشگری دبی نظیر پارک آبی وایلد وادی، لگولند دبی، هایپرلوپ دبی، دهکده جهانی دبی و … می باشد. در دبی علاوه بر جاذبه های گردشگری بی نظیر، رستوران های بسیار خوب و باکیفیتی نیز وجود دارد که غذاهای ملیت های مختلف را از سراسر جهان سرو می کنند. شعبه های برخی از بهترین رستوران های جهان نیز در این شهر واقع شده است.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. در ادامه ی این مقاله به معرفی بهترین رستوران ها در شهر دبی خواهیم پرداخت. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

رستوران های دبیمعرفی بهترین رستوران های دبی

دبی شهری بسیار شگفت انگیز است. همانطور که گفتیم علاوه بر جاذبه های گردشگری بی نظیری که دارد، رستوران های لوکس و مجللی نیز در این شهر واقع شده است. در اینجا به معرفی چند مورد از بهترین رستوران های دبی می پردازیم.  

رستوران 365 دبی

رستوران 365 دبی

رستوران 365 دبی در البرشا دبی قرار دارد. در این رستوران با متنوع ترین غذاهای بین المللی از مهمانان پذیرایی می شود. غذاهایی نظیر پاستای تازه، بریانی، غذاهای گریل و پیتزا در این رستوران طرفداران بسیاری دارند. رستوران 365 دبی در ساعات 6 تا 10:30 صبح برای صرف صبحانه، در ساعت 12 تا 15 برای صرف نهار و در ساعت 19 تا 23 برای صرف شام در خدمت مهمانان می باشد.

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی اولین شعبه خود را در سال ۱۹۸۹ افتتاح کرد و هم اکنون سرتاسر مرکز خریدهای معتبر امارات شعبه های متعددی دارد. رستوران حاتم به سرویس دهی برجسته و غذای خوب در فضای اصیل ایرانی معروف است که ظهر و شب آماده سرویس دهی به مشتریان می باشد و تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما عزیزان به یادگار خواهد گذاشت.

بهترین و معروف ترین رستوران های ایرانی در دبی

در شهر زیبای دبی در کنار رستوران های مجلل، رستوران های ایرانی بسیار خوبی نیز وجود دارند. در این رستوران ها معمولا غذاهای اصیل ایرانی سرو می شود که مورد استقبال بسیاری از ایرانیان در دبی است. رستوران های زیر از جمله بهترین رستوران های ایرانی در دبی می باشند:

رستوران فارسی دبی

رستوران فارسی دبی

رستوران فارسی دبی در مرکز خرید الغدیر واقع شده است. در این رستوران غذاهای سنتی ایرانی سرو می شود که غذاها توسط سرآشپز مجرب و متبحر این رستوران آماده می شوند. کیفیت غذاهای فارسی این رستوران به خصوص کباب هایشان زبان زد تمام ایرانیانی است که به دبی سفر کرده اند. این رستوران یک فضای باز نیز دارد که مهمانان می توانند همراه با غذاخوردن، از دیدن برج های دریاچه جمیرا نیز لذت ببرند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

رستوران انار دبی

رستوران انار دبی

یکی دیگر از بهترین رستوران های ایرانی در دبی، رستوران انار می باشد. این رستوران در ساحل مدینه جمیرا واقع شده است و از ساعت 11:30 صبح تا آخر شب به ارائه ی خدمات به مهمانان می پردازد. در این رستوران غذاهای ایرانی، عربی و غذاهای خاورمیانه سرو می شود. گارسون های این رستوران با لباس های محلی ایرانی در آنجا حضور دارند که یکی از دلایل جذابیت این رستوران همین موضوع می باشد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

رستوران شبستان دبی

رستوران شبستان دبی

رستوران شبستان نیز یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی محسوب می شود. این رستوران در خیابان بنی یاس دبی واقع شده است. در رستوران شبستان دبی غذاهای ایرانی اصیل سرو می شود و می توانید در کنار خوردن غذا از موسیقی زنده ی ایرانی در این رستوران نیز لذت ببرید. همچنین در رستوران شبستان، چای ایرانی به همراه انواع شیرینی های ایرانی سرو می شود که بسیار مورد استقبال مهمانان قرار می گیرد. این رستوران ظهرها از ساعت 12:30 تا 15:15 و شب ها از ساعت 19:30 تا 23:15 آماده خدمات رسانی به مهمانان است.

فست فود های زنجیره ای جهان در دبی

فست فود های زنجیره ای مختلفی در دبی وجود دارد که شعبه هایی از بهترین فست فودهای دنیا می باشند در ادامه بهترین فست فودهای زنجیره ای دبی را بررسی می کنیم.

رستوران تگزاس چیکن دبی

رستوران تگزاس چیکن یک رستوران آمریکایی است که تخصص ویژه ای در تهیه و سرو مرغ سوخاری دارد. در رستوران تگزاس چیکن دبی، مرغ سوخاری به سبک جنوبی در دو مدل معمولی و اسپایسی سرو می شود و بادام زمینی و نان ترش رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. در این رستوران یک تم وسترن ایجاد شده است و حدود 20 شعبه در دبی دارد.

رستوران تگزاس چیکن دبیفست فود زنجیره ای برگر کینگ

فست فود زنجیره ای برگر کینگ

رستوران برگر کینگ دبی حدود 49 شعبه در دبی دارد. اولین شعبه رستوران برگر کینگ در سال ۱۹۵۴ در شهر میامی ایالت فلوریدا در آمریکا افتتاح شد و دفتر مرکزی آن نیز در همین شهر واقع شده است. در این رستوران برگرهای بی نظیری سرو می شوند که دلیل محبوب بودن آن نیز همین برگرها می باشد.

فست فود مک دونالد

فست فود مک دولاند یکی از معروف ترین فست فودهای جهان است که در بیشتر شهرهای دنیا، شعبه هایی از آن وجود دارد. چند شعبه از مک دولاند نیز در شهر دبی واقع شده است. در اکثر مراکز خرید می توانید شعبه های فست فود مک دونالد را پیدا کنید. همانطور که می دانید مک دونالد بهترین برگرها را ارائه می دهد و می توانید در دبی تجربه ی خوردن یک برگر فوق العاده را در فست فود مک دونالد دبی تجربه کنید.

فست فود مک دونالد

فست فود KFC

فست فود KFC یکی از پرطرفدارترین فست فود های زنجیرای جهان است که چند شعبه نیز در دبی دارد. این فست فود در میان جوانان اماراتی و مسافرین از محبوبیت خاصی برخودار است. یکی از بهترین غذاهایی که در این فست فود سرو می شود کنتاکی های بی نظیر آن است و گوشتی که در فست فودهای KFC در دبی استفاده می شود کاملا حلال و به روش اسلامی ذبح می شود. تمام غذاهایی که در فست فود KFC سرو می شوند از مواد اولیه ی تازه و با کیفیت تهیه می شوند.

بهترین رستوران های دبی - 4قیمت رستوران های دبی

هزینه ی رستوران ها و صرف غذا در دبی در رستوران های گران قیمت تقریبا حدود 500 تا 700 درهم، در رستوران های معمولی 60 تا 180 درهم و در رستوران های ارزان قیمت 20 تا 70 درهم می باشد. قیمت رستوران ها و غذاهای دبی در مناطق مختلف آن با هم متفاوت است.

گرانترین رستوران دبی

رستوران های مجلل و گران قیمت زیادی در دبی وجود دارد که می توانید با رفتن به آنها خوردن بهترین غذاها را در دبی تجربه نمایید. در ادامه چند رستوران گران قیمت دبی را بررسی می کنیم.

رستوران ایندگو بای ونیت ( Indego by Vineet Restaurant )

رستوران ایندگو بای ونیت ( Indego by Vineet Restaurant )، یکی از گرانترین و لوکس ترین رستوران ها در دبی می باشد، این رستوران مجلل غذاهای آسیایی، هندی و حلال را برای مهمانان سرو می کند. یکی از ویژگی های جذاب این رستوران، دورچین بشقاب بسیار مفصل و زیبایی از ترشیجات، سالاد ها و … می باشد. افراد گیاهخوار نیز می توانند در این رستوران غذاهای گیاهی بی نظیری را نوش جان کنند. این رستوران از ساعت 12 تا 19 و در روزهای تعطیل از ساعت 12 تا 23 آماده ی خدمت رسانی به مهمانان می باشد. رستوران ایندگو بای وینت در جاده الصفوح، برج گروسونور واقع شده است.

رستوران ایندگو بای ونیت ( Indego by Vineet Restaurant )رستوران اتمسفر

رستوران اتمسفر برج الخلیفه دبی، مرتفع ترین رستوران دنیا می باشد. همچنین این رستوران یکی از گرانترین و لوکس ترین رستوران های دبی محسوب می شود. در این رستوران غذاهای فرانسوی، دریایی و اروپایی سرو می شود و می توانید در کنار لذت بردن از غذاها، تمام شهر دبی را از بالاترین نقطه ی شهر نظاره کنید. این رستوران در بالاترین طبقه ی برج الخیفه واقع شده است.

رستوران اتمسفررستوران المحاره دبی

رستوران المحاره دبی نیز یکی از گران ترین و مجلل ترین رستوران های دبی محسوب می شود که در برج العرب واقع شده است. این رستوران مانند آکواریوم ساخته شده و از طراحی بی نظیری برخوردار است. در این رستوران غذاهای دریایی، آسیایی و اروپایی سرو می شود که مهمانان می توانند همراه با نوش جان کردن غذا، از منظره ی زیبای آکواریوم و ماهی ها نیز لذت ببرند. رستوان المحاره دبی از ساعت 12:30 ظهر تا 23 شب در خدمت مهمانان می باشد.

رستوران المحاره دبی

رستوران اسکای دینر

رستوران اسکای دینر یک رستوران فوق العاده و شگفت انگیز در دبی محسوب می شود. چرا که شما می توانید بر فراز آسمان در ارتفاع 50 متری لذت خوردن بهترین غذاها را تجربه کنید. این رستوران در وعده های صبحانه، ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می کند. برای رفتن به این رستوران باید روی سطحی صاف که دارای میز و صندلی است قرار بگیرید و یک جرثقیل شما را تا ارتفاع 50 متر بالا می برد. ظرفیت این رستوران 22 نفر می باشد.

رستوران اسکای دینرقیمت صبحانه در دبی

اگر قصد سفر به دبی را دارید احتمالا بخواهید یک صبحانه ی دلپذیر را نیز در دبی تجربه کنید. رستوران ها و کافه های مختلفی وجود دارد که می توانید در دبی برای صرف صبحانه به آنها مراجعه کنید. قیمت صبحانه در دبی به رستوران و مکانی که برای صرف صبحانه به آنجا می روید و صبحانه ای که سفارش می دهید بستگی دارد. از جمله بهترین رستوران ها برای صرف صبحانه در دبی، می توان به رستوران های زیر اشاره کرد:

  • رستوران 365 دبی
  • کافی شاپ Baker & Spice
  • رستوران انار دبی
  • رستوران Bistro Des Arts در دبی
  • رستوران The Boardwalk

قیمت صبحانه در دبیخرید بلیط تخفیف دار و واچر رستوران های معروف دبی

شما می توانید برای صرف غذا و رزرو میز در بهترین و معروف ترین رستوران های دبی از طریق سایت دبی دیسکانت اقدام کنید. با خرید بلیط های تخفیف دار، با هزینه ی کمتری به این رستوران ها می روید.

خرید بلیط تخفیف دار و واچر رستوران های معروف دبیجمع بندی

همانطور که گفتیم دبی یکی از لوکس ترین و با شکوه ترین شهرهایی است که در خاورمیانه می توانید به آن سفر کنید. این شهر علاوه بر جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید دبی، پارک های آبی دبی و … دارای رستوران های بسیار باشکوه و مجلل است که می توانید برای صرف غذاهایی بی نطیر به آنها مراجعه کنید. در این رستوران ها غذاهای ایرانی، اروپایی، آسیایی، دریایی و … سرو می شود که می توانید بسته به سلیقه ی خود به هر کدام را انتخاب نمایید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه