صادرات - 1

بهترین شرکت صادرات و واردات در دبی (حمل بار از/به امارات)

آگوست 21, 2022
سایر مطالب

در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین شرکت صادرات و واردات در دبی، به تمامی مواردی که در این زمینه باید بدانید اشاره خواهیم کرد. دانستن قوانین و مقررات صادرات و واردات یکی از مهم ترین مباحث در امر تجارت به شمار می رود. آشنایی و آگاهی از قوانین مربوط به صادرات و واردات کشوری که قرار است با آنها وارد مذاکره شوید، در موفقیت تجارت شما نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد. یک تجارت موفق زمانی به وقوع می پیوندد که در وهله اول هر دو یا چند کشور مربوطه به طور کامل اطلاع داشته باشند که کشورهای صادر کننده و وارد کننده چه قوانین و چهارچوب هایی را برای این کار مشخص کرده اند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی هرآنچه لازم است راجع به صادرات و واردات در دبی بدانید، بپردازیم. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

بهترین شرکت صادرات و واردات در دبیصفر تا صد واردات از دبی (حمل بار از دبی به ایران)

کشور دبی یکی از کشور های بیابانی و خشک جنوب خلیج فارس می باشد که در این کشور تجارت برای عموم آزاد است و تجار می توانند با رعایت قوانین و مقررات مربوطه به تجارت در این کشور بپردازند. این کشور از جمله بهترین کشورهای همسایه برای تجارت ایرانیان می باشد و تجار ایرانی می توانند برای واردات و صادرات با این کشور همکاری داشته باشند. کشور ما در امر واردات کالا از دبی به ایران فعالیت های بسیاری با این کشور داشته است. طبق تحقیقات و آمارها گفته می شود در گذشته 80 درصد واردات کشور ایران که توسط واردات از دبی صورت می گرفته، مربوط به تجارت خودرو بوده است، اما بعد از صدور قوانین منع واردات خودرو به کشور، واردات خودرو از دبی ممنوع شد. به طور کلی می توان گفت وزن حدودی واردات از دبی به ایران 7 میلیون تن می باشد و با رعایت قوانین و مقررات مربوط به واردات و صادرات این کشور، می توانید تجارت موفق را تجربه نمایید. از جمله مزایای واردات از دبی یا حمل بار از دبی به ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارسال بسته از دبی به ایران، حمل بار از دبی به ایران، واردات از دبی و امور مشابه این موارد، به دلیل نزدیکی کشور دبی به ایران در کمترین زمان و با هزینه مناسب انجام می شود.
  • در واردات از دبی امکان خرید کالا از امارات و سفارش کالا از شرکت هایی که ایران توسط آنها تحریم شده است، نظیر خرید از سایت‌ های آمازون و مشابه آن، امکان پذیر خواهد بود. به طوریکه تجار برای ثبت سفارش خود کشور امارات را انتخاب می کنند و سپس کالا از این کشور به ایران صادر می شود.

صفر تا صد واردات از دبی (حمل بار از دبی به ایران)صفر تا صد صادرات به امارات (حمل بار از ایران به دبی)

دبی دارای 27 منطقه آزاد است که به همین دلیل گفته می شود تجارت در این کشور امر دشوار و سختی نخواهد بود. طبق آمار و تحقیقات در زمینه تجارت دبی، می توان گفت در سال های اخیر بالغ بر 5 میلیارد دلار کالا هر ساله از ایران به دبی صادر می شود. تجار و بازرگانانی که قصد صادرات به امارات و حمل بار از ایران به دبی را دارند باید امور مربوط به صادرات را توسط شرکت های بازرگانی مستقر در دبی و امارات دنبال کنند یا برای این کار یک شرکت بازرگانی مستقل برای خود در دبی تاسیس نمایند. مهم ترین کالاهایی که هرساله از ایران به کشور امارات صادر می شوند، عبارتند از:

  • محصولات کشاورزی
  • فلز روی و سرب
  • سوخت های فسیلی
  • مشتقات نفتی
  • میوه
  • سبزیجات
  • صیفی جات
  • ماهی و انواع آبزیان
  • خشکبار
  • سنگ های قیمتی
  • فلزات قیمتی
  • سرامیک و سنگ های ساختمان

برای صادرات به امارات، اولین کاری که لازم است انجام شود ثبت نام در گمرک امارت می باشد. بازرگانان و تاجران باید برای ثبت نام در گمرک امارات، مدارک لازم نظیر کد واردکننده یا صادر کننده، مدرک ثبت و … را برای دریافت مجوز ارائه دهند، سپس با اخذ مجوز واردات از شرکت های بازرگانی، صادرات برای تجار از ایران امکان پذیر خواهد شد. از جمله مواردی که لازم است تجار برای صادرات به امارات به آنها توجه نمایند، عبارتند از:

  • ارسال کد وارد کننده یا صادر کننده
  • تطابق کامل کالاهای ارسال شده به امارات با کلاهای ذکر شده در پروانه واردات و صادرات
  • رسیدن کالاهای وارد شده به مقصد تا 72 ساعت

صفر تا صد صادرات به امارات (حمل بار از ایران به دبی)معرفی شرکت بازرگانی و حمل و نقل بین المللی (شرکت صادرات و واردات در دبی)

همانطور که گفتیم آشنایی و دانستن قوانین و مقررات صادرات و واردات در دبی به شما کمک می کند تا تجارت موفق تر و پرسود تری را تجربه نمایید. از آنجایی که نمی توان به تمام امور و مسائل صادرات و واردات مسلط شد، لازم است برای انجام تجارت خود از شرکت های بازرگانی و حمل و نقل بین المللی و مشاوره واردات از دبی، برای انجام امور خود کمک بگیرید. اگر قصد انجام تجارت در دبی و امارات را دارید می توانید به کمک شرکت های بازرگانی در کمترین زمان و با پایین ترین هزینه امور مربوط به صادرات و واردات خود را به انجام برسانید.

معرفی شرکت بازرگانی و حمل و نقل بین المللی (شرکت صادرات و واردات در دبی)روش های مختلف حمل کالا از دبی به ایران

یکی از مهم ترین بخش های واردات کالا از دبی به ایران، انتخاب روش مناسب حمل کالا از دبی به ایران می باشد. روش های مختلفی برای ارسال بسته از دبی به ایران وجود دارد. برای انتخاب مناسب ترین روش حمل کالا از دبی، باید به نوع کالا توجه داشته باشید. به طور کلی موارد زیر در انتخاب روش مناسب حمل کالا از دبی به ایران تاثیرگذار خواهد بود:

  • نوع کالا
  • زمان مورد نظر برای رسیدن هر محموله به مقصد
  • هزینه حمل محموله
  • نحوه انتقال کالا

از آنجایی که کشور امارات در جنوب کشور ما قرار دارد، یکی از اصلی ترین روش های حمل کالا از دبی به ایران، روش دریایی خواهد بود. این روش در واقع اصلی ترین روش حمل بار از دبی به ایران می باشد که اغلب تاجران از این روش استفاده می کنند. روش دیگری که برای حمل کالا یا ارسال بسته از دبی به ایران وجود دارد، روش هوایی است. روش هوایی سریع ترین روش حمل کالا از دبی به ایران به شمار می رود.

روش های مختلف حمل کالا از دبی به ایرانارسال بار از دبی به ایران از طریق کشتی و هوایی

همانطور که گفتیم برای ارسال بار از دبی به ایران دو روش هوایی و آبی وجود دارد که هر یک مزایای خاص خود را برای بازرگانان و تجار به همراه خواهند داشت. در ادامه به بررسی نحوه ارسال بار از دبی به ایران از طریق کشتی و هوایی می پردازیم.

ارسال بار از دبی به ایران از طریق کشتی

مرز اصلی بین کشور ایران و امارات، آب های خلیج فارس می باشد که از این رو یکی از اصلی ترین روش های ارتباط با کشور امارات، روش های دریایی خواهد بود. اغلب در روش دریایی و از طریق کشتی، حمل کالا از دبی به بندر شهید رجایی صورت می گیرد. ارسال بار به ایران طریق کشتی مزایایی زیادی را برای بازرگانان به همراه خواهد داشت. از جمله مهم ترین مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان واردات بارهایی با حجم و وزن زیاد
  • هزینه مناسب و مقرون به صرفه بودن

ارسال بار از دبی به ایران از طریق کشتیارسال بار از دبی به ایران با روش هوایی

روش حمل بار با روش هوایی سریع ترین نوع ارسال بار از دبی به ایران به شمار می رود. محل حمل و نقل کالا ها در دبی، فرودگاه بین المللی دبی می باشد که از فرودگاه های پر ترافیک جهان می باشد. یکی از مهم ترین مزایای ارسال بار با روش هوایی، سرعت و امنیت بالای این روش می باشد. با این حال هزینه ی ارسال بار از دبی به ایران با روش هوایی هزینه ی زیادی را به همراه خواهد داشت و از نظر حجم بار دارای محدودیت هایی است.

ارسال بار از دبی به ایران با روش هواییصادرات به دبی با لنج

همانطور که گفتیم در اغلب موارد صادرات به دبی از طریق دریایی و هوایی انجام می شود که در بیشتر مواقع تاجران و بازرگانان برای صادرات کالا از ایران به دبی، با توجه به حجم کالا و هزینه های مربوط به حمل و نقل آن، روش دریایی را انتخاب می کنند. یکی از روش های روشهای دریایی حمل محموله، لنج می باشد. صادرات به دبی با لنج یکی از متداول ترین و قدیمی ترین روش های صادرات می باشد. لازم به ذکر است برای استفاده از این روش صادرات باید حتما کالاهای خود را بسته بندی کنید، زیرا امکان حمل و نقل کانتینر با لنج وجود ندارد. این روش یکی از کم هزینه و مقرون به صرفه ترین روش های صادرات به دبی به شمار می رود.

صادرات به دبی با لنجواردات چمدانی از دبی

واردات چمدانی توسط مسافرین و افرادی که از دبی به ایران می آیند به صورت حمل خرده بار از دبی انجام می شود. این روش کاملا قانونی است و اینگونه انجام می شود که فرد در هنگام سفر خود از دبی به ایران با توجه به وزن قانونی که می تواند حمل کند، بار و کالاهای خود را با چمدان از دبی به ایران می آورد. با توجه به کم هزینه و بی دردسر بودن این روش، امروزه تجارت چمدانی یکی از راحت ترین روش های واردات کالا ار دبی می باشد. لازم به ذکر است در روش واردات چمدانی نیازی به پرداخت عوارض گمرکی و اخذ مجوز نخواهید داشت.

واردات چمدانی از دبیواردات مستقیم از دبی

از آنجایی که کشور امارات در همسایگی کشور ما قرار دارد، می توان به طور مسقیم با این کشور وارد تجارت شد. واردات مستقیم از دبی اغلب از بندرهای مهم این شهر نظیر بندر جبل علی، بندر راشد و … انجام می شود و تقریبا هر ساله 26 درصد صادرات دبی، سهم ایران است. برخی از واردات مستقیم پرسود از دبی عبارتند از:

  • پارچه
  • ارسال گوشی از دبی به ایران
  • لوازم جانبی تلفن همراه
  • لباس
  • قطعات یدکی خودرو
  • دوربین های دیجیتالی
  • شکر
  • وسیله نقلیه موتوری
  • انواع لوازم خانگی
  • لوازم آرایشی
  • انواع کفش ورزشی
  • لپ تاپ

مرجوع کردن کالا به دبی

کالاهایی که از دبی به ایران فرستاده می شوند، ممکن است به دلایل مختلفی نظیر عدم انطباق کالا با محصول سفارش داده شده، ممنوع بودن، استاندارد نبودن، نداشتن گواهی بهداشت و … از گمرک ترخیص نشوند که به این کالاها، کالاهای مرجوعی می گویند. این کالاها که به هر دلیلی از گمرک ترخیص نمی شوند، به کشور مبدا اولیه کالا (امارات) مرجوع خواهند شد. مرجوع کردن کالا به دبی با پرداخت هزینه گمرکی و تنظیم اظهار نامه میسر خواهد بود. لازم به ذکر است خروج و مرجوع کردن کالاها فقط از مرزهای مجاز گمرکی امکان پذیر است.

انبارداری در دبی و منطقه آزاد

انبارداری در دبی شامل خدماتی نظیر بسته بندی، نگهداری و جمع آوری کالاها است. کالاها و محموله های خریداری شده توسط تاجران و بازرگانان در انبارهای دبی نگهداری و طبق نظر تاجر در زمان مناسب به کشور مقصد ارسال می شوند. اغلب تاجران انباری را انتخاب می کنند که به محل بارگیری نزدیک باشد، زیرا نزدیکی انبار به محل بارگیری باعث کاهش هزینه و زمان حمل و نقل کالاها برای ارسال خواهد شد. علاوه بر نزدیکی و لوکیشن انبار، لازم است انباری که انتخاب می شود از نظر نوع بار و اندازه ی آن نیز مناسب بار مورد نظر بازرگانان باشد.

انبارداری در دبی و منطقه آزادترخیص کالا در دبی

ترخیص کالا از گمرک یک رویه ضروری قبل از واردات یا صادرات بین المللی کالا است. اگر یک محموله ترخیص شود، فرستنده اسنادی را ارائه می دهد که عوارض گمرکی پرداخت شده را تأیید می کند و حمل و نقل می تواند پردازش شود. یکی از مزایای صادارت و واردات در دبی هزینه ی پایین ترخیص کالا در این منطقه می باشد. به طور کلی می توان گفت هزینه ترخیص کالا در دبی بسیار پایین است و دشواری و پیچیدگی چندانی نیز نخواهد داشت.

بهترین کالا برای واردات از دبی

از آنجایی که دبی یه منطقه مناسب و پرسود از نظر تجاری و اقتصادی برای ایران می باشد، واردات از این شهر مزایای زیادی را برای تجار به همراه خواهد داشت. واردات برخی کالاها نسبت به دیگر بارها سود بیشتری برای وارد کنندگان دارد. موارد زیر از جمله بهترین کالاها برای واردات از دبی می باشند:

  • گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن
  • قطعات یدکی خودرو
  • پوشاک و منسوجات
  • لوازم الکترونیکی

بهترین کالا برای واردات از دبیهزینه ارسال کالا از دبی به ایران

همانطور که پیش از این گفتیم حمل بار و ارسال بسته از دبی به ایران با دو روش هوایی و دریایی انجام می شود. هزینه ی هر یک از این روش ها باهم متفاوت خواهد بود. علاوه بر این که هزینه ی روش های مختلف ارسال کالا باهم متفاوت است، عوامل دیگری نیز وجود دارند که بر هزینه ارسال کالا از دبی به ایران تاثیر گذار خواهند بود که برخی از این عوامل عبارتند از:

  • نوع کالا
  • حجم کالا
  • نوع قرارداد خرید
  • ارزش کالا
  • مدت زمان مورد نظر برای ارسال و تحویل کالا

جمع بندی

امارات از مهمترین مناطقی است که تاجران ایرانی تمایل به همکاری و تجارت با این کشور را دارند. همانطور که گفتیم برای وارد شدن به دنیای تجارت و صادرات و واردات در دبی لازم است پیش از انجام هرکاری با قوانین و مقررات مربوط به تجارت این کشور آشنا شوید. شرکت های صادرات و واردات در دبی به شما در این زمینه کمک خواهند کرد تا بتوانید یک تجارت پرسود و موفق را در دبی تجربه نمایید. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه