مهاجرت به دبی - 1

مهاجرت به دبی: بهترین روش مهاجرت ایرانیان به امارات

ژوئن 26, 2022
سایر مطالب

بهترین روش مهاجرت به امارات و مهاجرت به دبی چیست؟ برای اطلاع از شرایط جدید مهاجرت به دبی و متناسب ترین روش اقامتی با توجه به شرایط خود، شما را دعوت می کنیم به ادامه این مطلب توجه بفرمایید. امارت متحده عربی یکی از بهترین و رویایی ترین کشور ها برای مهاجرت، تجارت و کسب و کار می باشد.

کسانی که مایل به اقامت قانونی بیش از 90 روز در امارات متحده عربی با ویزای توریستی و همچنین عبور از مرز بدون محدودیت هستند، باید تابعیت محلی یا ویزای اقامت امارات را داشته باشند. دریافت اقامت امارات راحت ترین گزینه برای خارجی ها در این کشور است، زیرا ویزای اقامت به طور کامل تمام نیازهای خارجی هایی را که برای مدت طولانی در این کشور اقامت دارند، پوشش می دهد. اخذ اقامت در امارات را می توان از راه های مختلفی دریافت کرد. در ادامه ی این مقاله از سایت دبی دیسکانت شرایط مهاجرت به دبی و راه های مهاجرت به امارات را بررسی خواهیم کرد.

شما می توانید برای اطلاع از شرایط مهاجرت به دبی و آشنایی با بهترین روش‌های مهاجرت ایرانیان به دبی متناسب با شرایط خود، با مشاورین دبی دیسکانت در ارتباط باشید. (راه های ارتباطی: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی).

اقامت دبیشرایط مهاجرت به دبی

دبی پایتخت تجاری امارات، شهری است که مصمم است سنت خود را حفظ کند و در عین حال با سرعتی سرسام ‌آور برای پذیرش نوآوری و فناوری رقابت می‌کند. دبی یک شهر بین المللی است و عمدتاً توسط مهاجران اشغال شده است، این شهر برخی از بهترین مشاغل و فرصت های شغلی در سطح جهانی را در خود جای داده است. دبی، مانند جاهای دیگر کشور امارات، دارای اداره تابعیت و اقامت است. همچنین از آن به عنوان اداره کل اقامت و امور خارجه یاد می شود که مسئولیت مهاجرت و ویزا را بر عهده دارد. اکثریت کسانی که قبلاً در دبی اقامت دارند خارجیانی هستند که دارای مجوز اقامت دبی هستند. ویزای اقامت دبی فقط برای مدت محدودی معتبر است و باید هر سال یا هر دو یا سه سال یکبار به روز شود. اکثر مهاجران برای کار به دبی می آیند، به همین دلیل است که کارفرمایان آنها تمام درخواست های ویزا را مدیریت می کنند. شرایط اقامت دبی برای افراد مختلف متفاوت می باشد که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم. شما می توانید برای اطلاع از شرایط مهاجرت به دبی و آشنایی با بهترین روش‌های اقامت دبی متناسب با شرایط خود، با مشاورین دبی دیسکانت در ارتباط باشید. (راه های ارتباطی: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی).

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: مراحل اخذ ویزای دبی

شرایط اقامت دبیراه های مهاجرت به دبی

اگر قصد مهاجرت به امارات و شهر دبی را دارید راه های مختلفی برای مهاجرت و اخذ ویزا پیش روی شما قرار دارد که می توانید بسته به شرایط و بودجه ی خود هر یک از آنها را انتخاب نمایید. رایج ترین راه های مهاجرت به دبی عبارتند از:

مهاجرت به امارات از طریق کار

امارات متحده عربی، به دلیل شرایط ویزای نسبتا ساده در مقایسه با کشورهای اطراف در خاورمیانه، مقصدی محبوب برای مهاجران است و همین موضوع این کشور را به گزینه ای عالی برای شرکت هایی تبدیل می کند که در سطح بین المللی در حال گسترش هستند. با این حال، مانند هر کشور دیگری، شرایط خاصی وجود دارد که باید در مورد مهاجرت، ویزای اقامت و مجوزهای کار رعایت شود. در امارات یک نوع مجوز کار وجود دارد که این مجوز کار اغلب به عنوان کارت کار شناخته می شود. با این حال، کارمندان باید ویزای ورود، ویزای اقامت و کارت شناسایی امارات را قبل از درخواست مجوز کار دریافت کنند. شرایط لازم برای دریافت ویزای کار امارات به شرح زیر می باشد: برای دریافت ویزای اقامت در امارات، کارمندان به مدارک زیر نیاز دارند:

  • پاسپورت معتبر و فتوکپی آن
  • عکس های پاسپورت
  • کارت شناسایی امارات
  • مجوز ورود از وزارت کار
  • نتایج یک غربالگری پزشکی
  • کپی کارت شرکت از طرف کارفرما
  • کپی پروانه بازرگانی شرکت

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اخذ اقامت دو ساله امارات

مهاجرت به امارات از طریق کارمهاجرت به دبی با سرمایه گذاری

یکی دیگر از راه های مهاجرت و اخذ اقامت دبی سرمایه گذاری می باشد. افرادی که دارای شرایط سرمایه گذاری در دبی می باشند می توانند از طریق خرید ملک یا راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت برای اخذ ویزای دبی اقدام نمایند. با ما همراه باشید تا شرایط اقامت دبی از طریق خرید ملک و اقامت دبی از طریق ثبت شرکت را باهم بررسی نماییم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: شرایط اقامت در دبی برای ایرانیان

اقامت دبی با سرمایه گذاریمهاجرت به دبی از طریق خرید ملک

اقامت دبی از طریق خرید ملک به صرفه ترین راه برای دریافت اجازه اقامت در امارات برای اتباع کشورهای خارجی است. در این شرایط ویزا به مدت سه سال صادر می شود، اما این اجازه اقامت تنها زمانی که شما ملک کامل شده، خریداری کنید صادر می شود. از املاک خارج از طرح نمی توان به عنوان دلیلی برای درخواست اجازه اقامت استفاده کرد. املاک و مستغلات را می توان با پول نقد یا با وام مسکن صادر شده توسط یک بانک محلی خریداری کرد. شرایط اقامت دبی از طریق خرید ملک به شرح زیر می باشد:

  • برای دریافت ویزای سه ساله، باید املاک و مستغلات به ارزش حداقل 750000 درهم خریداری کنید.
  • برای درخواست ویزای پنج ساله، باید خانه ای به ارزش 5 میلیون درهم خریداری کنید.
  • ویزای ده ساله برای کسانی که در کشور امارات سرمایه گذاری به مبلغ 10 میلیون درهم کرده اند، در دسترس خواهد بود.

اقامت دبی از طریق خرید ملکمهاجرت به دبی از طریق ثبت شرکت

با ثبت شرکت در دبی، شما واجد شرایط درخواست اقامت بدون مالیات در دبی خواهید بود که به شما این امکان را می دهد که بدون مالیات در کل امارات متحده عربی اقامت داشته باشید. از آنجایی که امارات هیچ گونه مالیات شرکتی یا درآمدی اعمال نمی کند، شما از یک محیط کاملاً معاف از مالیات بهره مند خواهید شد. برای ثبت شرکت در دبی و راه اندازی کسب و کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  • جمع آوری و ارائه مستندات
  • اخذ مجوز تجارت در دبی
  • اقدام برای اخذ ویزا
  • افتتاح حساب بانکی برای شرکت

اقامت دبی از طریق ثبت شرکت1مهاجرت به دبی از طریق تحصیل

یکی از راه های پرطرفدار برای مهاجرت به دبی مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. دانشجویان بین المللی یا علاقه مندان به کارآفرینی می توانند در دانشگاه های برجسته امارات ثبت نام کنند. همه دانشگاه های مشهور چندین رشته ی مختلف در تمام مقاطع را  ارائه می دهند.  شرایط ویزای دانشجویی و تحصیلی امارات متحده عربی عبارتند از:

  • داشتن حداقل 18 سال برای ثبت نام دانشگاه یا کالج امارات متحده عربی
  • برای گرفتن ویزای سال اول، داوطلب باید نامه رسمی از دانشگاه یا کالج ثبت نام شده خود دریافت کند که شامل موارد زیر می باشد:
  • قبولی در آزمون آمادگی جسمانی پزشکی
  • حامی ویزا، یا خود دانشگاه یا یکی از والدین یا خویشاوندان
  • تایید اداره کل اقامت و امور خارجی مربوطه (GDRFA)

معمولاً ویزای تحصیلی حدود 15 تا 20 روز طول می کشد تا آماده شود. با این حال، این بستگی به دانشگاه مورد نظر دارد. دانشجویان بین المللی همچنین این گزینه را دارند که پردازش سریع را انتخاب کنند که هزینه آن بیشتر از هزینه های پردازش عادی است. تحت پردازش سریع، دانشجویان می توانند ویزای دانشجویی امارات را در مدت 10 روز دریافت کنند. شما می توانید برای اطلاع از شرایط مهاجرت به دبی و آشنایی با بهترین روش‌های اقامت دبی متناسب با شرایط خود، با مشاورین دبی دیسکانت در ارتباط باشید. (راه های ارتباطی: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی).

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: آسان ترین راه مهاجرت به امارات

مهاجرت به دبی از طریق تحصیلاقامت ورزشی در امارات

این روزها برخی ورزشکاران علاقه مند به مهاجرت به کشورهای دیگر از جمله امارات برای ادامه ی حرفه خود می باشند. امارات یکی از کشور های فعال در زمینه ورزش می باشد و از همین رو یکی از مقاصد مناسب برای مهاجرت ورزشکاران محسوب می شود. کشور امارات با ارائه خدمات ورزشی فوق العاده ای نظیر ساخت ورزشگاه های بزرگ، تربیت مربی های حرفه ای و … زمینه مناسبی را برای مهاجرت ورزشکاران مهیا می کند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قیمت ویزای دبی

اقامت ورزشی در اماراتاقامت از طریق تولد فرزند در امارات

برای اقامت از طریق تولد فرزند در امارات ساکنان حداکثر 30 روز فرصت دارند تا تولد فرزند خود را در امارات ثبت کنند. اگر پدر و مادر از ملیت های مختلف باشند، فرزند تابعیت پدر را می پذیرد. برای پردازش شناسنامه، یکی از والدین باید مدارک شناسایی زیر را به بیمارستان محل تولد کودک یا به مقامات بهداشتی مربوطه در امارات ارائه کند:

  • گواهی ازدواج ترجمه شده به زبان عربی در صورتی که به زبانی غیر از عربی باشد
  • کپی و اصل گذرنامه و ویزای اقامت زن و شوهر
  • جزئیات اعلان تولد از بیمارستان
  • خلاصه ترخیص از بیمارستان

ساکنان 120 روز از زمان تولد فرزند خود فرصت دارند تا اسناد رسمی شامل شناسنامه، گذرنامه، شناسه امارات و ویزای نوزادان تازه متولد شده خود را تنظیم کنند. اگر ویزای اقامت ظرف 120 روز نهایی نشود، برای هر روز در مدت 120 روز هزینه ای معادل 100 درهم دریافت می شود و نوزاد اجازه خروج از کشور را نخواهد داشت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

اقامت از طریق تولد فرزند در اماراتاقامت امارات از طریق ازدواج

یکی از روش های مهاجرت و اخذ اقامت امارات، ازدواج می باشد. شرایط مهاجرت و اخذ اقامت امارات از طریق ازدواج در کشور امارات بسیار خاص و متفاوت از کشورهای دیگر جهان می باشد و افرادی که قصد ازدواج در امارات را دارند باید تماما مدارک لازم را تهیه نمایند و شرایط ازدواج در امارات را مهیا کنند.

اقامت امارات از طریق ازدواجمهاجرت به دبی از طریق پناهندگی

برای اقامت در کشور امارات و شهر دبی، مهاجرت از طریق پاهندگی از طرف هیچ وکیل، مشاور و افراد متخصص دیگری توصیه نمی شود، زیرا به طور کلی این کشور پناهنده پذیر نمی باشد. مهاجرت از طریق پناهندگی یک روش بسیار خطرناک و ریسکی می باشد که عملا بدترین روش برای مهاجرت به دبی محسوب می شود. با این حال افرادی هستند که به هر دلیلی ممکن است این روش را برای مهاجرت انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که کشور امارات اغلب به پناهندگان تابعیت و اقامت امارات را نمی دهد، بلکه به عنوان یک کشور واسط آن ها را در مکان های مخصوص نگهداری و به کشور ثالث می فرستد.

مهاجرت به دبی از طریق پناهندگیمهاجرت به دبی برای پزشکان

مهاجرت پزشکان به دبی یکی از بهترین روش ها و فرصت ها برای مهاجرت پزشکان ایرانی می باشد. شهر دبی دارای مراکز درمانی، بیمارستان ها و … بسیار مجهز و عالی می باشد که از همین رو مکان بسیار مناسبی برای کار پزشکان محسوب می شود. یکی دیگر از مزایای مهاجرت پزشکان به دبی، درآمد و حقوق بالای پزشکان در این شهر می باشد.

مهاجرت به دبی برای پزشکانشرایط مهاجرت پرستار به دبی

تحصیل و کارهای پزشکی و پیرا پزشکی مانند همه ی کشورها در کشور امارات و شهر دبی از شرایط و درآمد خوبی برخوردار می باشد. پرستاری نیز یکی از رشته ها و شغل هایی است که در این شهر، شغل پر درآمدی محسوب می شود. مهاجرت از طریق کار برای پرستاران و پزشکان ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما باید بدانید که این روش یکی از بهترین روش های مهاجرت به دبی می باشد. یکی از شرایط مهم برای مهاجرت پرستاران به دبی، تسلط کامل افراد به زبان عربی می باشد. راه های ارتباطی و “مشاوره رایگان” با کارشناسان دبی دیسکانت: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی

شرایط مهاجرت پرستار به دبیشرایط مهاجرت دبی برای ایرانیان

اگر قصد مهاجرت به دبی را دارید احتمالا این سوال ها برای شما ایجاد شده است که آیا ایرانیان می توانند در دبی تحصیل یا کار کنند؟ آیا اخذ تابعیت و اقامت دبی برای ایرانیان ممکن است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال ها باید با شرایط مهاجرت دبی آشنا شوید و آنها را به خوبی بررسی نمایید. راه های زیادی از جمله مواردی که در بالا ذکر کردیم برای مهاجرت به دبی وجود دارد. پاسپورت امارات رنک 1 جهانی را دارد و از این رو اخذ اقامت این کشور کار آسانی برای مهاجرین نخواهد بود. هر فرد با توجه به شرایط خود می تواند از هر یک از روش ها برای مهاجرت به دبی استفاده نماید، اما باید قبل از اقدام به مهاجرت طور کامل با شرایط آن روش آشنایی داشته باشد. شما می توانید برای اطلاع از شرایط مهاجرت به دبی و آشنایی با بهترین روش‌های اقامت دبی متناسب با شرایط خود، با مشاورین دبی دیسکانت در ارتباط باشید. (راه های ارتباطی: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی).

شرایط مهاجرت دبی برای ایرانیانمدارک لازم برای اقامت دبی

مدارک لازم برای هر یک از روش های مهاجرت به دبی با دیگری متفاوت می باشد. افرادی که قصد مهاجرت دارند ابتدا باید نسبت به شرایط خود یکی از روش های مهاجرت به دبی را انتخاب نمایند، سپس بسته به شرایط آن روش برای ارائه مدارک لازم اقدام کنند. شما می توانید برای اطلاع از شرایط مهاجرت به دبی و آشنایی با بهترین روش‌های اقامت دبی متناسب با شرایط خود، با مشاورین دبی دیسکانت در ارتباط باشید. (راه های ارتباطی: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی).

مدارک لازم برای اقامت دبیمزایای اقامت دبی

زندگی در کشور امارات و شهر دبی مزایای زیادی را برای مهاجران به همراه خواهد داشت. برخی از مزایای زندگی در دبی عبارتند از:

  • شهر دبی شهری ایده آل برای محصلان محسوب می شود و از سطح علمی بالایی برخوردار است، زیرا از بروزترین سیستم های آموزش و پرورش استفاده می کنند.
  • کیفیت و شرایط زندگی در دبی از سطح بالایی برخوردار است از این رو مردم در این شهر در رفاه و شرایط ایده آل زندگی می کنند.
  • یکی دیگر از مزایای زندگی در شهر دبی وجود وسایل حمل و نقل بسیار باکیفیت و مقرون به صرفه ی این شهر می باشد.
  • شهر دبی یکی از امن ترین شهرهای دنیا می باشد و آمار جرم و جنایت در این شهر بسیار پایین می باشد.
  • کسب و کار و هر چیز دیگری در شهر دبی نیاز به پرداخت مالیات ندارد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: نقشه مترو دبی

مزایای اقامت دبیهزینه زندگی دبی

هزینه زندگی دبی مانند ایران و دیگر شهرها و کشورهای مختلف جهان بسته به این که قصد اقامت در کدام نقطه ی شهر را دارید متغیر خواهد بود. عوامل دیگری نیز وجود دارند که بر هزینه ی اقامت شما در دبی موثر خواهند بود. به طور کلی موارد زیر از جمله عواملی می باشند که بر هزینه های اقامت دبی تاثیر گذار هستند و به طور میانگین برای یک نفر با اجاره یک واحد کوچک حدود 5000 درهم خواهد بود.

  • منطقه ی اقامت شما
  • نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی
  • فضای انتخابی شما برای اقامت (آپارتمان یا ویلا و …)
  • متراژ مکان انتخابی شما

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: خرید سیم کارت در دبی

هزینه اقامت دبیچگونه اقامت دبی بگیریم؟

در ابتدا باید بدانید که چیزی به نام اقامت دائم امارات وجود ندارد و اغلب اقامت 3 ساله به مهاجران داده می شود و سپس باید آنها را تمدید کنید. امارات جزو آن دسته کشورهایی می باشد که در زمینه اعطای پاسپورت سخت گیری های خاص خود را دارد. با توجه به روش های موجود برای اخذ اقامت دبی باید مدارک لازم را در زمان تعیین شده به مراکز مورد نظر ارائه دهید. شما می توانید برای اخذ اقامت دبی با مشاورین دبی دیسکانت در ارتباط باشید. (راه های ارتباطی: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی).

جمع بندی

همانطور که می دانید دبی یکی از شهرهای بسیار زیبا و مجلل خاورمیانه می باشد که زندگی در این شهر از سطح رفاه بالایی برخوردار می باشد که از این رو هر ساله مهاجران زیادی برای اقامت به این شهر در تلاش هستند. روش های مختلفی برای مهاجرت به امارات وجود دارد که شما باید بسته به شرایط خود هر یک از آنها را انخاب نمایید. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه