لوکس ترین هتل دبی - 1

لوکس ترین هتل دبی: معرفی گرانترین هتل های دبی

گران ترین هتل دبی کدام است؟ در کنار تمامی تفریحات بی نظیر دبی، اقامت در لوکس ترین هتل‌های دبی می تواند سفر شما را رویایی و به یاد ماندنی کند. این شهر شگفت انگیز، هتل های لاکچری بسیاری را در خود جای داده است که در این مقاله از سایت دبی دیسکانت به معرفی برخی از لوکس ترین و گرانترین هتل های دبی می پردازیم.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

هتل آتلانتیس پالم دبی (ATLANTIS THE PALM DUBAI)

معرفی لوکس ترین هتل‌های دبی، گران‌ترین هتل‌های دبی کدامند؟

بین آسمان‌ خراش‌ ها و چشم ‌انداز بیابانی خیره ‌کننده، دبی یک کلان شهر شگفت انگیز است که گذشته و حال را با جلوه ‌ای برق ‌آمیز ترکیب می‌ کند. در این شهر باشکوه تفریحات متنوعی وجود دارند که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند از آنها بهره مند شود. می ‌توانید در دبی مال، دومین مرکز خرید بزرگ جهان که شامل آکواریوم، پیست یخ، و فواره دبی است، به خرید بپردازید، یا در بازار طلا، بازار سنتی متشکل از بیش از 300 تاجر طلا، برای خرید طلا معامله کنید یا از آنها دیدن نمایید. همچنین می توانید از طبقه 148 برج خلیفه، بلندترین ساختمان روی زمین، به افق شهر خیره شوید و نخل جمیرا، مجمع الجزایر مصنوعی با پارک آبی و زیستگاه دلفین ها را کاوش کنید. برای داشتن یک سفر به یاد ماندنی در این شهر بی‌نظیر، نیاز به انتخاب و  رزرو هتلی با مشخصه های مورد انتظار دارید. در ادامه‌ی این مطلب، معروف ترین و لاکچری ترین هتل های دبی را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی (ATLANTIS THE PALM DUBAI)

این ملک پویا در دبی از خط ساحلی بزرگترین جزیره دست ساز جهان، جزیره نخل، گسترش یافته است. هتل آتلانتیس که به عنوان ملک اصلی این مجموعه است، در راس هلال بیرونی جزیره نخل قرار گرفته و توسط دریای آرام و زیبای خلیج فارس احاطه شده است. هتل آتلانتیس یکی از چشمگیرترین و لوکس ترین استراحتگاه های دبی محسوب می شود. این هتل دارای اتاق هایی زیبا و فوق العاده است و به گونه ای طراحی شده اند که مهمانان را در راحتی مطلق و تجمل بی نظیر غرق می کنند. سوئیت های زیر آب این هتل دارای مناظر خیره کننده ای نظیر خرابه های باستانی شهر گمشده افسانه ای آتلانتیس و 65000 ساکن دریایی آن هستند. پارک آبی آتلانتیس (Aquaventure) نیز کنار این هتل واقع شده است که یکی از بهترین پارک های آبی دبی به شمار می رود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تور دبی | بهترین آفر تورهای دبی

هتل پارک حیات دبی (PARK HYATT DUBAI)

هتل پارک حیات دبی که در باشگاه گلف و در ساحل نهر باشکوه دبی واقع شده است، محیطی ایده آل را برای استراحتی لوکس فراهم می کند. این اقامتگاه 5 ستاره دارای 223 اتاق مجلل شامل 34 سوئیت است که همگی مناظر خیره کننده ای از نهر دبی و مارینا دارند. سالن های غذاخوری این هتل بهترین غذاهای غربی، تایلندی و فرانسوی را ارائه می دهند. پنجره ‌های بزرگ، اجاق‌ های هیزمی و آشپزخانه‌ های فوق العاده سبک خاصی را را به غذاخوری ها، چه در فضای داخلی و چه در فضای باز هتل، می‌ بخشند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو هتل در دبی

هتل پارک حیات دبی (PARK HYATT DUBAI)هتل برج العرب، لوکس ترین هتل جهان

شبح بادبانی شکل متمایز برج العرب، یک معجزه معماری پر زرق و برق در وسط خلیج فارس، بیش از یک هتل خیره کننده، نمادی از دبی مدرن با شهرت جهانی و ثروت بسیار زیاد است که این هتل را در میان ثروتمندان بسیار محبوب کرده است. برج العرب تنها هتل 7 ستاره فوق لوکس در جهان به شمار می رود. در این هتل، می توانید روح خود را در یک حمام اسپا و جکوزی با محصولات بی نظیر هرمس آرام کنید. لابی مجلل هتل برج العرب، پر از ستون‌ های طلایی بزرگ است که به چندین بوتیک و رستوران‌ های لوکس منتهی می ‌شود. این ملک همچنین دارای یک منطقه عرشه در فضای باز تماشایی است که بر فراز دریا شناور است که شامل دو استخر می باشد.

هتل برج العرب، لوکس ترین هتل جهانهتل رافلز دبی (Raffles The Palm)

طراحی هتل رافلز دبی از اهرام نمادین مصر الهام گرفته شده است. این هتل نقطه عطفی چشمگیر از افق دبی به شمار می رود. با اقامت در این هتل شما در یک ملک رویایی با استخر روباز، مرکز اسپا با خدمات کامل و اتاق ‌هایی با Wi-Fi رایگان اقامت خواهید داشت. در این هتل همه اتاق ها با مبلمان نرم مجلل و تزئینات دست ساز، مبله شده اند. هر اتاق دارای بالکن خصوصی بزرگ با منظره ای از خط افق است. همچنین در اتاق ها تلویزیون، مینی بار و حمام مجلل خواهید داشت. برای صرف غذا در این هتل می توانید به هر یک از 7 غذاخوری مختلف آن مراجعه نمایید. این رستوران ها طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی را ارائه می دهد. رستوران ژاپنی TOMO یکی از بهترین غذاخوری های این هتل می باشد. همچنین در مجاورت هتل رافلز دبی می توانید از خرید گسترده در وافی، یکی از منحصر به فردترین مراکز خرید دبی لذت ببرید. فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه با ماشین تا Raffles Dubai فاصله دارد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین رستوران های دبی

هتل رافلز دبی (Raffles The Palm)هتل پلازو ورساچه دبی (Palazzo Versace Dubai)

Palazzo Versace Dubai که یادآور کاخ ایتالیایی قرن شانزدهمی است، یک شاهکار نئوکلاسیک با آثار ظریفی از معماری عربی است. این هتل با ورودی چشمگیر، سقف ‌های بلند، باغ ‌های منظره‌ سازی ‌شده و طیف وسیعی از اثاثیه ایتالیایی، نمادی از سبک زندگی ورساچه است. هتل پلازو ورساچه واقع در ساحل جداف، کمتر از 15 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی و 8 دقیقه با برج خلیفه و مرکز شهر دبی فاصله دارد. این هتل در امتداد سواحل نهر دبی واقع شده است. در بدو ورود به هتل، طرح خیره کننده “Pietra di Fiume” نماد مدوسا و دکوراسیون یونانی مورد استقبال قرار می گیرید. قدم زدن در فضاهای عمومی این هتل 5 ستاره چندین طرح و پارچه منحصر به فرد از ورساچه را نشان می دهد. هتل ورساچه دبی، یک استراحتگاه کاملا لوکس و مجلل برای افراد محسوب می شود.

هتل پلازو ورساچه دبی (Palazzo Versace Dubai)هتل آرمانی دبی (Armani Hotel Dubai)

هتل آرمانی که توسط نماد مد جورجیو آرمانی طراحی شده است، دارای یک ورودی خصوصی است و 11 طبقه از آسمان خراش معروف دبی را اشغال می کند. این مجموعه یک اسپای مجلل و دسترسی مستقیم به دبی مال را نیز ارائه می دهد. اتاق ‌های شیک و ساده ی این هتل با خطوط منحنی، پارچه‌ های مجلل و کف تاتامی ژاپنی تزئین شده‌ اند و همچنین مجهز به تجهیزات مدرنی مانند تلویزیون با دی وی دی پلیر، وای فای رایگان و … هستند. در 7 رستوران هتل آرمانی دبی می توانید از غذاخوری های عالی لذت ببرید. به عنوان مثال آرمانی هاشی غذاهای ژاپنی را با تغییراتی مدرن سرو می کند.

هتل آرمانی دبی (Armani Hotel Dubai)هتل ریتز کارلتون دبی (The Ritz Carlton Dubai)

هتل ریتز کارلتون دبی در ساحل خصوصی خود در امتداد پیاده روی معروف JBR واقع شده است. این هتل امکانات آبگرم عالی و 6 استخر روباز برای بزرگسالان و کودکان را ارائه می دهد. شما می توانید از استراحتگاه ریتز کارلتون تا منطقه پرجنب و جوش دبی مارینا در عرض 5 دقیقه پیاده روی کنید. اتاق‌ ها و سوئیت‌ های این هتل با دکوراسیون زیبا، رو به دریا و دارای بالکن خصوصی مشرف به باغ و استخر هستند. همچنین هر واحد دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار و حمام مجلل خصوصی می باشد. در هتل ریتز کارلتون دبی، مهمانان می توانند از رستوران های مضمون و مشرف به خلیج فارس لذت ببرند که طعم های متنوعی از آسیا، عربستان و مدیترانه ارائه می دهند. اسپا ریتز کارلتون طیف وسیعی از درمان ‌های تخصصی را ارائه می‌دهد و دارای یک باشگاه ورزشی، استخر شنا، اتاق‌های بخار و استخرهای سرد و گرم است. برنامه کودکان ریتز شامل فعالیت های تحت نظارت، از جمله کارگاه های صنایع دستی و اوریگامی، قصه گویی و حتی آشپزی می باشد. هتل ریتز کارلتون دبی 15 دقیقه با ماشین تا مرکز خرید امارات و باشگاه گلف امارات و 30 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.

هتل ریتز کارلتون دبی (The Ritz Carlton Dubai)هتل فور سیزن ریزورت دبی (Four Seasons Resort Dubai)

Four Seasons Resort Dubai Jumeirah Beach یک استراحتگاه مجلل 5 ستاره ساحلی با وای فای رایگان در همه مناطق، ساحل خصوصی، 2 استخر روباز و اسپا با خدمات کامل است. این استراحتگاه همچنین دارای یک استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام پیشرفته نیز می باشد. برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه با ماشین از این هتل فاصله دارند. اتاق‌ ها و سوئیت ‌های هتل فور سیزن ریزورت دبی دارای طراحی مدرن با رنگ ‌های ظریف عربی هستند. هر سوئیت دارای یک اتاق نشیمن با تلویزیون و یک قسمت غذاخوری است. در صورت درخواست، پلی استیشن و ایکس باکس نیز در دسترس خواهد بود. حمام های خیره کننده اتاق ها دارای چوب لباسی های شیشه ای مورانو، وان عمیق، آینه با تلویزیون داخلی و دوش جداگانه هستند. این هتل دارای 2 زمین تنیس و یک پیست دویدن در ساحل است. همچنین برنامه های ویژه ای برای مهمانان کوچکتر وجود دارد تا آنها را در یک محیط معمولی و سرگرم کننده، مشغول کند.

هتل فور سیزن ریزورت دبی (Four Seasons Resort Dubai)جمع بندی

همانطور که گفتیم دبی یکی از زیباترین و مجلل ترین شهرهای خاورمیانه است. در این شهر هتل ها و استراحتگاه های لوکس و گران قیمتی وجود دارند که می توانند لذت یک مسافرت مجلل و لوکس را برای مسافران فراهم نمایند. از جمله لوکس ترین و گران قیمت ترین هتل های دبی می توان به هتل آتلانتیس پالم، فور سیزن ریزورت، ریتز کارلتون، هتل رافلز و … اشاره نمود. هر یک از این هتل ها دارای خدمات فوق العاده و منحصر به فرد خود می باشند.دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه