جاهای دیدنی دبی - 1

جاهای دیدنی دبی: مکان ها و جاذبه های گردشگری دبی

جاهای دیدنی دبی کجاست؟ در سفر به دبی از چه مکان هایی باید بازدید کرد؟ در ادامه این مطلب با معرفی بهترین جاذبه های گردشگری دبی در خدمت شما خواهیم بود، تا قبل از سفر بتوانید با آشنایی بیشتر با مکان های دیدنی دبی، برنامه ای دلچسب را برای خود و خانواده داشته باشید.

شهر دبی یکی از بهترین و زیباترین مقاصد گردشگری جهان است که  دارای جاذبه‌های طبیعی و مصنوعی است و هر کدام زیبایی‌های منحصر به فرد خود را دارند. در این مطلب قصد داریم جاهای دیدنی دبی را معرفی کنیم تا قبل از سفر به دبی، راهنمای خوبی برای مسافران باشد و بتوانند با توجه به علایق خود، بهترین تفریح را انتتخاب نمایند.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید بلیط انواع تفریحات دبی را تهیه نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

دیدنی های دبی

لیست جاذبه ها و تفریحات

برج خلیفه

قبل از هر چیزی لازم است بدانید که برج خلیفه نه تنها بلندترین سازه دنیا است، بلکه نماد شهر دبی نیز می باشد و یکی از پرطرفدارترین جاذبه های این شهر به حساب می آید. این برج درست در کنار دبی مال قرار دارد و می توانید برای بازدید از این برج بلیط آن را تهیه نمایید.

برج العرب

این برج که به شکل یک بادبان ساخته شده است، از بهترین و لوکس ترین هتل های دبی است که به دلیل نمای زیبایی که دارد، بسیار مشهور شده است. تور برج العرب، توری است که می توانید به داخل این هتل لوکس رفته و از اتاق های منحصر به فردی که دارد دیدن نمایید.

برج العرب

باغ معجزه دبی

باغ معجزه یا همان میراکل گاردن دبی، یکی از زیباترین جاذبه های دبی است. میراکل گاردن، باغی زیبا در دل کویر می باشد و یکی از بزرگترین باغ های گل در دنیا است. این باغ گل در فصل گرم سال تعطیل می باشد.

باغ گل دبی

شهر بازی آی ام جی

سرزمین ماجراجویی آی ام جی (IMG Worlds) بزرگترین شهربازی سرپوشیده خاورمیانه از لحاظ وسعت است.  در این شهر بازی شما اوج هیجان و لذت تفریح را با رولر کوسترهای پر سرعت، شخصیت های کارتونی، دایناسورهای عظیم متحرک و سینماهای متعدد تجربه خواهید کرد.

شهر بازی دبی

آکواریوم لاست چمبرز

این آکواریوم که در کنار هتل آتلانتیس قرار دارد که در آن می توانید انواع کوسه‌ ها، سفره‌ماهی‌ ها، ماهی‌ های پیرانا (گوشت خوار)، خرچنگ دریایی و کوچک‌ ترین اسب‌ های دریایی را مشاهده نمایید.

موزه آینده

موزه آینده دبی با نام Museum of The Future جدیدترین موزه شهر دبی و کشور امارات می باشد. این موزه یکی از بهترین و متفاوت ترین جاذبه ها در دبی است که شما را با دنیای آینده آشنا می کند.

موزه آینده دبی

آکواریوم دبی مال

این آکواریوم به عنوان بزرگترین آکواریوم سر پوشیده جهان شناخته شده می باشد  که در مرکز خرید دبی مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان قرار گرفته است.

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر دبی در کنار هتل آتلانتیس دبی قرار دارد ویکی از پرطرفدارترین پارک های آبی در دبی است که لحظات بسیار شادی را برای شما به ارمغان می آورد. این پارک آبی برای کودکان فضای مخصوصی دارد که می توانند با هم سن های خود شاد باشند.

پارک آبی آتلانتیس

سیاره سبز

گرین پلنت دبی یکی از بزرگترین جنگل های مصنوعی جهان است که بیش از ۳۰۰۰ گونه منحصر به فرد از گیاهان و جانوران را در خود جای داده است. سیاره سبز دبی یا همان جنگل بارانی دبی یکی از مقاصدی است که در سفر به دبی، نباید بازدید از آن را از دست داد.

سیاره سبز دبی

قاب دبی

قاب دبی یا دبی فریم یکی از جدیدترین بناهای نمادین فرهنگی دبی به شمار می آید که  اثری هنری است و همانند پلی شگفت انگیز، گذشته سنتی دبی را به زمان حال وآینده مدرن آن، متصل می کند.

قاب دبی

بهترین جاهای دیدنی دبی

پارک آبی وایلد وادی

از بهترین جاهای جذاب امارات و دبی برای گردشگران، بخصوص خانواده ها پارک آبی وایلد وادی دبی می باشد. این پارک آبی برای تمام سنین بازی و سرگرمی های مختلفی دارد که باعث می شود روزی هیجانی را در کنار هم سپری کنند.

وایلد وادی

اسکای ویو

اسکای ویو دبی جدیدترین و مبتکرانه ترین رصد خانه برای ماجراجویی های هیجان انگیز و منحصر به فرد است که در ارتفاع ۲۲۰ متری می توانید برج خلیفه و شهر دبی را ببینید. این سکوی بازدید دارای یک سرسره شیشه ای می باشد که شما را زا طبقه 53 به طبقه 52 می آورد وتجربه بسیار جالبی است.

اسکای ویو

سافاری صحرا

از بهترین و پرطرفدارترین جاذبه های دبی، سافاری صحرا است. در این تور شما با زندگی بادیه نشینی آشنا می شوید و لحظات شادی را خواهید داشت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بلیط سافاری دبی

سافاری صحرا

دهکده جهانی

یکی از مکان‌هایی دیدنی دبی که در سفر به آن باید دیدن کنید، دهکده جهانی دبی یا Global Village می باشد. دهکده جهانی دبی مکانی برای تفریح، بازی و همچنین بازدید و آشنایی با فرهنگ‌ اکثر کشورها در یک مکان می باشد.

دبی پارک

مکانی متشکل از سه پارک موضوعی متفاوت است که برای تمام سنین بازی های هیجانی و متنوع دارد.

دبی پارک

جاهای دیدنی دبی در زمستان

دبی شهری با آب و هوای گرم است به همین دلیل یکی از بهترین فصل ها برای سفر به این شهر، زمستان می باشد. در ادامه تفریحاتی که حتما در این فصل باید آن را تجربه نمایید، معرفی می کنیم. از جمله دیدنی هایی که در فصل زمستان می توانید تجربه نمایید عبارتند از: سواحل دبی، سافاری دبی، پارک های آبی دبی، بالن سواری دبی، باغ گل دبی و دهکده جهانی دبی

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفریحات دبی در زمستان

سواحل دبی
بالن سواری دبی

جاهای دیدنی رایگان 

دبی در عین حال که به ایران بسیار نزدیک است، اما میتواند مقصدی گران برای ایرانیان باشد. ما در اینجا قصد داریم جاهای دیدنی رایگان در دبی را معرفی کنیم تا از هزینه های سفرتان کاسته شود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفریحات رایگان دبی

دبی مارینا

یکی از جاهای بسیار دیدنی و رایگان در دبی، مارینا دبی است. مارینا در واقع یک تفرجگاه ساحلی است که از یک کانال آب مصنوعی ساخته شده است. در اینجا می توانید انواع کافه ها و رستوران ها را ببینید. بیشتر کشتی های تفریحی دبی نیز از اینجا حرکت می کنند.

دبی مارینا

ساحل لامر

یکی از بهترین و جدیدترین سواحل در دبی است که میتوانید شنا کنید و از آفتاب گرفتن لذت ببرید.

ساحل لامر

ساحل جمیرا

این ساحل زیبا، درست نزدیک برج العرب قرار دارد و شما میتوانید علاوه بر شنا کردن، عکس های بسیار زیبایی با این هتل معروف بگیرید.

ساحل جمیرا

بازار مدینه جمیرا

یکی از بازارهای ساخته شده با بافت قدیم دبی است که بسیار زیبا و دیدنی می باشد. توصیه میکنیم در سفر به دبی، حتما بازدید از بازار مدینه جمیرا را در برنامه های خوود بگنجانید.

بازار مدینه جمیرا

آب نمای  دبی مال

از معروف ترین و زیباترین نقاط دیدنی در شهر دبی، آب نمای دبی مال است. این آب نما درست در حیاط دبی مال قرار دارد که برای بازدید از آن نیازی به پرداخت هزینه نیست.

آب نمای دبی

پالم جمیرا

جزیره ای مصنوعی و زیبا است که هتل آتلانتیس نیز در این جزیره قرار دارد. پالم جمیرا جایی است که میتوانید رایگان از آن دیدن کنید و لذت ببرید.

پالم جمیرا

دبی مال

یکی از بزرگترین مراکز خرید در دنیا است که وسعتش به اندازه 50 زمین فوتبال است و در کنار خرید، جاذبه های مختلفی نیز دارد. از جمله جاذبه های این مرکز خرید می توان به کیدزانیا، اسکی دبی، آبشار دبی، آب نمای دبی مال و آکواریوم آن اشاره کرد.

جزیره بلو واترز

یکی از جاهای بسیار دیدنی و زیبا در دبی است که درست در امتداد ساحل جی بی آر می باشد و می توانید از آنجا از روی پل ساخته شده بر روی مارینا، پیاده به سمت این جزیره بروید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

بلو واترز

خور دبی

یکی از مناطق قدیمی در دبی، خور دبی می باشد. خور دبی در واقع یک کانال آب هست که بین دو منطقه دیره و بر دبی قرار دارد و بازدید از این کانال آب را توصیه می کنیم.

خور دبی

مسجد جمیرا

یکی از مساجد دیدنی در دبی، مسجد جمیرا است که می توانید رایگان از آن دیدن نمایید. معماری این مسجد بسیار دیدنی می باشد.

جاهای دیدنی دبی با قیمت

جاهای دیدنی دبی با قیمت های متفاوتی موجود است. از جمله این مکان های دیدنی عبارتند از:

بازدید از برج العرب

تور برج العرب شما را به داخل این هتل لوکس و هفت ستاره می برد تا با دنیای خودش آشنا کند. در این تور از شما پذیرایی می شود و می توانید اتاق های لوکس و خاص را از نزدیک مشاهده نمایید که تجربه ای منخصر به فرد خواهد بود.

بازدید از برج خلیفه

برج خلیفه نه تنها دارای عنوان بلندترین سازه در دنیا است، بلکه دارای پرسرعت ترین آسانسورها می باشد که هر فرد را در هر ثانیه، 10 متر جابه جا می کند. همچنین بلندترین رستوران جهان نیز در این برج قرار دارد.

برج خلیفه دبی

پارک های آبی دبی

دبی پارک های آبی متفاوت با رنج قیمت های مختلفی دارد. از جمله بهترین پارک های آبی در دبی می توان به پارک آبی وایلد وادی، پارک آبی آتلانتیس و پارک آبی لاگونا اشاره کرد.

جمع بندی

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه