پوشش در پارک آبی وایلد وادی دبی - 1

قوانین پوشش در پارک آبی وایلد وادی دبی

پوشش در پارک آبی وایلد وادی دبی: در این پارک آبی گردشگران می توانند از لباس هایی نظیر لباس شنا، بورکینی و بیکینی استفاده نمایند. بورکینی تمامی بدن به جز صورت، کف دست و پاها را خواهد پوشاند و بازی در این پارک را برای بانوان مسلمان امکان پذیر می کند.

  • پوشیدن لباس هایی نظیر لباس خیابانی و لباس زیر ممنوع می باشد.
  • استفاده از لباس های دارای دکمه فلزی و جواهرات سنگین در این پارک مجاز نمی باشد.
  • لباس های گردشگران باید فاقد زیپ، بند و دکمه فلزی باشد تا منجر به آسیب به سایر افراد نشود.
  • استفاده از لنزهای تماسی و عینک آفتابی در هنگام استفاده از بازی های این پارک مجاز نمی باشد.

آیا در سفر به شهر زیبای دبی، پارک آبی وایلد وادی را انتخاب کرده اید، اما از نحوه پوشش در این پارک اطلاعی ندارید؟ در این مقاله ما را همراهی کنید تا با چگونگی پوشش در پارک آبی وایلد وادی آشنا شوید. قطعا تا به حال توصیف پارک های آبی بی نظیر دبی که در قلب کویر قرار گرفته اند، به گوشتان خورده است. طراحی برخی از این پارک ها به حدی منحصر به فرد است که در دسته بهترین پارک های دنیا قرار گرفته اند.

در میان پارک های آبی دبی، پارک وایلد وادی جایگاه ویژه ای داشته و مناسب افرادی است که تشنه هیجان اند. اختصاص دادن بخشی از این پارک به بزرگسالان و یک بخش به کودکان، آن را به یک پارک خانوادگی جذاب تبدیل کرده و گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا جذب کرده است. در این میان نحوه پوشش در این پارک برای برخی بانوان مبهم بوده و آن ها را برای رفتن به این پارک دچار تردید کرده است. اگر شما هم با سوالاتی درباره پوشش در پارک آبی وایلد وادی مواجه شده اید، اصلا نگران نباشید، ما به شما تمامی اطلاعات در این باره را خواهیم داد تا در کنار خانواده یک روز سرشار از هیجان را در این پارک جذاب و بی رقیب بگذرانید. پس ادامه این مطلب را از دست ندهید. با دبی دیسکانت می توانید سفری به دور از دغدغه و نگرانی را تجربه کنید. این سایت علاوه بر دادن اطلاعات کاربردی به هنگام سفر به شهر دبی، ارائه دهنده انواع تورهای دبی و مراکز تفریحی این شهر با تخفیف های عالی می باشد.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید بلیط پارک آبی وایلد وادی را تهیه و قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

پوشش در پارک آبی وایلد وادی دبی - 2

در پارک وایلد وادی دبی چه چیزی بپوشیم؟

وجود بیش از 30 نوع وسیله مختلف بازی در پارک آبی وایلد وادی، قرار داشتن این پارک آبی زیبا رو به روی ساختمان برج العرب و دسترسی آسان به این پارک، آن را در صدر لیست تفریحات گردشگران قرار داده است. البته امکان استفاده از این پارک برای سایر سنین و حتی بانوان باردار و افراد معلول، آن را محبوب تر کرده است. مسئله ای که برخی از بانوان را برای انتخاب این پارک دچار تردید کرده، نحوه پوشش در این پارک است که جای نگرانی ندارد، زیرا در پارک آبی وایلد وادی، امکان استفاده از مایوهای اسلامی وجود داشته و در صورت همراه نداشتن، می توان آن را در بازار مال الغریر یا فروشگاه های پارک وایلد وادی خریداری کرد. در این پارک امکان استفاده از برخی لباس ها که به حفظ حجاب کمک می کنند وجود داشته و در صورت عدم خطر آفرینی آن در وسایل بازی می توان از آن ها برای پوشش کامل استفاده نمود.

تمامی این ویژگی ها پارک آبی وایلد وادی را به یک پارک مناسب برای همه افراد تبدیل کرده است. دلیل ممنوعیت استفاده از برخی لباس ها مانند لباس های گشاد، گیر کردن لباس در وسایل بازی و به خطر افتادن جان فرد می باشد. یکی از امکانات بی نظیری که پارک وایلد وادی برای بانوان در نظر گرفته است، لیدیز نایت می باشد. به این صورت که بانوان می توانند روزهای 5 شنبه از ساعت 8 یا 9 شب الی 1 بامداد از این پارک آبی بی رقیب در دنیا، بدون حضور هیچ مردی استفاده کنند و یک شب هیجان انگیز و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند. بنابراین حتی اگر کمی در انتخاب این پارک تردید داشتید، با وجود لیدیز نایت دیگر مشکلی نخواهد بود. دبی دیسکانت بلیط پارک وایلد وادی را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما گردشگران عزیز قرار داده است. پس از واچرها و بلیط های تخفیف دار این سایت معتبر و ایرانی غافل نشوید. با سپردن تمامی مراحل سفر خود به سایت دبی دیسکانت، سفری مفرح و به دور از دغدغه را تجربه خواهید کرد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین پارک آبی دبی

قوانین پارک آبی Wild wadi برای پوشش

در پارک آبی وایلد وادی افراد ملزم به رعایت مواردی هستند که در ادامه به ذکر آن ها خواهیم پرداخت تا در هنگام بازدید از این پارک با مشکل مواجه نشوید و تجربه به یاد ماندنی را برای خود و همراهانتان به ارمغان آورید. در این پارک آبی گردشگران می توانند از لباس هایی نظیر لباس شنا، بورکینی و بیکینی استفاده نمایند. بورکینی تمامی بدن به جز صورت، کف دست و پاها را خواهد پوشاند و بازی در این پارک را برای بانوان مسلمان امکان پذیر می کند.

  • پوشیدن لباس هایی نظیر لباس خیابانی و لباس زیر ممنوع می باشد.
  • استفاده از لباس های دارای دکمه فلزی و جواهرات سنگین در این پارک مجاز نمی باشد.
  • لباس های گردشگران باید فاقد زیپ، بند و دکمه فلزی باشد تا منجر به آسیب به سایر افراد نشود.
  • استفاده از لنزهای تماسی و عینک آفتابی در هنگام استفاده از بازی های این پارک مجاز نمی باشد.

شایان به ذکر است که بورکینی یا مایواسلامی در این پارک موجود بوده و در صورت همراه نداشتن آن، می توانید از فروشگاه های Wild wadi خریداری نمایید. همچنین در صورت همراه داشتن کودکان نوپا، می توانید از فروشگاه های هدیه وایلد وادی پوشاک شنا را خریداری کنید. همان طور که گفته شد با تهیه بلیط پارک آبی وایلد وادی از سایت دبی دیسکانت در هزینه های خود صرفه جویی کنید و یک روز بی نظیر را در این پارک آبی بگذرانید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قوانین پارک آبی های دبی

بازی های گروهی و خانوادگی در پارک آبی وایلد وادی

پوشش در پارک آبی وایلد وادی دبی

اکنون که با چگونگی پوشش در پارک وایلد وادی آشنا شدید، قصد داریم به معرفی بازی های گروهی در این پارک بپردازیم تا در کنار خانواده از بازی های این پارک لذت ببرید. آیا تا به حال یک روز خود را در کنار اعضا خانواده در پارک آبی گذرانده اید؟ از هیجان استقبال می کنید یا آرامش؟ چه بازی های هیجان انگیز شما را به وجد آورد، چه نیاز به آرامش در میان آب را داشته باشید، پارک آبی وایلد وادی بهترین انتخاب برای شما است. در این پارک همه چیز مهیای ساختن یک روز بی نظیر و به یاد ماندنی برای شما و همراهانتان می باشد. بسیاری از افراد به دنبال بازی های گروهی هستند تا در کنار خانواده لحظات مفرحی را بگذرانند. خوشبختانه در پارک وایلد وادی بازی های متعددی برای این دسته از افراد وجود دارد که در زیر به شرح آن ها پرداخته ایم.

برج سورج: یکی از مفرح ترین بازی های این پارک، برج سورج نام دارد که اگر ادعای شجاعت دارید، حتما باید آن را امتحان کنید. پس از سوار شدن بر یک تیوپ در قالب گروه های 2 تا 5 نفره، بارها و بارها چرخیده می شوید تا نهایتا به درون یک استخر آبی که در پایین برج سورج قرار گرفته است پرتاب شوید. این بازی در کنار خانواده هیجان و لذتی را به شما خواهد داد که تا به حال آن را در هیچ کجای دیگر تجربه نکرده اید. پس با تهیه بلیط از سایت دبی دیسکانت، تجربه این بازی را به خود و خانواده هدیه دهید.

رودخانه جوها: پس از تجربه هیجان انگیز با همراهانتان در برج سورج، لحظاتی را بر روی آب در آرامش سپری کنید. قطعا تیوپ سواری در کنار خانواده و همراهان در رودخانه ای با طول 360 متر و چرخیدن به دور پارک آبی آن هم با وجود آبشارهای متعدد و زیبا در طول مسیر، روز شما را بیش از پیش جذاب خواهد کرد. امکان همراهی کودکان در این تیوپ سواری، این تفریح را برای والدین دلپذیرتر می کند. علاوه بر موارد گفته شده، در پارک آبی وایلد وادی تفریحات متعدد دیگری وجود دارد که می توانید در کنار خانواده و همراهانتان از آن ها بهره مند شوید. با وجود بلیط های تخفیف دار سایت دبی دیسکانت، می توانید بلیط پارک وایلد وادی را با تخفیفات عالی از سایت معتبر و ایرانی تهیه کنید و لذت سفر خود را دو چندان نمایید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: پارک آبی اتلانتیس بهتر است یا وایلد وادی دبی

خرید بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی

قطعا با خواندن این مطلب ابهاماتتان در مورد نحوه پوشش در پارک وایلد وادی برطرف شده و پارک آبی وایلد وادی را در لیست تفریحات خود قرار داده اید. برای تهیه بلیط این پارک ابتدا باید به سایت دبی دیسکانت مراجعه کرده و تعداد بلیط مورد نظر و نوع آن را انتخاب نمایید. سپس بعد از طی کردن مراحل خرید، بلیط خریداری شده به صورت الکترونیکی برای شما ارسال می شود. در هنگام مراجعه به پارک وایلد وادی، باید بارکد روی بلیط را مقابل دستگاه بارکد خوان قرار دهید تا گیت مورد نظر باز شود. در صورت مواجه شدن با هرگونه سوال در زمینه تهیه بلیط این پارک، کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما می باشند.

جمع بندی

در این مطلب به سوالات شما در مورد نحوه پوشش در پارک آبی وایلد وادی پاسخ دادیم تا در هنگام بازدید از این پارک، لباس مناسب را با خود به همراه داشته باشید. همچنین بانوان می توانند از 5 شنبه های لیدیز نایت این پارک بهره مند شوند. فراموش نکنید که با تهیه بلیط های تخفیف دار دبی از سایت دبی دیسکانت، می توانید هزینه های سفر خود را به شهر گران قیمت دبی کاهش دهید و به تفریحات هیجان انگیز بیشتری بپردازید. لازم به ذکر است که دبی دیسکانت از صفر تا صد سفر با شما خواهد بود، بنابراین می توانید از تهیه ویزا تا بلیط تفریحات خود را به دبی دیسکانت بسپارید تا تنها دغدغه شما پیش از سفر تفریحات مهیج پیش رو در دبی باشد.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه