تفریحات - 1

با تهیه بلیط تخفیف پارک آبی وایلد وادی، واچر تفریحات و اجاره خودرو در دبی بهترین ها را تجربه کنید

یکی از شهرهای تفریحی در حاشیه خلیج فارس، دبی است که در کشور امارات متحده عربی قرار دارد. قبل از مسافرت به این شهر بهتر است با تفریحات دبی آشنا شوید. مهندسان مشهور دنیا، ساخت ‌و‌ سازهای تفریحی متعددی در این شهر ایجاد کرده ‌اند. پارک‌ های سرسبز، پارک ‌های آبی دبی و امکان اجاره خودرو در دبی از تفریحات پرطرفدار محسوب می شوند. می توان به عنوان یکی از هیجان انگیزترین پارک های آبی دبی و جهان، به پارک آبی وایلد وادی اشاره کرد.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

تفریحات دبی

معرفی هیجان انگیزترین پارک های آبی دبی

تفریحات دبی بسیار متنوع و هیجان‌ انگیز هستند. یکی از پرطرفدارترین تفریحات در این شهر، پارک ‌های آبی می ‌باشند. البته در کنار این امکانات، شرایط برای اجاره خودرو در دبی نیز فراهم است. برای استفاده از این مراکز بهتر است بلیط ‌های تخفیف‌ دار و واچر دبی خریداری شود. برای دیدن تمامی مراکز دیدنی و سواحل دبی نیز می‌ توانید از واچر استفاده کنید. در ادامه اسامی برخی از هیجان انگیزترین پارک‌ های آبی دبی را ذکر خواهیم کرد.

پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Waterpark)

پارک آبی وایلد وادی دبی مشرف بر برج العرب است و آن را به یکی از رنگارنگ ترین و زیباترین پارک های آبی جهان تبدیل کرده است. در مجموع، این پارک آبی دارای 30 جاذبه آبی مختلف است، از جمله سرسره جمیرا اسکیرا با ارتفاع 32 متر، موج سواری مصنوعی Wipeout و Riptide و آبشار 18 متری می باشد. این پارک حول محور فولکلور عرب، یعنی افسانه جوها یا ناصرالدین، فیلسوفی که در هزاران داستان فولکلور ظاهر شده، طراحی شده است. سواری ها در پارک آبی وایلدوادی به سه دسته تقسیم می شوند:
  • سواری های جسورانه و هیجان انگیز
  • سواری های آرامش بخش
  • سواری های مخصوص کودکان

بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی آتلانتیس (atlantis aquapark dubai)پارک آبی آتلانتیس (atlantis aquapark dubai)

پارک آبی آتلانتیس دنیایی از هیجان را به شما ارائه می دهد تا در آب به روش های مختلف سرگرم باشید. در این پارک می توانید نبض خود را در 30 سرسره و جاذبه بالا ببرید، از طولانی ترین رودخانه دبی لذت ببرید و در 500 متر ساحل خصوصی استراحت کنید. علاقه مندان هیجان می‌ توانند از سرسره‌ های آبی و خانواده‌ ها از امنیت جزیره اسپلشرز لذت ببرند. همچنین دوستداران حیوانات می‌ توانند در این پارک با دلفین‌ ها، شیرهای دریایی، کوسه‌ ها و ماهی‌ ها از نزدیک ملاقات کنند.

پارک آبی آتلانتیس (atlantis aquapark dubai)

بهترین تفریحات دبی کدام اند و قیمت انواع تفریحات دبی

همانطور که پیش از این نیز گفتیم در دبی تفریحات بسیاری وجود دارد که هر فرد می تواند بسته به علایق خود از هر یک از آنها بهره مند شود. برخی از بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات دبی می توان به لذت بردن از آبی بازی و پارک های آبی دبی، لذت خوردن غذاهای مختلف در فست فود های زنجیره ای معروف و رستوران های لوکس دبی، گذراندن اوقات فراغت در سواحل زیبای این شهر و … اشاره کرد. یکی از دغدغه هایی که در سفر به دبی برای اغلب افراد وجود دارد، قیمت تفریحات دبی می باشد. برخی تفریحات رایگان در دبی وجود دارند که می توان به صورت رایگان از آنها استفاده نمود، اما برای بیشتر تفریحات دبی، مستلزم پرداخت هزینه های مختلفی خواهید بود. برای کاهش قیمت تفریحات دبی، تهیه بلیط های تخفیف دار و واچر دبی یکی از بهترین روش ها می باشد.

مزایای اجاره خودرو در دبی

یکی دیگر از تفریحات دبی، اجاره خودرو در دبی است. برخی از افراد برای تفریح و گردش، به دنبال اجاره ماشین در دبی هستند. برای استفاده از چنین امکاناتی نیز می‌ توانید از امکانات سایت دب دیسکانت استفاده نمایید. در این صورت امکان استفاده از تفریحات دبی و امکانات آن، مانند انواع خودرو لوکس وجود دارد. همچنین هزینه پرداختی آن نیز بسیار کم ‌تر از حالت معمول خواهد بود. از این رو اغلب افرادی که به دبی سفر می‌کنند، از طریق تهیه واچر دبی، خودروهای لوکس را برای گردش در این شهر اجاره می‌کنند. با اجاره خودرو در دبی می توانید به راحتی به هرجای شهر که می خواهید، بروید و دیگر نگران روش های رفت و آمد به مقاصد مورد نظر خود نباشید. برخی از این خودرو ها عبارتند از:

  • خودرو میتسوبیشی
  • تویوتا یاریس
  • خودرو هیوندای اکسنت
  • سوزوکی بالنو

اجاره خودرو در دبی

دیدن از پارک های لگولند، موشن گیت، بالیوود در دبی

مجموعه پارک های لگولند دبی، موشن گیت و بالیوود پارک دبی برخی دیگر از مراکز تفریحی جذاب در این شهر هستند. این مجموعه پارک ها در بزرگراه شیخ زائد واقع شده اند. در این مجموعه یک پارک آبی با نام پارک آبی لگولند و یک رستوران با نام ریورلند و دو هتل (هتل لاپیتا و هتل لگولند) نیز قرار دارد. به منظور استفاده از امکانات این پارک ها باید بلیط تهیه شود. همانطور که گفته شد برای تمامی تفریحات دبی، نیازمند استفاده از بلیط هستید. از این رو قبل از هر چیز باید نسبت به تهیه واچر دبی و بلیط ‌های تخفیف‌ دار اقدام کنید.

پارک موشن گیت دبی

تهیه بلیط تخفیف‌دار و واچر دبی به چه منظوری صورت می‌گیرد؟

تهیه و خرید واچر و بلیط های تخفیف دار، یکی از راهکارهای استفاده از مراکز تفریحی در شهر دبی است. شرکت‌ های تخفیف گروهی در دبی از طریق مراکز طرف قرارداد خود، واچر را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می ‌دهند. اغلب با تهیه یک کوپن، امکان تهیه دو بلیط وجود دارد. بنابراین شما با پرداخت هزینه یک بلیط، دو عدد از آن را خریداری خواهید کرد. این شیوه موجب کاهش هزینه ‌ها خواهد شد و به همین دلیل بسیار پرطرفدار است. شهر دبی در امارات از گرانترین شهرهای منطقه به شمار می‌آید. قطعا سفر به چنین مکان‌ های لوکسی، نیازمند صرف هزینه‌ های بسیار زیاد است، اما با استفاده از بلیط ‌های تخفیف دار و واچر دبی هزینه سفر بسیار کمتر خواهد شد. برخی اوقات شما با این تخفیفات امکان استفاده از تفریحات دبی را با پرداخت 50 درصد از هزینه خواهید داشت. از این رو یک سفر کم ‌هزینه را تجربه خواهید کرد.

تهیه بلیط تخفیف‌دار و واچر دبی به چه منظوری صورت می‌گیرد؟از چه طریقی می‌توان واچر دبی و بلیط تخفیف‌دار تفریحات دبی را تهیه کرد؟

برای تهیه بلیط واچر دبی کافی است به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید. لیست تمامی مراکزی که با استفاده از بلیط‌ های تخفیف ‌دار و واچر می‌توانید از آن استفاده کنید، در این سایت وجود دارد. به طور کلی در صورت عدم تهیه و خرید واچر دبی یا بلیط تخفیف دار، هزینه استفاده از تفریحات دبی بسیار سنگین خواهد بود. از این رو اغلب مسافران که برای تفریح یا کار به دبی سفر می‌کنند، قبل از هر چیز نسبت به تهیه این بلیط ‌ها اقدام می ‌کنند. هزینه استفاده از بهترین امکانات شهر دبی مانند کافه ‌ها، مراکز تفریحی و رستوران‌ ها با استفاده از واچر بسیار کاهش پیدا می‌کند. قیمت تفریحات دبی با توجه به نرخ روز تعیین می شود و اغلب بسیار بالا است، اما با خرید بلیط‌ های تخفیف‌دار دبی، می‌ توانید به راحتی بلیط نمایشگاه، کنسرت و تور کشتی را با قیمت مناسب تهیه کنید. هدف تهیه واچر دبی، کاهش هزینه‌های مسافرت به این شهر است. امکان خرید بن تخفیف از طریق سایت های مختلف واچر نیز برای مسافران فراهم شده‌ است، زیرا دیگر چاپ کاغذی بلیط‌های تخفیفی متوقف شده‌ و تنها از طریق سایت و اپلیکیشن امکان خرید واچر دبی وجود دارد.

از چه طریقی می‌توان واچر دبی و بلیط تخفیف‌دار تفریحات دبی را تهیه کرد؟جمع ‌بندی

بلیط تخفیف دار یا واچر دبی برای استفاده از امکانات و تفریحات دبی، گزینه بسیار مناسبی است. این بلیط ها باید از طریق یک شرکت معتبر تهیه و در هنگام سفر به دبی مورد استفاده قرار گیرد. این بلیط و واچرها تا حد زیادی در کاهش هزینه سفر به دبی تاثیر دارد. همچنین می‌ توانید در یک سفر هیجان ‌انگیز از بیشتر مراکز تفریحی این شهر دیدن کنید. در این شهر توریستی انواع مراکز تفریحی و طبیعی برای مسافران ایجاد شده‌ است. به دلیل مراجعه توریستان از سراسر دنیا، هزینه استفاده از امکانات آن تا حدی گران است. در نتیجه با استفاده از واچر دبی و بلیط‌های تخفیف دار تفریحی، می ‌توان تا حد زیادی این هزینه ‌ها را کاهش داد. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه