آسان ترین راه اخذ اقامت دبی - 1

آسان ترین روش اقامت دبی و مهاجرت به امارات

آسان ترین روش اقامت دبی چیست؟ برای شناخت بهترین روش های مهاجرت به دبی به ادامه این مطلب توجه بفرمایید.

وضعیت اقتصادی رو به رشد و بالا بودن سطح رفاه زندگی در امارات و دبی، دو مورد از مهم ترین دلایلی است که افراد مختلف، این کشور و شهر را برای مهاجرت انتخاب می کنند. یکی از توسعه یافته ترین کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشور امارات متحده عربی است که حدود 9.9 میلیون جمعیت را در خود جای داده است. طبق گزاراشت گفته می شود تقریبا 88.52 درصد جمعیت این کشور را مهاجران خارجی تشکیل داده اند و به طور تقریبی نیم میلیون ایرانی نیز جزئی از این آمار و ارقام مهاجران خارجی را تشکیل می دهند. یکی از معروف ترین و توسعه یافته ترین شهرهای این کشور، شهر دبی می باشد که به دلایل مختلفی بیش از بقیه شهرهای کشور امارات مورد استقبال مهاجران قرار گرفته است. در ادامه ی این مقاله از سایت دبی دیسکانت با ما همراه باشید تا آسانترین راه مهاجرت به امارات و دبی و هر آنچه لازم است راجع به آن بدانید را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. 

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اخذ اقامت دبی

درباره دبی

یکی از قطب های تجارت و سرمایه گذاری خاورمیانه، شهر دبی می باشد. این شهر باشکوه در حاشیه سواحل خلیج فارس واقع شده و بزرگترین شهر تجاری کشور امارات متحده عربی محسوب می شود. این شهر تقریبا 2.9 میلیون جمعیت دارد و از لحاظ رفاه زندگی و اقتصادی در سطح بالایی قرار گرفته است. به همین دلیل افراد مختلفی از سراسر جهان به خصوص کشورهای همسایه و ایران علاقه مند به کار و سرمایه گذاری در این شهر می باشند و همواره به دنبال آسانترین راه مهاجرت به امارات و دبی هستند. اگر به هر دلیلی قصد مهاجرت به امارات و دبی را دارید باید به طور کامل با شرایط جدید اقامت در دبی برای ایرانیان و راه های مهاجرت به این کشور آشنایی داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با آسانترین راه های مهاجرت به امارات و دبی آشنا کنیم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین روش مهاجرت ایرانیان به امارات

راه های مهاجرت به امارات

نسب به سال های گذشته، شرایط مهاجرت و اقامت به امارات و دبی برای افراد خارجی و ایرانیان تغییرات بسیاری داشته است. مسئولان این کشور در طی این سال ها قوانین و شرایط جدید را برای تحصیل، کار، سرمایه گذاری و … مهاجران در نظر گرفته اند. کشور امارات بسته به هدف مهاجرت افراد، انواع ویزای دبی را ارائه می دهد که هر فرد باید طبق هدف مهاجرت و اقامت خود در این کشور برای دریافت ویزای مربوطه اقدام کند. امارات، ایالت ها و شهرهای مختلفی را در خود جای داده که شهرهای ابوظبی و دبی، بیشترین آمار مهاجران را به خود اختصاص داده اند. دبی، پایتخت تجاری و اقتصادی و ابوظبی پایتخت سیاسی این کشور محسوب می شود. به طور کلی کشور امارات به 7 شیخ نشین کوچیک تقسیم می شود که عبارتند از:

  • ابوظبی (Abu Dhabi)
  • دبی (Dubai)
  • شارجه (Sharjah)
  • راس الخیمه (Ras Al Khaimah)
  • عجمان (Ajman)
  • فجیره (Fujairah)
  • ام القوین (Umm al-Quwain)

در ادامه راه های مهاجرت به دبی را بررسی می کنیم، اگر قصد مهاجرت به امارات و دبی را دارید، با ما همراه باشید تا بتوانید به خوبی بسنجید که کدام راه برای شما مناسب تر و به هدف شما نزدیک تر است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: مراحل اخذ ویزای دبی

مهاجرت به امارات از طریق کار

از آنجایی که کار در دبی از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و میانگین درآمد معمولی در این شهر تقریبا 21 هزار درهم است، یکی از اصلی ترین انگیزه های مهاجرت به این شهر، کار محسوب می شود. یکی از مهم ترین دلایلی که ایرانیان، علاقه مند به مهاجرت برای کار به شهر دبی می باشند، این است که کار در دبی از حقوق و درآمد نسبتا بالایی در مقایسه با ایران برخوردار است. از این رو کشور امارات با هدف رشد اقتصادی امارات و ایجاد فضا و محیطی مطلوب برای مشاغل مختلف، یک برنامه ویزایی برای افراد جویای کار در امارات و دبی در نظر گرفته است. اگر قصد کار در امارات را دارید، توصیه می کنیم ابتدا وضعیت و شرایط مشاغل مختلف در شهر های این کشور را به خوبی بررسی نمایید.

مهاجرت به امارات با سرمایه گذاری

سرمایه‌ گذاری، یکی دیگر از بهترین و آسانترین راه‌ های مهاجرت به امارات، است. در سال 2022، امارات متحده عربی، تغییرات اساسی در قانون شهروندی کشور خود ایجاد کرد. طبق این قوانین دولت امارات این اجازه را به سرمایه‌ گذاران واجد شرایط و افراد با استعدادهای خاص می‌ دهد تا بتوانند همراه با خانواده هایشان تابعیت این کشور را دریافت نمایند. از راه های مختلفی می توان برای سرمایه گذاری در امارات اقدام نمود که که یکی از پرطرفدار ترین روش ها، ثبت شرکت در امارات محسوب می شود. با وجود ذخایر نفتی و فعالیت در صنایع گوناگون مثل پتروشیمی، کشاورزی، آلومینیوم، منسوجات و … در کشور امارات، فرصت مناسبی برای سرمایه‌ گذاران ایرانی فراهم شده تا بتوانند از طریق این صنایع اقامت دبی و امارات را دریافت نمایند.

کشور امارات شرایط سختی را برای اخذ اقامت برای اتباع خارجی درنظر گرفته و آنها می‌ توانند اقامت موقت 2 الی 3 ساله را از طریق سرمایه‌ گذاری در یکی از عرصه‌ های ذکر شده، اخذ نمایند و این مدت طبق شرایط بعدی تمدید خواهد شد. اگر می خواهید برای سرمایه گذاری به امارات و دبی مهاجرت نمایید، لازم است قبل از اقدام برای آن، به طور کامل شرایط و قوانین مربوط به سرمایه گذاری وکار را بررسی نمایید.

آسانترین روش اخذ اقامت دبی

مهاجرت به امارات با خرید ملک

یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در کشور امارات، خرید ملک در این کشور می باشد که با استفاده از سرمایه گذاری در خرید ملک می توانید به راحتی به این کشور مهاجرت نموده و اقامت آن را دریافت کنید. ویزایی که از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری در این زمینه برای افراد مختلف صادر می‌ شود با توجه به هزینه‌ ی ملک خریداری شده، متفاوت خواهد بود. برخی از شرایطت مهاجرت و اقامت در امارات با خرید ملک عبارتند از:

  • باید بتوانید ثابت کنید هزینه خرید ملک را با وام پرداخت نکرده اید.
  • ملکی که قصد سرمایه گذاری در آن را دارید، باید مسکونی و ساخت آن به اتمام رسیده باشد.
  • سهم شما از ملک خریداری شده بالای 1 میلیون درهم باشد.
  • ملک خریداری شده باید در مناطق آزاد دبی باشد.
  • ملک خود را باید تا 3 سال حفظ کرده و به فروش نرسانید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قیمت ویزای دبی

مهاجرت به امارات از طریق ثبت شرکت

یکی دیگر از روش های مهاجرت به امارات و دبی، ثبت شرکت در این کشور می باشد که این روزها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. ثبت شرکت در کشور امارات مزایای زیادی را از جمله موارد زیر برای افراد به همراه خواهد داشت:

  • عدم نیاز به مدرک تحصیلی و مدرک زبان
  • بدون محدودیت سنی (18 تا 60 سال)
  • عدم نیاز به داشتن شرکت از قبل
  • امکان دریافت اقامت برای همسر و فرزندان

ثبت شرکت در امارات و دبی هم با کفیل و هم بدون کفیل قابل انجام است و مجوز های ثبت شرکت در این کشور به سه دسته بندی کلی تقسیم می شوند:

  • مجوز حرفه ای (Professional License)
  • مجوز تجاری (Commercial License)
  • مجوز صنعتی (Industrial License)

مهاجرت به امارات از طریق تحصیل

از سال 2018 کشور امارات شرایط و قوانینی را برای افراد فراهم نمود تا افراد بتوانند برای تحصیل در مقاطع مختلف در امارات و دبی، برای اخذ ویزای دانشجویی اقدام نمایند. این نوع ویزا اغلب برای دانشجویانی که از سن 18 سال به بالا و سوابق تحصیلی خوبی برخوردار هستند، صادر خواهد شد و مدت آن 5 سال است.

اقامت ورزشی در دبی

مهاجرت از طریق ویزای ورزشی، یکی دیگر از روش‌ های دریافت اقامت و مهاجرت به امارات و دبی محسوب می شود که این روش فقط برای ورزشکاران و افرادی که سوابق ورزشی درخشانی دارند، مناسب خواهد بود. اگر قصد دارید از این طریق برای مهاجرت و اقامت در دبی اقدام کنید، باید بتوانید ثابت کنید که سوابق ورزشی خوبی دارید و می توانید به عنوان یک فرد با استعداد ورزشی بالا به این کشور مهاجرت کنید.

مهاجرت به امارات از طریق تولد فرزند در دبی

یکی دیگر از راه های مهاجرت به امارات و دبی، اقامت از طریق تولد فرزند در این کشور می باشد. تابعیت تولد فرزند در خاک این کشور، طبق قوانین آن مجاز بوده و آن را اصل حق خون می نامند. برخی از شرایط و قوانین مهاجرت و اقامت در امارات از طریق تولد فرزند عبارتند از:

  • نامعلوم بودن والدین
  • پدر و مادر اماراتی
  • پدر نامعلوم و مادر اماراتی

مهاجرت به امارات از طریق ازدواج

یکی دیگر از بهترین راه های مهاجرت به امارات و دبی، مهاجرت از طریق ازدواج می باشد. ازدواج با یک فردی که اهل امارات است و تابعیت این کشور را دارد، می تواند شرایط اخذ اقامت و مهاجرت به این کشور را برای شما فراهم کند. آقایانی که قصد مهاجرت از این طریق را دارند باید دارای استطاعت مالی لازم برای همسر اماراتی خود باشند.

جمع بندی

امروزه افراد به دلایل مختلفی، علاقه مند به مهاجرت به امارات و دبی می باشند. روش های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که در این مقاله به برسی آسانترین راه مهاجرت به امارات و دبی پرداختیم. هر فرد می تواند بسته به شرایط و هدف مهاجرت خود هر یک از روش های ذکر شده را انتخاب نماید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه