پایان بحران کرونا در امارات متحده عربی - 1

پایان بحران کرونا در امارات متحده عربی

اکتبر 7, 2021
اخبار

امارات متحده عربی جزو نخستین کشورهایی بود که واکسیناسیون عمومی بر علیه بیماری کووید-19 را آغاز کرد و در نهایت نزدیک به یک سال و 10 ماه پس از آغاز این بیماری، چهارشنبه 14 مهرماه 1400 (6 اکتبر 2021)، ولیعهد ابوظبی محمد بن زاید آل نهیان، پایان بحران کرونا در امارات متحده عربی را رسماً اعلام کرد. وی در پست اینستاگرامی خود چنین نوشت: «ما به خوبی از بحران کرونا خارج شدیم در حالیکه تجربه ها و درس های زیادی از آن آموختیم و خداوند را برای بازگشت به زندگی عادی شکرگزار هستیم».

اعلام پایان بحران کرونا در امارات متحده عربی 6

امارات متحده عربی تا زمان اعلام بازگشت به زندگی عادی، حدود 85 درصد از جمعیت خود را به تور کامل واکسینه کرده و آمار مرگ و میر کرونایی خود را نزدیک به صفر رسانده است.

پایان بحران کرونا در امارات متحده عربی - 2

پایان بحران کرونا در امارات متحده عربی - 3

پایان بحران کرونا در امارات متحده عربی مصادف شده با بازگشایی درب های این کشور به سوی گردشگران بین المللی تا این کشور صنعت توریسم خود را بار دیگر به اوج بازگرداند. آمارها نشان می دهد امارات در سال 2019 میلادی و پیش از شروع همه گیری بیماری کووید-19، بالغ بر 16 میلیون گردشگر داشته و حال نوبت آن رسیده تا بار دیگر جایگاه واقعی گردشگری خود را باز پس گیرد.

پایان بحران کرونا در امارات متحده عربی - 4

در حال حاضر شهروندان ایرانی می توانند بدون نیاز به گواهی واکسن و تنها با نتیجه منفی تست پی سی آر به دبی سفر کنند. در زمان ورود مسافرین به فرودگاه دبی، یک تست پی سی آر رایگان نیز در فرودگاه از آنها گرفته می شود که نتیجه آن همان روز برای آنان ارسال می شود. اما برای سفر به ابوظبی شرایط کمی متفاوت است و تزریق دو دوز واکسن مورد تایید کشور امارات نیز مورد نیاز می باشد. واکسن های مورد تایید کشور امارات سینوفارم، فایزر، اسپوتنیک وی، آسترازنکا/آکسفورد، مدرنا و سینوواک می باشد.

شما بازدید کنندگان وبسایت DubaiDiscount می توانید با خیالی آسوده به شهر دبی سفر کنید و با استفاده از تخفیفات ما سفری کم هزینه و پرخاطره را تجربه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه