کنسرت همایون شجریان - 1

کنسرت همایون شجریان با گروه موسیقی «سیاوش» در دبی

23 فروردین 1401
کنسرت ها

همایون شجریان خواننده کلاسیک و نوازنده تنبک، خواننده ایرانی و گروهش «سیاوش» در دبی کنسرت برگزار می‌کنند.اساتید مهیار طریحی (نوازنده سنتور)، حسین رضایی نیا (نوازنده دف)، آیین مشکاتیان (نوازنده تنبک)، آزاد میرزا پور (نوازنده تار و عود) ازجمله اعضای گروه همایون شجریان هستند. این خواننده خوش‌صدا در نقاط مختلف دنیا ازجمله آمریکا، انگلیس و هلند اجراهای بسیار زیبایی داشته است. با ما همراه باشید تا از اخبار کنسرت همایون شجریان در دبی و گروه سیاوش باخبر شوید.

هزینه سفر به دبی چقدر است؟ (برآورد هزینه) + ارزان ترین زمان سفر به دبی

کنسرت همایون شجریان با گروه موسیقی سیاوش، برای اولین بار دوم ماه می ۲۰۲۲ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱)، در دبی برگزار خواهد شد. دبی دیسکانت سایت ایرانی و معتبر آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچرهای انواع تفریحات دبی می باشد. شما با خرید از این سایت، می توانید یکی از به یادماندنی ترین سفرهای خود را داشته باشید. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

تاریخ کنسرت همایون شجریان

کنسرت همایون شجریان، خواننده ایرانی و گروهش «سیاوش» در روز دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با ۲ ماه may میلادی امسال در دبی کنسرت برگزار خواهد شد. همایون شجریان متولد سال ۱۳۵۴ فرزند محمدرضا شجریان، یکی از خوانندگان سنتی محبوب ایران است. وی از سال ۱۳۷۸ خوانندگی را در کنسرت‌های ایران، اروپا و آمریکا، همراه پدرش آغاز کرد. ماه اردیبهشت (may)  شروع تابستان در دبی با آسمان صاف و رطوبت کم، میانگین دما به حدود ۳۸ درجه سانتی‌گراد، مناسب‌ترین فصل برای گردشگران است. تفریحاتی که باید در ماه می‌ در دبی انجام دهید در زیر لیست شده است:

با انواع تفریحات دبی آشنا شوید | جاهای دیدنی دبی+(دبی گردی)

مکان برگزاری کنسرت

کنسرت همایون شجریان با گروه موسیقی سیاوش در سالن ورد ترید سنتر (World Trade Center) دبی برگزار خواهد شد. وی در این کنسرت علاوه بر خوانندگی، رهبری گروه موسیقی سیاوش را نیز بر عهده دارد. دبی ورد تِرِید سِنتر (مرکز تجارت جهانی دبی) یک مجتمع تجاری در دبی، واقع در طول جاده شیخ زاید در میدان تِرِید سِنتر می‌باشد که دارای ۸ سالن نمایشگاهی، مرکز نمایشگاه بین‌المللی دبی و آپارتمان‌های مسکونی است. سالن این مرکز تجاری امسال میزبان کنسرت همایون شجریان خواهد بود.

سالن ورد ترید سنتر، بزرگ‌ترین سالن سرپوشیده منطقه با سقف ۱۴ متری و بیش از ۹۰۰۰ مترمربع است. در صورتی کافی نبودن فضا، سالن را با میدان فضای باز و حداکثر سه تالار شیخ سعید ترکیب می‌کنند که در آن هنگام ۲۵۰۰۰ مترمربع گنجایش دارد. مرکز تجارت جهانی دبی، ۱۲ کنسرت داشته که در ادامه لیست شده است:

راهنمای جامع سفر به دبی | حمل و نقل – تفریحات – رستوران + خرید سیم کارت

  1. 22 ژانویه 2019 جورج ازرا (George Ezra)
  2. 01 آوریل 2016 آویسی (Avicii)
  3. ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۵ سی ثانیه تا مریخ (Thirty Seconds to Mars)
  4. 24 سپتامبر 2015 الی گولدینگ (Ellie Goulding)
  5. 23 و 26 سپتامبر 2015 –هفته موسیقی دبی الی گولدینگ / سی ثانیه تا مریخ  (Ellie Goulding / Thirty Seconds to Mars)
  6. 10 آوریل 2015 سی ثانیه تا مریخ (Thirty Seconds to Mars)
  7. 26 سپتامبر 2013 ویلیام (will.i.am)
  8. 25 سپتامبر 2013 سمینار تهیه کنندگان کوئینسی جونز / تیمبالند (Quincy Jones Producers Seminar / Timbaland)
  9. 23 نوامبر 2012 گوتی (Gotye)
  10. 16 نوامبر 2012 مافیای خانه سوئد / آکسول / سباستین اینگرسو / استیو آنجلو  (Swedish House Mafia / Axwell / sebastian ingrosso / Steve Angello)
  11. 20 مه 2011 روکست (Roxette)
  12. 21 آوریل 2011 مارون5 (Maroon5)

خرید بلیط کنسرت همایون شجریان

بلیط کنسرت همایون شجریان با گروه موسیقی سیاوش را می‌توانید از سایت معتبر TicketSmarter تهیه نمایید. تیکت اسمارتر یک سایت معتبر باهدف خرید ایمن و مطمئن است که اطلاعات شخصی افراد بر روی آن محافظت می‌شود. همچنین تمامی صندلی‌های فروخته‌ شده در سایت تضمین‌ شده و قانونی هستند.

خرید بلیط کنسرت همایون شجریان با گروه موسیقی «سیاوش» در دبی

قیمت بلیط کنسرت همایون شجریان

شروع قیمت برای کنسرت همایون شجریان با گروه موسیقی سیاوش در دبی با توجه به جایگاه شرکت‌کنندگان دارای قیمت متفاوت خواهد بود. اما کف قیمت از ۳۹۰ درهم امارات که با در نظر گرفتن نرخ ۷ هزار و ۶۰۰ تومانی درهم در ایران، ۲ میلیون و ۹۶۴ هزار تومان می‌باشد، شروع می‌شود. به‌طور معمول، بلیط کنسرت‌های همایون شجریان را می‌توان از ۷۳.۰۰ دلار تا میانگین قیمت ۱۰۶.۰۰ دلار یافت.

لیست برنامه کنسرت های اخیر همایون شجریانلیست برنامه کنسرت های اخیر همایون شجریان

در اوایل دهه ۹۰ گروه موسیقی سیاوش متشکل از اعضای هنرمندی چون مهیار طریحی (نوازنده سنتور)، حسین رضایی نیا (نوازنده دف)، آیین مشکاتیان و آزاد میرزا پور (نوازنده تار و عود) به سرپرستی همایون شجریان، اجراها و برنامه‌های زنده زیادی پیش روی مخاطبین قراردادند. هدف این خواننده نامی تأسیس گروهی بود که آثار هر آهنگساز در آن اجرا و نوازندگان مختلف در آن کنسرت هنرنمایی کنند، به همین علت گروه موسیقی سیاوش، به سرپرستی همایون شجریان تشکیل شد.

بهترین صرافی های دبی [آنلاین/ایرانی] + بانک های ایرانی در دبی

همایون شجریان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز با کمک اعضای هنرمندی چون  مهیار طریحی به عنوان نوازنده سنتور، حسین رضایی نیا برای دف‌نوازی و آیین مشکاتیان در قالب نوازنده تنبک، در کشورهایی مانند هلند، فرانسه و بلژیک برای علاقه‌مندان به حوزه موسیقی و ایرانیان مقیم این مناطق، برنامه اجرا کرده است. همچنین در سال ۱۴۰۰ سه کنسرت مختلف در«۱۹ مارس بروکسل (بلژیک)، ۲۲ مارس لاهه (هلند)، ۲۶ مارس پاریس (فرانسه) توسط همایون شجریان با همراهی گروه موسیقی سیاوش انجام شد.

نتیجه گیری

کنسرت همایون شجریان با گروه موسیقی سیاوش، برای اولین بار دوم ماه می ۲۰۲۲ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱)، در سالن ورد ترید سنتر (World Trade Center) دبی برگزار خواهد شد. ماه اردیبهشت (may)  شروع تابستان در دبی مناسب‌ترین فصل برای گردشگران است که می توانند از انواع تفریحات دبی مانند موزه آینده دبی، تور سافاری، وایلد وادی، سرزمین فراری و … استفاده نمایند.  دبی دیسکانت یکی از سایت‌های ارائه‌دهنده انواع بلیط های تخفیف‌دار دبی و همچنین واچر دبی می‌باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می‌باشد. راه‌های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با مامی‌توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه