مرکز خرید برجمان دبی - 1

مرکز خرید برجمان دبی BurJuman

مرکز خرید برجمان دبی که در بر دبی واقع شده است، یک مقصد خرید محبوب و مکانی برای خانواده‌ ها و دوستان است تا بخشی از اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. مجموعه هیجان انگیز رویدادها، فعالیت ها و کارهایی که می توانید در مرکز خرید برجمان انجام دهید، آن را به یکی از 10 مرکز خرید برتر دبی تبدیل کرده است. آیا نمی دانید در مرکز خرید برجمان به جز خرید چه باید کرد؟ کارهای مختلفی برای انجام دادن در این مرکز خرید وجود دارد. این مکان برای مردم محلی و بازدیدکنندگان به یک جاذبه شگفت انگیز تبدیل شده است. کودکان می ‌توانند ساعت ‌ها در سیاره جادویی وقت بگذرانند و بزرگسالان نیز می‌ توانند از مارک‌ های خیابانی و فروشگاه‌ های لوکس بازدید و خرید کنند. پس از صرف غذا و خرید، می‌توانید در سینماهای VOX در سطح S3 نیز فیلم تماشا کنید.

در این مقاله از سایت دبی دیسکانت به معرفی مرکز خرید برجمان دبی و خدمات آن می پردازیم. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

مرکز خرید برجمان دبیخرید از برندهای معروف جهان در مرکز خرید برجمان

بیایید لیست کارهای خود را در مرکز خرید برجمان با «خرید» شروع کنیم. این مرکز خرید با محبوب ترین برندهای خیابانی مانند Aldo ،Ardene، MAC ،Omega ،Charles and Keith ،Calvin Klein ،Beverly Hills Polo Club ،Bath & Body Works و چندین برند بین المللی دیگر، بهشت ​​علاقه مندان به خرید است. این مرکز خرید همچنین خانه برخی از فروشگاه های لوکس مانند Mont Blanc ،Hermes ،Gucci و … نیز می باشد. این فروشگاه‌ های خرده‌ فروشی در مرکز خرید برجمان، تجربه خریدی همه‌ جانبه را ارائه می‌ کنند و بهترین برندها را از سراسر جهان در یک مکان واحد به ارمغان می‌ آورند. برخی از معروف ترین برندهای موجود در مرکز خرید برجمان دبی عبارتند از:

مک: MAC (Make-up Art Cosmetics) یک برند آرایشی است که رشد کرده و به یکی از نام‌های پیشرو در صنعت آرایشی تبدیل شده است. MAC که توسط هنرمندان آرایش، مدل‌ ها و شیک پوشان ترجیح داده می‌شود، به جذابیت و محبوبیت مرکز خرید برجمان می ‌افزاید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

Mont Blanc :Mont Blanc یک تولید کننده لوازم جانبی لوکس است. در حالی که این برند بیشتر به خاطر خودکارهای سفارشی و لوازم جانبی تحریر شناخته شده است، این برند در طول سال ها تکامل یافته و محصولات چرمی درجه یک از جمله کیف، چمدان، جواهرات و ساعت را نیز شامل می شود.

Mont Blanc

ریتو کومار: Ritu Kumar یکی از بزرگترین برندهای لباس هندی است. طرح ها دارای سبکی متمایز هستند که نشان دهنده هنر باستانی هند و طراحی پارچه است. اگر به دنبال لباس های منحصر به فرد با زیبایی هندی هستید، گلدوزی های پیچیده و پارچه های غنی این برند عالی هستند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین تفریحات دبی

ریتو کومار

بورلی هیلز: کلاب پولو بورلی هیلز یکی دیگر از برندهای محبوب بین المللی است که نمونه ای از لباس های شیک می باشد. این فروشگاه دارای طیف گسترده ای از محصولات است که برای جوانان بسیار جذاب می باشد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: معرفی بهترین مراکز خرید دبی

بورلی هیلزکافه و رستوران های مرکز خرید برجمان دبی

تعداد زیادی رستوران و کافه در مرکز خرید برجمان دبی وجود دارند. در حال حاضر 51 کافه و رستوران در مرکز خرید برجمان دبی وجود دارند که متناسب با هر سلیقه و بودجه ای خدمات خود را ارائه می دهند. اگر به دنبال این هستید که بعد از خرید خود یک غذای باکیفیت نیز میل کنید، در اینجا لیستی از بهترین رستوران ‌های مرکز خرید برجمان آورده شده است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین اوت لت های دبی

کافه و رستوران های مرکز خرید برجمان دبی

آسیا کیچن: آسیا کیچن در مرکز خرید برجمان دبی یک رستوران محبوب است که طیف گسترده ای از غذاهای آسیایی را از خیابان های هنگ کنگ، سنگاپور، مالزی، تایلند، ژاپن، کره، میانمار و چین ارائه می دهد. برخی از محبوب ترین غذاهای منوی این رستوان عبارتند از: رشته فرنگی، پیراشکی، ناسی گورنگ، سنگریا و انواع مختلف سوپ.

آسیا کیچن

Shakespeare & Co: در مرکز خرید برجمان دبی یک پاتوق جالب برای خریداران و افرادی است که قصد میل کردن غذا در مرکز خرید برجمان را دارند. این کافه دارای طیف وسیعی از غذاهای ایتالیایی، انگلیسی و خاورمیانه است. برخی از بهترین غذاهای منوی Shakespeare & Co.  شامل لازانیا، سالاد، قهوه، همبرگر، چیزکیک و خیلی چیزهای دیگر است.

Yo Sushi :Yo Sushi در مرکز خرید برجمان مکان مورد علاقه شما برای استراحت بعد از خرید و لذت بردن از سوشی شگفت انگیز است. همراه با سوشی معروف، کاراژ مرغ، رول کالیفرنیا، جیوزا، ساشیمی ماهی سالمون، غذاهای دریایی و رول ها از جمله مواردی هستند که در منو این رستوران موجود می باشند.

Yo Sushi

DOME: کافه DOME در مرکز برجمان دبی مکان خوبی برای نوشیدن سریع یک فنجان قهوه، چای و میان وعده است. این کافه دارای طیف وسیعی از نوشیدنی ها، پاستا، سالاد، وافل، چای کاراک و ساندویچ می باشد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین شهربازی‌ دبی

DOMEسرگرمی های موجود در مرکز خرید برجمان دبی

وقتی از خرید و نوش جان کردن غذا لذت بردید، می توانید زمانی را به فعالیت های سرگرمی مختلف در مرکز خرید برجمان دبی اختصاص دهید. مرکز برجمان تعداد انگشت شماری از جاذبه ها را برای تمام سنین فراهم می کند تا در فعالیت های سرگرم کننده شرکت کنند. برخی از سرگرمی های مرکز خرید برجمان دبی عبارتند از:

سیاره جادویی (Magic Planet): سیاره جادویی در مرکز خرید برجمان یک فرار بسیار ضروری از روتین روزانه را ارائه می دهد. دنیایی از شگفتی را برای کودکان باز می کند که در آن می توانند در بازی ها، سواری ها و شبیه سازی های مختلف شرکت کنند. اینجا یک مکان ایده آل برای والدینی است که به دنبال فعالیت های کودکان در مرکز برجمان دبی هستند تا کودکان خود را ساعت ها در حین خرید از فروشگاه مورد علاقه خود مشغول و سرگرم کنند.

سیاره جادویی (Magic Planet)

12D Rides: در 12D Rides در مرکز برجمان دبی وارد دنیای واقعیت مجازی شوید. این مرکز واقعیت مجازی یکی از بزرگترین جاذبه های مرکز خرید برجمان دبی است. هر سواری دارای یک صحنه 3 بعدی و یک صندلی که می تواند حرکت کند و لرزش داشته باشد و جلوه های ویژه ای مانند باران، برف، رعد و برق، شعله های آتش، باد و مه اضافه می کند تا حواس بصری و شنوایی شما را بیشتر تحریک کند تا تجربه ای همه جانبه از بازی را به شما ارائه دهد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین صرافی های دبی

12D Rides

سینماهای VOX: پس از صرف غذا، خرید و لذت بردن از سفرهای واقعیت مجازی، می‌توانید یک فیلم محبوب را در سینماهای VOX در مرکز خرید برجمان دبی تماشا کنید. VOX جدیدترین فیلم های هالیوود، بالیوود و فیلم های پرفروش عرب را در 20 صفحه نمایش مختلف به نمایش می گذارد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: نقشه مترو دبی

سینماهای VOXزمان کار مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان در تمام روهای هفته باز است. ساعات کاری فروشگاه ها در برجمان عبارتند از:

  • شنبه تا چهارشنبه: 10:00 صبح تا 10:00 شب
  • پنجشنبه و جمعه: 10:00 صبح 12:00 نیمه شب

زمان کاری کافه و رستوران ها

  • شنبه تا چهارشنبه: 10:00 صبح تا 11:00 شب
  • پنجشنبه تا جمعه: 10:00 صبح تا 12:00 نیمه شب

زمان کار مرکز خرید برجمان دبی

آدرس مرکز خرید برجمان دبی و راه های دسترسی به آن

مرکز خرید برجمان در کشور امارات متحده عربی شهر دبی، خیابان خالد بن ولید واقع شده است و برای دسترسی آن راه های مختلفی وجود دارد. یکی از راحت ترین راه های رسیدن به این مرکز خرید استفاده از مترو می باشد. اگر می خواهید با مترو به این مرکز خرید بروید باید در ایستگاه مرکز خرید برجمان پیاده شوید. افرادی که با تور به دبی سفر می کنند، احتمالا از سمت تور با سرویس های ویژه ای می توانند به مرکز خرید برجمان بروند. استفاده از تاکسی ها نیز یکی دیگر از گزینه های شما برای رفتن به مرکز خرید برجمان می باشد.

جمع بندی

همانطور که گفتیم مرکز خرید برجمان دبی، یکی از معروف ترین و بهترین مراکز خرید دبی محسوب می شود. در این مرکز خرید فروشگاه های متنوعی از برند های مختلف و معروف جهان وجود دارند که افراد می توانند از بازدید و خرید از آنها لذت ببرند. در مرکز خرید برجمان دبی، علاوه بر فروشگاه ها، رستوران ها و سرگرمی های دیگری نظیر سینما، محیط های بازی کودکان و … نیز وجود دارد که می توانید بخشی از اوقات فراغت خود را در آنجا بگذرانید. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه