دبی دیسکانت

معرفی چشم نواز ترین هتل های چهار ستاره دبی

هتل های 4 ستاره دبی همچون هتل های 5 ستاره دبی جزء بهترین اقامتگاه ها برای زوج ها، خانواده ها و افرادی هستند که در جستجوی اقامتی لوکس و به یاد ماندنی در این کشور جذاب و دیدنی می باشند. صنعت هتلداری دبی در حال پیشرفت سریع در ابعادی وسیع است، به طوری که هم اکنون شاهد تعدد هتل های 4 ستاره در آن هستیم. اگر برای گذراندن تعطیلات و داشتن یک اوقات فراغت به یاد ماندنی قصد سفر به دبی را دارید، دست نگه دارید. پیشنهاد می کنیم از بین هتل هایی که در ادامه معرفی می شوند، محل اقامت خود را انتخاب کنید.

هتل های 4 ستاره دبی چه ویژگی هایی دارند؟

هتل های 4 ستاره دبی خدمات و امکانات سطح بالا به مسافران ارائه می کنند. از جمله خدمات هتل های 4 ستاره در دبی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

علاوه بر موارد ذکر شده تنوع اتاق ها نیز در این هتل ها بسیار زیاد است. طراحی داخلی آنها مطابق با مدرن ترین معماری های روز دنیاست. در ادامه با برخی از این هتل ها و خدماتشان بیشتر آشنا می شویم.

هتل آلوفت دبی

هتل آلوفت دبی، یکی از هتل های 4 ستاره دبی بوده که در مجاورت خور دبی واقع شده است. این هتل دارای ۱۰۰ متر فاصله از سیتی سنتر دیره و سه کیلومتر از فرودگاه بین ‌المللی دبی می باشد. هتل آلوفت دبی کریک نوساز بوده و حدود بیش از ۱۰ طبقه دارد. همچنین با بیش از ۳۰۰ اتاق میزبان گردشگرانِ سراسر دنیا می باشد. آلوفت کریک به عنوان یک هتل محبوب میان زوج های جوان امتیاز دهی شده است. از این رو برای ماه عسل به کسانی که به داشتن ویو به سمت شهر دبی یا دریا اهمیت می دهند، پیشنهاد می‌ شود.

ویژگی‌های هتل آلوفت دبی کریک چیست؟

معرفی چشم نواز ترین هتل های چهار ستاره دبی - 1

هتل ویدا کریک هاربر دبی

هتل ویدا کریک هاربر یکی از هتل های 4 ستاره دبی نزدیک به خور دبی است. این هتل با داشتن ۲۸۶ اتاق و سوئیت، امکاناتی از جمله اینترنت رایگان، مینی ‌بار و رستوران ‌های متنوع دارد. از این رو انتخابِ مطلوبی برای اقامت در دبی محسوب می ‌شود. هزینه‌ی اقامت در هتل ویدا کریک هاربر دبی نسبت به سایر هتل ها کمتر است. امکانات رفاهی آن، این هتل را به گزینه مناسبی برای سفرِ زوج ‌های جوان تبدیل می‌کند.

ویژگی‌های هتل ویدا کریک هاربر دبی چیست؟

هتل جوورا دبی

هتل جوورا دبی (Gevora Hotel) واقع در جاده شیخ زاید دبی، به عنوان بلندترین هتل جهان شناخته می ‌شود. این هتل با داشتنِ ۵۲۸ اتاق لوکس، سوئیت و امکاناتی همچون وای‌ فای رایگان، پنج رستوران با غذاهای متنوع، استخر، جکوزی و باشگاه ورزشی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می ‌دهد.

ویژگی‌های هتل جوورا دبی چیست؟

هتل منزیل داون تاون بای ویدا دبی

هتل منزیل داون تاون بای ویدا دبی، یکی از هتل های 4 ستاره دبی در منطقه Sheikh Mohammed Bin Rashid Boulevard دبی است. این هتل با داشتن ۱۹۷ اتاق و امکاناتی همچون اینترنت رایگان، رستوران‌های متنوع، استخر روباز و باشگاه ورزشی یکی از بهترین گزینه های پیش روی مسافران برای اقامتی آسان و بی دغدغه می باشد. هتل منزیل داون تاون بای ویدا دبی با موقعیت مکانی عالی و امکانات مناسب، گزینه ای ایده‌آل برای زوج‌ها و مسافرانی است که به دبی سفر می‌کنند.

ویژگی‌های هتل منزیل داون تاون بای ویدا دبی چیست؟

هتل استودیو وان دبی

هتل استودیو وان دبی، یکی از هتل های 4 ستاره دبی در منطقه استودیو سیتی است. این هتل با داشتن ۱۴۱ اتاق، سوئیت و امکاناتی همچون اینترنت رایگان، رستوران با منوی متنوع، استخر روباز و امکانات رفاهی یکی دیگر از اقامتگاه های برتر این کشور می باشد. هتل استودیو وان برای افرادی که به دبی سفر می‌کنند و به دنبال اقامتی با هزینه معقول هستند، مناسب ترین گزینه محسوب می شود.

ویژگی‌های هتل استودیو وان دبی چیست؟

قیمت هتل های دبی 4 ستاره، 3 و 2 ستاره

قیمت هتل های دبی 4 ستاره به روز و لحظه‌ی رزرو وابسته اند. میانگین قیمت ها را در جدول زیر آورده ایم. این اطلاعات بینش دقیق تری از میزان بودجه لازم برای اقامت در هتل های دبی به شما می دهند.

هتل های 1 الی 2 ستاره30 تا 105 دلار
هتل های 3 ستاره39 الی 255 دلار
هتل های 4 و 5 ستاره47 الی 274 دلار

سخن آخر، هتل های 4 ستاره دبی را چگونه رزرو کنیم؟

در این مطلب به بررسی هتل های 4 ستاره دبی پرداختیم. از آنجایی که برای اغلب ایرانیان امکان رزرو این هتل ها از طریق پرداخت بین المللی امکان پذیر نیست، سایت بوکینگ مفتخر است اعلام کند که خدمات رزرو هتل در تاریخ انتخابی مسافران گرامی را به آنها ارائه می‌نماید. شما می توانید با مراجعه به سایت بوکینگ، انتخاب هتل مورد نظرتان (مثلا رزرو هتل جوورا دبی) آن را در یک بازه زمانی مشخص برای خود و همراهان تان رزرو کنید. به علاوه، در بوکینگ امکان مقایسه قیمت ها، بررسی اتاق های خالی هتل های داخلی و خارجی و … به صورت آنلاین و لحظه ای وجود دارد.

خروج از نسخه موبایل