تفریح رایگان در دبی - 1

تفریحات رایگان دبی: بدون هزینه هیجان را تجربه کنید

تفریحات رایگان دبی کدامند؟ برای گشت و گذار در شهر دبی با کمترین هزینه چه تفریحاتی را می توان انجام داد؟

دبی یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه است که هر ساله مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند، اما یکی از مشکلاتی که اغلب افراد در سفر به دبی با آن مواجه می شوند، هزینه های بالای تفریحات در این شهر می باشد. اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید و نگران هزینه های تفریحات در این شهر زیبا می باشید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

در این مقاله از سایت دبی دیسکانت با ما همراه باشید تا تفریحات رایگان دبی را باهم بررسی کنیم. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

تفریحات رایگان دبیکویرگردی

از آنجایی که شهر دبی یک شهر خشک و بیابانی می باشد، این شهر دارای کویرهای زیبا و سوزان است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. یکی از تفریحات رایگان و هیجان انگیزی که می توان در دبی از آن بهره مند شد، کویر گردی در کویرهای شگفت انگیز آن می باشد.

کویرگردیمنطقه الکرامه و نقاشی‌های خیابانی

منطقه الکرامه از خیابان هایی با نقاشی های هنری و زیبا تشکیل شده است که هنرمندان با نقاشی بر روی دیوار این خیابان ها جلوه ی قدیمی و کهنه ی این منطقه را از بین برده و منطقه ای هنری و زیبا ایجاد کرده اند. این منطقه برای افرادی که دوستدار هنر هستند بسیار جذاب و شگفت انگیز خواهد بود و این افراد می توانند به صورت کاملا رایگان ساعت ها در این منطقه قدم بزنند و از نقاشی های خیابانی لذت ببرند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: معرفی بهترین مراکز خرید دبی

منطقه الکرامه و نقاشی‌های خیابانیساحل‌ گردی

یکی دیگر از تفریحات رایگان در دبی که طرفداران زیادی نیز دارد، ساحل گردی می باشد. لازم به ذکر است برخی از سواحل در اختیار هتل ها و رستوران ها می باشند که برای ورود به آنها باید هزینه ای به عنوان ورودی ساحل پرداخت نمایید، اما بسیاری از ساحل ها رایگان می باشند و می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از ساحل گردی در آنها لذت ببرید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین سواحل دبی

ساحل‌ گردی

منطقه دبی مارینا

یکی از زیباترین سواحل دبی که می توانید به صورت رایگان در آن ساحل گردی کنید، ساحل مارینا می باشد. شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای در این ساحل قدم بزنید و از قایق هایی که در اسکله پهلو گرفته اند بازدید نمایید.

اسکله ساحل ماریناآبشار کانال آبی دبی

آبشار کانال آبی دبی یکی از زیباترین آبشارهای مصنوعی دنیا می باشد که افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای به این مکان بروند و از پیاده روی و تماشای آبشار لذت ببرند. در این کانال مسیری برای دوچرخه سواری نیز وجود دارد که می توانید از آن به صورت رایگان استفاده نمایید.

آبشار کانال آبی دبیلیزر شو دبی

یکی دیگر از جاذبه های رایگان دبی بازدید از فواره‌های imagine است که شامل رقص نور، آب و آتش می باشد. بزرگ ترین لیزر شو دنیا در دبی مال اجرا می شود که افراد می توانند به صورت رایگان از آن بازدید نمایند.

لیزر شو دبیآبنمای دبی | Dubai Fountains

آبنمای دبی در دریاچه برج الخلیفه واقع شده است و این آبنمای موزیکال دارای بیش از 6600 لامپ می باشد. بازدید از این آبنمای معروف می تواند یکی از تفریحات جالب و شگفت انگیز برای مسافران باشد و از آنجایی که بازدید از این آبنما رایگان می باشد، می توان گفت بازدید از آبنمای دبی یکی از تفریحات رایگان محبوب در این شهر محسوب می شود. فعالیت آبنمای دبی 13:30 تا 14 و از ساعت 18 تا 23 می باشد و افراد می توانند در این ساعات به صورت رایگان به این منطقه بروند.

آبنمای دبیگشت در مراکز خرید دبی

گشت و گذار و خرید از مراکز خرید دبی یکی از جذاب ترین تفریحات در دبی برای اغلب افراد می باشد. در این شهر مراکز خرید بزرگی نظیر دبی مال، امارات مال، سیتی سنتر دیره و … وجود دارد که افراد می توانند به صورت رایگان به این مراکز خرید مراجعه نماید و از فروشگاه ها و برندهای معتبر جهان دیدن و خرید کنند. اگر هیچ خریدی هم در این مراکز خرید انجام ندهید، بازدید از این مراکز خرید خالی از لطف نخواهد بود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: نقشه مترو دبی

گشت در مراکز خرید دبیریورلند | Riverland

مجموعه ی دبی پارک شامل چهار پارک لگولند دبی، بالیوود پارک دبی، ریورلند و موشن گیت می باشد که گشت و گذار در مجموعه ریورلند رایگان است. ریورلند منطقه ای است که می تواند تجربه ی سفر در 4 زمان مختلف را برای شما به همراه داشته باشد. این مجموعه جاذبه های مختلفی دارد و برخی خیابان های ریورلند یادآور خیابان های قدیمی فرانسه و آمریکا برای مسافرین خواهد بود. به عنوان یکی دیگر از جذاب ترین تفریحات رایگان دبی می توان به گشت و گذار در ریورلند اشاره نمود.

ریورلند Riverlandبستکیه | Bastakiya

بستکیه بافت تاریخی شهر دبی می باشد و توسط ایرانیانی که از جنوب به این شهر آمده اند ساخته شده است. از این رو معماری این منطقه بسیار مشابه معماری خانه ها و شهرهای جنوبی ایران می باشد. این منطقه به دو بخش دیره و بر دبی تقسیم شده است که در این مناطق تفریحات رایگان زیادی در اختیار افراد قرار می گیرد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین شهربازی‌ دبی

بستکیه Bastakiya

روستای هریتیج | Heritage Village

روستای هریتیج با مساحت 10000 متر مربع به منظور معرفی و به نمایش گذاشتن آداب و رسوم دبی ساخته شده است. این منطقه مکان خوبی برای آشنایی مسافرین با آداب و رسوم شهر دبی می باشد که افراد می توانند با مراجعه به این روستا با سبک زندگی اعراب در گذشته آشنا شوند. همچنین در روستای هریتیج می توانید از خانه‌های قدیمی، بخش کشاورزی، بخش طب سنتی، بخش جواهر سازی، آهنگری و … نیز بازدید نمایید. گشت و گذار در این روستا نیز یکی از سرگرم کننده ترین تفریحات رایگان دبی برای مسافرین محسوب می شود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین صرافی های دبی

روستای هریتیج | Heritage Villageموزه های رایگان دبی

در شهر دبی موزه های زیادی وجود دارد که موضوع اغلب آنها معرفی آداب و رسوم این شهر می باشد و بازدید از برخی از این موزه ها به صورت رایگان می باشد و افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای از بازدید این موزه ها لذت ببرند. برخی موزه های رایگان دبی عبارتند از:

موزه های رایگان دبیبازدید از نمایشگاه ها و بازارهای محلی

نمایشگاه و بازارهای محلی یکی از بهترین مکان هایی است که می توان با بازدید آنها تا حدودی با آداب و رسوم و سبک زندگی اعراب آشنا شد. یکی دیگر از تفریحات جذاب و رایگان بازدید از این نمایشگاه و بازارهای محلی می باشد که اغلب در آنها محصولات محلی نظیر ادویه‌جات، عطرها و جواهرات به چشم می خورند. برخی از نمایشگاه و بازارهای محلی دبی عبارتند از:

  • چهارشنبه بازار مارینا
  • بازار طلا
  • بازار ادویه
  • بازار محصولات کشاورزی و بازار محلی ساحلی
  • شنبه بازار البرشا
  • بازارهای سوک

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین اوت لت های دبی

بازدید از نمایشگاه و بازارهای محلیعکاسی در ساحل لامر | La mer

لامر یکی از جدیدترین سواحل دبی می باشد. این منطقه دارای طراحی شگفت انگیز و خیابان هایی با هنرهای رنگی است که مکانی مناسب برای عکاسی می باشد و گشت و گذار و عکاسی در این منطقه که طرفداران زیادی دارد نیز یکی از تفریحات رایگان دبی محسوب می شود. علاوه بر این ها در این ساحل رستوران ها، فروشگاه ها و کافه های مختلفی نیز وجود دارد.

عکاسی در ساحل لامر | La merجزیره بلوواترز | Bluewaters

جزیره بلوواترز یکی از جزایر زیبا و باشکوه دبی است که آسمان خراش ها و رستوران های مشهوری در آن قرار دارند. بزرگترین چرخ و فلک دنیا، چرخ و فلک چشم دبی نیز در این منطقه واقع شده است. برخی از تفریحات در این منطقه به صورت رایگان است و مسافرین می توانند از خدمات رایگان این جزیره بهره مند شود.

جزیره بلوواترز Bluewatersپارک‌ گردی

در شهر دبی پارک های زیبای زیادی وجود دارد که مسافران می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای اوقات فراغت خود را در این پارک ها سپری کنند. یکی از جذابیت های این پارک  گردی این است که در اغلب این پارک ها در هنگام صبح ورزش های صبگاهی، یوگا و … به صورت رایگان انجام می شود. از دیگر جذابیت این پارک ها می توان به فضای سرسبز، فستیوال‌ ها و مراسم متنوعی که در آنها برگزار می شود، اشاره نمود. به تعدادی از برترین پارک های دبی در زیر اشاره شده است:

  • پارک زعبیل Zabeel Park
  • پارک صفا Safa Park
  • پارک خور Creek Park
  • پارک ساحلی الممزر Al Mamzar Beach Park

پارک‌ گردیگشت و گذار در خیابان ال سیف

خیابان ال سیف در امتداد نهر دبی قرار دارد و یکی از زیباترین خیابان های دبی محسوب می شود که ترکیبی از دبی جدید و قدیم می باشد. افراد می توانند در این خیابان از تماشای معماری شهری و تاریخی لذت ببرند. گشت و گذار در خیابان ال سیف نیز می تواند یک تفریح رایگان و جالب برای مسافران باشد.

گشت و گذار در خیابان ال سیفسینمای رایگان

سینماهای زیادی در شهر دبی وجود دارد که به طور معمول باید برای دیدن فیلم و استفاده از سینما بلیط تهیه کنید و هزینه ای را پرداخت نمایید اما اگر می خواهید به صورت رایگان از سینما استفاده کنید، می توانید روزهای یکشنبه در شهر برج هرمی وافی به صورت رایگان فیلم ببینید. سینمای رایگان وافی مال به صورت رایگان و در فضای باز فیلم های مختلفی را پخش می کند که استفاده از این سینما نیز یکی از بهترین تفریحات رایگان دبی می باشد.

سینمای رایگانشرکت در جشنواره ‌ها

در شهر دبی در زمان ها و فصل های مختلف، جشنواره ها و فستیوال های مختلفی برگزار می شود که افراد می توانند به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از این جشنواره ها و فستیوال ها دیدن کنند. موارد زیر از جمله جشنواره ها و فستیوال های معروف دبی می باشند:

  • جشنواره غذا
  • جشنواره شتر سواری
  • فستیوال عروس دبی
  • فستیوال موسیقی جاز
  • فستیوال بین‌المللی فیلم

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: جشنواره و فستیوال های خرید دبی

شرکت در جشنواره ‌هامنطقه تاریخی جمیرا | Jumeirah Archaeological Site

یکی از زیباترین منطق تاریخی دبی، منطقه تاریخی جمیرا می باشد که در بین جاده جمیرا و الوصل واقع شده است. زمان بازدید از این منطقه تاریخی در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از 9 صبح تا 14 می باشد. زیباترین و مهم ترین جاذبه های منطقه تاریخی الجمیرا گنجینه های تاریخی و خانه های کهن است.

منطقه تاریخی جمیرا | Jumeirah Archaeological Siteبازدید از نخل جمیرا

نخل جمیرا که از آن به عنوان هشتمین عجایب جهان یاد می کنند، یکی از مجلل ترین و باشکوه ترین پروژه های ساختمانی جهان است. این منطقه بزرگترین جزیره ی ساخت شده به دست بشر در جهان می باشد. استفاده از سرگرمی ها و خدمات این منطقه رایگان نیست و از هزینه های بالایی برخوردار می باشد، اما بازدید و گشت و گذار در این منطقه کاملا رایگان می باشد و نیازی به پرداخت ورودی نخواهید داشت.

بازدید از نخل جمیرامسجد گردی

از آنجایی که دین اصلی کشور امارات و همچنین شهر دبی، اسلام است، در این شهر مساجد زیادی وجود دارد که برخی از این مسجد ها به سبک مسجدهای ایرانی ساخته شده اند. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به دیدن معماری مساجد می باشید، می توانید به صورت کاملا رایگان از مساجد شهر دبی دیدن نمایید. حدودا 2200 مسجد در شهر دبی قرار دارد که موارد زیر از جمله معروف ترین مساجد این شهر می باشند:

  • مسجد جمیرا
  • مسجد بزرگ بر دبی
  • مسجد الفاروق عمر ابن خطاب
  • مسجد ایرانی
  • مسجد جامع دبی
  • مسجد خلیفه التاجر

مسجد گردیبازدید از آکواریوم دبی مال

اکواریوم دبی مال در مرکز خرید دبی مال که بزرگترین مرکز خرید دنیاست واقع شده است. در این آکواریوم حدودا 33000 ماهی زندگی می کنند. برای وارد شدن به تونل آکواریوم باید بلیط تهیه کنید، اما اگر نخواهید وارد تونل شوید می توانید از قسمت بیرونی آکواریوم بازدید نمایید و نیازی به پرداخت هزینه نیز نخواهید داشت.

بازدید از آکواریوم دبی مالپل قفل عشق

پل عشق در منطقه الخوانیج (Al Khawaneej) واقع شده است و یک تفریح رایگان و جالب در دبی می باشد. افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای به این منطقه بروند. سرگرمی جالب برای عشاق در این پل به این صورت است که با در دست داشت یک قفل و کلید به این پل می روند و قفل را به پل می زنند و کلید آن را در رودخانه می اندازند.

پل قفل عشقدریاچه عشق دبی

دریاچه عشق در وسط یکی از کویرهای بزرگ دبی قرار دارد و به شکل دو قلب می باشد. گذراندن اوقات فراغت در این رودخانه نیز یکی از تفریحات جالب و رایگان در دبی محسوب می شود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

دریاچه عشق دبیفلامینگوها در پناهگاه حیات وحش راس ‌الخور

در پناهگاه حیات وحش راس ‌الخور گونه های مختلف پرندگان نگهداری می شود که افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای به بازدید پرنده ها در زیستگاه طبیعی آنها بروند. در این زیستگاه تقریبا 270 گونه از جانوران زندگی می کند و زمان بازدید از پناهگاه حیات وحش راس الخور از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7:30 تا 17 و در روز جمعه از ساعت 14 تا 17 می باشد.

فلامینگوها در پناهگاه حیات وحش راس ‌الخوردیدن از بازارهای استوک دبی

بازارهای استوک دبی بسیار بزرگ و شگفت انگیز است. در این بازار ها همه چیز از جمله پوشاک، غذا، وسایل دیجیتال و … به فروش می رسد. یکی از جذاب ترین بازار گردی های دبی، گشت و گذار در بازارهای استوک می باشد و می توان از آن به عنوان یکی از تفریحات رایگان دبی یاد کرد.

دیدن از بازارهای استوک دبیگالری‌ های هنری دبی

در گالری های هنری دبی آثار هنرمندان دبی و دیگر شهرهای اطراف به نمایش گذاشته می شود. قطعا خرید آثار هنری و صنایع دستی هزینه های زیادی به همراه خواهد داشت، اما بازدید از این گالری های هنری کاملا رایگان است و برای ورود به این گالری ها نیازی به پرداخت ورودی و تهیه بلیط نخواهید داشت.

گالری‌های هنری دبیدریاچه القدره

دریاچه القدره یک دریاچه مصنوعی است که در منطقه ای بیابانی و در فاصله 30 کیلومتری شهر دبی ساخته شده است. این دریاچه محلی آرام و زیبا برای گذراندان اوقات فراغت می باشد و افراد می توانند به صورت رایگان برای پیک نیک، کمپینگ، دوچرخه سواری و … به این منطقه بروند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: خرید سیم کارت در دبی

دریاچه القدرهشرکت در کلاس های رایگان یوگا

در برخی از پارک های دبی کلاس های یوگا و ورزش های دیگر به صورت رایگان برگزار می شود و افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای در این کلاس ها شرکت نمایند.

شرکت در کلاس های رایگان یوگاجمع بندی

اگر قصد سفر به دبی را دارید این مقاله می تواند به شما کمک کند تا تفریحاتی با کمترین هزینه را تجربه نمایید. از جمله تفریحات رایگان دبی می توان به بازدید از موزه های رایگان، بازارگردی، سینماهای رایگان، مسجد گردی و … اشاره کرد.

 دبی دیسکانت  یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی  و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه