شرایط جدید اقامت در دبی - 1

شرایط اقامت در دبی برای ایرانیان (شرایط مهاجرت به امارات)

شرایط جدید اقامت دبی چیست؟ چه شرایطی برای مهاجرت و دریافت اقامت دبی برای ایرانیان وجود دارد؟

اخیرا شرایط اقامت دبی در زمینه های ثبت شرکت و سرمایه گذاری دچار تغییر و تحولاتی شده است. شرایط جدید به این صورت می باشد که شما دیگر برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری در دبی نیازی به شریک بومی نخواهید داشت و می توانید به عنوان مالک کامل، شرکت یا کسب و کار خود را ثبت نمایید. همچنین با توجه به شرایط جدید شما می توانید از شهروندان ایرانی به عنوان نیروی کار دعوت نمایید و برای آنها ویزای یکساله کاری صادر می شود.

راه های دیگری برای اقامت دبی نظیر ازدواج، تحصیل، خرید ملک و … وجود دارد که ایرانیان می توانند از طریق این راه ها جهت اخذ اقامت دبی اقدام نمایند، اما لازم به ذکر است که این اقامت ها موقتی هستند و باید بعد از مدت های مشخصی تمدید شوند. اکثر اقامت های موقت دبی 3 ساله است و افراد باید هر 3 سال یکبار اقامت خود را تمدید نمایند.

یکی از اروپایی ترین شهرهای خاورمیانه و بهترین شهر های کشور امارات، شهر دبی است. سطح رفاه اجتماعی و سیاسی بالا، یکی از مهم ترین مزایای زندگی در دبی برای ایرانیان محسوب می شود و آنها می توانند یک زندگی خوب را در این شهر آغاز نمایند. از این رو که شرایط اقامت برای ایرانیای کمی پیچیده و سخت است، در این مقاله از سایت دبی دیسکانت قصد داریم هر آنچه لازم است راجع به اقامت در دبی برای ایرانیان بدانید را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

شرایط جدید اقامت در دبی برای ایرانیانآشنایی با شهر دبی

بزرگترین و معروف ترین شهر امارات، دبی است. این شهر مهیج ترین جاذبه های گردشگری، لوکس ترین هتل ها، بزرگترین مراکز خرید و … را در خود جای داده است. شهر دبی با آب و هوای نسبتا گرم در جنوب کشور ایران قرار گرفته است. البته باید بگوییم در این شهر تابستان ها گرم است، اما زمستان ها تا حد زیادی مطلوب و خوش آب و هوا خواهد بود و اغلب مسافران و گردشگران ترجیح می دهند در فصل زمستان به این شهر سفر کنند. زبان اصلی مردم این شهر، عربی می باشد، اما از این رو که هر ساله مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند، زبان انگلیسی نیز در آن بسیار رواج دارد. در برخی از دانشگاه های دبی نیز تدریس به زبان انگلیسی انجام می شود. دین مردم دبی، اسلام است و فرهنگ های دینی مشترک زیادی با ایرانیان دارد که همین موضوع یکی از مزایای اقامت در این شهر برای ایرانیان محسوب می شود. در طی چند ساله گذشته ایرانیان بسیاری علاقه مند به مهاجرت و زندگی در شهر دبی بوده اند. برای اطلاع از شرایط اقامت در دبی در ادامه همراه ما باشید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

آشنایی با شهر دبیشرایط جدید اقامت دبی برای ایرانیان

اخذ اقامت دائم دبی، از آنجایی که کشور امارات قوانین و مقررات بسیار سخت گیرانه ای برای اقامت دارد، کمی دشوار است، اما این موضوع به این معنی نیست که اخذ اقامت دبی غیر ممکن است. اخیرا شرایط اقامت دبی در زمینه های ثبت شرکت و سرمایه گذاری دچار تغییر و تحولاتی شده است. شرایط جدید به این صورت می باشد که شما دیگر برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری در دبی نیازی به شریک بومی نخواهید داشت و می توانید به عنوان مالک کامل، شرکت یا کسب و کار خود را ثبت نمایید. همچنین با توجه به شرایط جدید شما می توانید از شهروندان ایرانی به عنوان نیروی کار دعوت نمایید و برای آنها ویزای یکساله کاری صادر می شود. راه های دیگری برای اقامت دبی نظیر ازدواج، تحصیل، خرید ملک و … وجود دارد که ایرانیان می توانند از طریق این راه ها جهت اخذ اقامت دبی اقدام نمایند، اما لازم به ذکر است که این اقامت ها موقتی هستند و باید بعد از مدت های مشخصی تمدید شوند. اکثر اقامت های موقت دبی 3 ساله است و افراد باید هر 3 سال یکبار اقامت خود را تمدید نمایند. شما می توانید برای اطلاع از شرایط مهاجرت به دبی و آشنایی با بهترین روش‌های اقامت دبی متناسب با شرایط خود، با مشاورین دبی دیسکانت در ارتباط باشید. (راه های ارتباطی: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی).

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قیمت ویزای دبی

شرایط جدید اقامت دبی برای ایرانیانمزایا و معایب اقامت دبی

اقامت در دبی مانند اقامت در دیگر شهر ها مزایا و معایبی را برای مهاجرین به همراه خواهد داشت. برخی از مزایا و معایب اقامت دبی به شرح زیر می باشد:

مزایای اقامت در دبی

کیفیت بسیار بالای آموزش: یکی از بهترین مزایای اقامت دبی، کیفیت بسیار بالای آموزش در این شهر است. استاندارد و با کیفیت بودن سطح آموزش کشور امارات این اطمینان را به والدین می دهد که فرزندشان در یک سیستم آموزشی بسیار ایده آل تعلیم ببینند. رفاه و کیفیت بالای زندگی: دبی یک از لوکس ترین شهرهای خاورمیانه است که با امکانات بسیار بالا، سطح رفاه و کیفیت زندگی بالایی را به شهروندان و مهاجران خود ارائه می دهد. سیستم های حمل و نقل مقرون به صرفه: یکی دیگر از مزایای دبی، سیستم حمل و نقل مقرون به صرفه است که می توانید با استفاده از آنها در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه در شهر تردد کنید. امنیت بالا: امنیت بالا در شهر دبی، یکی دیگر از مزایای اقامت در دبی می باشد که این امکان را به مهاجران می دهد که در هر ساعت از شبانه روز بتوانند با اطمینان در شهر تردد کنند. معافیت از مالیات: یکی دیگر از مزایای اقامت در دبی، معافیت از مالیات می باشد و لازم نیست در این شهر بابت هیچ چیزی مالیات پرداخت کنید. کیفیت بالای خدمات درمانی و پزشکی: شهر دبی دارای مجهزترین و پیشرفته ترین مراکز درمانی و بهداشتی می باشد که این نیز یکی از مهم ترین مزایای این شهر محسوب می شود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین روش مهاجرت ایرانیان به امارات

مزایا و معایب اقامت دبیمعایب اقامت در دبی

هزینه های نسبتا بالای زندگی: در کنار سطح رفاه بالا، زندگی در شهر دبی از هزینه های بالایی برخوردار است. بنابراین لازم است برای زندگی در این شهر حتما یک شغل مناسب با درآمد نسبتا خوب داشته باشید. عدم امکان اخذ اقامت دائم دبی: یکی دیگر از معایب زندگی در دبی این است که حتی با زندگی طولانی مدت در این شهر هم امکان اخذ اقامت دائم وجود نخواهد داشت و طولانی ترین اقامت دبی 5 ساله است و باید پس از اتمام آن، برای تمدید اقامت خود اقدام نمایید.

گرما و رطوبت هوا: از آنجایی که شهر دبی تابستان هایی بسیار گرم دارد، ممکن است برای برخی افراد اذیت کننده باشد.

معایب اقامت در دبیاقامت دبی به کمک یک موسسه مهاجرتی

همانطور که گفتیم شرایط اخذ اقامت دائم دبی به هیچ عنوان وجود ندارد و اگر موسسه یا شرکتی به شما قول داد که برای شما اقامت دائم این شهر را می گیرد، باید بدانید که این وعده دروغی بیش نیست، زیرا به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نمی توان اقامت دائم دبی را دریافت کرد. با این حال اگر قصد اقامت به دبی را دارید، مشاوران دبی دیسکانت می توانند شما را در این امر یاری کنند و بهترین روش های مهاجرت و اخذ اقامت دبی را در اختیار شما قرار دهند. (راه های ارتباطی با کارشناسان دبی دیسکانت: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی).

اقامت دبی به کمک یک موسسه مهاجرتیراه ‌های دریافت اقامت دبی برای ایرانیان

اقامت دبی برای ایرانیان از راه های مختلفی امکان پذیر است که هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را به همراه خواهند داشت. اگر قصد مهاجرت به دبی را دارید لازم است با تمام راه های اخذ اقامت این شهر آشنا باشید تا بدانید کدام راه برای شما مناسب تر خواهد بود. همانطور که در بالا نیز ذکر کردیم، شرایط اقامت دبی کمی سخت و دشوار است و در صورت رعایت نکردن هر یک از قوانین مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت، امکان رد شدن درخواست اقامت شما بسیار بالا خواهد بود. برخی از راه های اقامت دبی برای ایرانیان عبارتند از:

  • تحصیل
  • ازدواج
  • سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت
  • خرید ملک

شما می توانید برای اطلاع از شرایط مهاجرت به دبی و آشنایی با بهترین روش‌های اقامت دبی متناسب با شرایط خود، با مشاورین دبی دیسکانت در ارتباط باشید. (راه های ارتباطی: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی).

راه ‌های دریافت اقامت دبی برای ایرانیانشرایط زندگی در دبی برای ایرانیان

همانطور که گفتیم زندگی در دبی از سطح رفاه بالایی برخوردار است و برای بهره مندی از این رفاه و امکانات، هزینه هایی را نیز باید پرداخت کنید. زندگی در دبی برای ایرانیان اغلب تجربه ای هیجان انگیز و پرچالش خواهد بود. با زندگی در این شهر می توانید از تمام مزایای زندگی در دبی لذت ببرید و یک زندگی ایده آل را تجربه کنید. لازم است بدانید این شهر دارای تابستان های گرم است، اما در مقابل 8 ماه از سال می توانید آب و هوای بسیار خوبی را در این شهر تجربه کنید. در شهر دبی جنبه اجتماعی زندگی بسیار متنوع است و به عنوان یک شهروند می توانید اوقات فراغت و آخر هفته های خود را با بازدید از جاذبه های گردشگری، تفریحات ساحلی، بازی در شهربازی و پارک های آبی و … سپری کنید.

جمع بندی

دبی یکی از لوکس ترین و مجلل ترین شهرهای خاورمیانه برای زندگی و مهاجرت ایرانیان محسوب می شود. این شهر دارای سطح رفاه بالا و مزایای زیادی است که از همین رو ایرانیان علاقه ی زیادی برای مهاجرت به این شهر دارند. شرایط اقامت دبی برای ایرانیان بسته به این که از چه راهی برای دریافت اقامت اقدام می کنند، متفاوت خواهد بود. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه