هزینه تاکسی در دبی - 1

هزینه تاکسی در دبی: قیمت کرایه تاکسی در دبی

اگر قصد سفر به دبی دارید، بهتر است پیش از سفر اطلاعاتی در زمینه هزینه های حمل و نقل کسب کنید. پرتکرارترین سوالی که برای گردشگرانی که می خواهند به دبی سفر کنند پیش می آید این است که هزینه تاکسی در دبی چقدر است؟ دبی یکی از محبوب ‌ترین مقاصد سفر برای ایرانیان است و جدید‌ترین و پیشرفته ترین سازه ‌های دنیا را در خود جای داده است.

به طور کلی هنگام رسیدن مسافر به مقصد، هزینه سفر براساس اطلاعات دستگاه تاکسی متر، مشخص خواهد شد. هزینه متوسط یک سفر با تاکسی در دبی بین ۲۰ تا ۵۰ درهم امارات (حدود ۵ تا ۱۳ دلار) در شهر است و هزینه تاکسی بین شهری ممکن است بیشتر از این باشد. لازم به ذکر است که هزینه ورود به تاکسی نیز 3 درهم می ‌باشد. یعنی علاوه بر هزینه محاسبه شده توسط تاکسی متر، شما 3 درهم تنها به عنوان ورودی پرداخت خواهید کرد.

ممکن است گردشگران بسیاری قصد مشاهده مکان های مختلف را داشته باشند، به همین دلیل قصد داریم در این مطلب درباره کرایه تاکسی صحبت کنیم؛ چراکه موضوع کرایه تاکسی در شهر دبی موضوعی است که تاثیر مستقیم بر هزینه‌های سفر دارد و همه مسافران دغدغه کسب اطلاعات در خصوص این موضوع را دارند.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

هزینه تاکسی در دبی - 2انواع تاکسی ها در دبی

سیستم تاکسیرانی در دبی گستره است و برای شما این امکان را فراهم می آورد که تقریبا تمام مسیرهای شهر دبی را با تاکسی طی کنید. در ادامه، انواع تاکسی های دبی به همراه رنگ سقف آن ها که وجه تمایز تاکسی ها از یکدیگر می باشد را مشاهده می کنید:

  • تاکسی عرب | سبز
  • تاکسی خودرو | آبی
  • تاکسی دبی | قرمز
  • تاکسی مترو | نارنجی
  • تاکسی ملی | زرد

همچنین در شهر دبی تاکسی هایی با سقف صورتی نیز مشاهده می کنید که ویژه بانوان بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای تردد بانوانی است که به تنهایی به دبی سفر می کنند. این تاکسی ها، امنیت بسیار بالایی دارند.

تاکسی ‌های ویژه افراد معلول و ویلچری در دبی

یکی از ابتکارات جدید و جالبی که شرکت تاکسی دبی در اوایل سال 2019 آغاز کرد، ایجاد تاکسی ‌هایی بود که افراد دارای معلولیت می توانند به صورت رایگان سوار شوند. مجهز بودن به رمپ‌ های تخصصی و بالابرهای صندلی، از جمله ویژگی های تمام وسایل نقلیه این گروه از تاکسی‌ ها هستند. علاوه بر این برای اطمینان از ایمنی همه مسافران دارای معلولیت، رانندگان این تاکسی‌ ها برای کمک به افراد، آموزش دیده ‌اند.

هزینه تاکسی در دبی - 3تاکسی اینترنتی در دبی

شرکت بین المللی تاکسی اینترنتی اوبر که اپلیکیشن آن در تمام دنیا در حال خدمت رسانی است، در شهر دوبی نیز قابل دسترس بوده و به گردشگران و شهروندان این شهر ارائه خدمات می‌ کند. به همین جهت به عنوان یکی از راحت ترین روش های درخواست تاکسی، شما گردشگران ایرانی عزیز می ‌توانید توسط این اپلیکیشن اقدام به اخذ تاکسی کنید و از جاهای دیدنی دبی دیدن نمایید. Careem نیز مانند اوبر یکی از تاکسی های اینترنتی قابل دسترس در دبی است که از طریق برنامه های تلفن هوشمند قابل استفاده خواهد بود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اپلیکیشن تاکسی در دبی

هزینه تاکسی در دبی چقدر است؟

هزینه تاکسی در دبی به عوامل مختلفی از جمله میزان مسافتی که مسافر طی می‌ کند، زمان سفر و میزان مصوب هزینه تاکسی در دبی بستگی دارد. تمامی تاکسی ‌هایی که در دبی فعالیت می‌ کنند، موظف به داشتن تاکسی متر هستند. دریافت هزینه بیش از حد تعیین شده توسط تاکسی متر از مسافر به ندرت اتفاق می‌افتد و اکثرا طبق استاندارد‌های تصویب شده، هزینۀ سفر پرداخت می‌ شود. به طور کلی هنگام رسیدن مسافر به مقصد، هزینه سفر بر اساس اطلاعات دستگاه تاکسی متر، مشخص خواهد شد. هزینه متوسط یک سفر با تاکسی در دبی بین ۲۰ تا ۵۰ درهم امارات (حدود ۵ تا ۱۳ دلار) در شهر است و هزینه تاکسی بین شهری ممکن است بیشتر از این باشد. لازم به ذکر است که هزینه ورود به تاکسی نیز 3 درهم می ‌باشد. یعنی علاوه بر هزینه محاسبه شده توسط تاکسی متر، شما 3 درهم تنها به عنوان ورودی پرداخت خواهید کرد. از آنجایی که این ارقام با توجه به  ارز روز بیان شده، ممکن است در زمان سفر شما به کشور امارات، ارقام متفاوت باشد، بنابران بهتر است قبل از سفر، نسبت به این موضوع بررسی لازم را انجام دهید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قیمت تاکسی فرودگاه در دبی چقدر است؟

هزینه تاکسی در دبی - 4اجاره خودرو در دبی

اگر به اجاره ماشین در دبی فکر می کنید، این می تواند بهترین ایده ای باشد که تا به حال داشته اید، چراکه سفر شما به دبی را از بسیاری جهات بهبود می بخشد. اجاره خودرو در دبی مزایای زیادی دارد که عدم اتلاف زمان و کاهش هزینه ها به میزان قابل توجه و همچنین عدم نیاز به شناخت دقیق شهر و سیستم های حمل و نقل، از جمله این مزایا هستند. اجاره خودرو در دبی فرصتی برای شما فراهم می‌ کند تا ضمن پس ‌انداز سرمایه خود، با آرامش بیشتری به گردش در این شهر بپردازید. برای اطلاعات کامل درباره مدارک مورد نیاز و قیمت رنت خودرو به لینک زیر مراجعه کنید.

آیا اجاره خودرو در دبی مقرون به‌ صرفه است؟

اجاره خودرو از نظر گشت ‌و گذار راحت و ایمن در دبی در مقایسه با استفاده از تاکسی بسیار بهتر است. اجاره روزانه، هفتگی و ماهانه خودرو برای ساکنین این شهر به جای خرید آن، راهی به ‌صرفه برای گردش در سطح شهر دبی است، چرا که با انجام این کار سرمایه شما هم پس‌ انداز خواهد شد. اجاره خودرو نسبت به کرایه تاکسی هم بسیار باصرفه ‌تر است. قیمت کرایه تاکسی در این شهر بسیار بالاست؛ به طوریکه برای طی کردن مسافت فرودگاه تا نزدیک ‌ترین هتل‌ های دبی، باید به طور تقریبی مبلغی حدود 100 درهم به عنوان کرایه پرداخت کنید. از سوی دیگر با همین مبالغ می ‌توانید یک روز کامل خودرو دلخواه خود را در اختیار داشته باشید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اجاره خودرو در دبی با صرفه تر است یا کرایه تاکسی؟

هزینه تاکسی در دبی - 5جمع بندی

شبکه تاکسی های دبی کاملا گسترده است که با بالاترین سطح استانداردهای کیفیت حمل و نقل مطابقت دارند. گردشگران می توانند بدون نگرانی در مورد امنیت در دبی از تاکسی استفاده کنند. با این حال نمی توان از حس مستقل بودن و لذت رانندگی در دبی صرفه نظر کرد. گرشگران می توانند با سنجیدن شرایط خود، بهترین راه را برای حمل و نقل خود در دبی انتخاب کنند. در این سایت، انواع بلیط های تفریحات دبی و تورهای مختلف با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. اگر قصد سفر و یا مهاجرت به دبی را دارید، می توانید سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه